Wat is handig om te weten over je prijzen (kortingen of extra kosten)?
Wij bepalen de prijs op jaarbasis door vooraf te kijken naar de omvang van uw administratie en uw specifieke behoeften. U heeft vervolgens de keuze om met 5% korting vooraf te betalen of het bedrag in termijnen via automatische incasso te voldoen.
Veranderen uw behoeften gedurende het jaar? Geen probleem. Wij passen de prijs aan indien nodig, zodat u altijd een oplossing heeft die bij u past.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Klanten zouden voor ons moeten kiezen omdat wij hen volledig ontzorgen door een service te bieden die naadloos aansluit op hun unieke behoeften.
Bij Bunschoten & Celiker krijgt u persoonlijke aandacht, maatwerkoplossingen zonder vaste maandkosten, en de keuze tussen traditionele en digitale werkwijzen. Wij denken met u mee, zodat u zich volledig kunt concentreren op het laten groeien van uw bedrijf, terwijl wij zorgen dat uw administratie altijd in goede handen is.
Met ons als partner krijgt u niet alleen een administratiekantoor, maar ook een betrokken adviseur die zich aanpast aan wat ú wilt en nodig heeft.
Bij Bunschoten & Celiker krijgt u persoonlijke aandacht, maatwerkoplossingen zonder vaste maandkosten, en de keuze tussen traditionele en digitale werkwijzen. Wij denken met u mee, zodat u zich volledig kunt concentreren op het laten groeien van uw bedrijf, terwijl wij zorgen dat uw administratie altijd in goede handen is.
Met ons als partner krijgt u niet alleen een administratiekantoor, maar ook een betrokken adviseur die zich aanpast aan wat ú wilt en nodig heeft.
Hoe snel kan ik schakelen met mijn vaste contactpersoon bij vragen of wijzigingen in mijn administratie?
Bij Bunschoten & Celiker hechten we veel waarde aan persoonlijk contact en snelle service. U kunt direct schakelen met uw vaste contactpersoon via telefoon of e-mail. In de meeste gevallen krijgt u dezelfde dag nog een reactie, en bij dringende zaken streven we ernaar om u direct te helpen. We begrijpen dat efficiëntie belangrijk is, en daarom zorgen we ervoor dat u altijd snel en adequaat wordt ondersteund, zodat uw administratie en bedrijfsvoering soepel blijven verlopen.
Hoe wordt de prijs voor jullie diensten opgebouwd en wat zit er allemaal bij inbegrepen?
Onze prijzen zijn opgebouwd uit verschillende pakketten die afgestemd zijn op de grootte en complexiteit van uw administratie. We kijken naar de omvang van de werkzaamheden, zoals boekhouding, facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, en personeelsadministratie, om een passend pakket voor u samen te stellen.
Elke klant krijgt een maatwerkoplossing waarbij de prijs afhankelijk is van het gekozen pakket en de specifieke behoeften van uw bedrijf. Dit betekent dat u alleen betaalt voor de diensten die u daadwerkelijk nodig heeft. U heeft daarnaast de keuze om met 5% korting vooraf te betalen of het bedrag in termijnen via automatische incasso te voldoen. Als uw situatie gedurende het jaar verandert, kunnen we het pakket en de prijs flexibel aanpassen, zodat u altijd een oplossing heeft die bij u past.
Elke klant krijgt een maatwerkoplossing waarbij de prijs afhankelijk is van het gekozen pakket en de specifieke behoeften van uw bedrijf. Dit betekent dat u alleen betaalt voor de diensten die u daadwerkelijk nodig heeft. U heeft daarnaast de keuze om met 5% korting vooraf te betalen of het bedrag in termijnen via automatische incasso te voldoen. Als uw situatie gedurende het jaar verandert, kunnen we het pakket en de prijs flexibel aanpassen, zodat u altijd een oplossing heeft die bij u past.