Vind een top 10 Boekhouder in Zoetermeer

Selecteer de dienst die je nodig hebt
Bekijk meer
Plaats
boekhouder.jpg
usp+1
BETROUWBAREen geverifieerde bedrijven
usp+1
VERGELIJK PRIJZENontvang gratis prijsopgaven
usp_3
291.000+succesvolle aanvragen

Boekhouders in Zoetermeer

Sorteren op
Resultaat 1-10 van 10 boekhouders in Zoetermeer. Het meest complete overzicht. De administratie helemaal op orde met de beste boekhouders in uw regio.

In Zoetermeer kunt u een boekhouder vinden voor de boekhouding van bedrijven, ZZP-ers of particulieren. Met de boekhouding wordt de financiële administratie bedoeld. Het doel van een boekhouder is om overzicht te krijgen en te houden in uw financiële administratie. De kosten van een boekhouder zijn afhankelijk van wat u wilt laten doen. Voorbeelden van de werkzaamheden zijn:

• Volledige boekhouding: het doen van uw financiële administratie, zoals het maken en verwerken van facturen en het regelen van de belastingaangiftes.
• Aangifte inkomstenbelasting: belastingaangifte over inkomsten uit werk en woning of indien u winst maakt in uw onderneming.
• Aangifte omzetbelasting of btw: aangifte van de btw die u hebt berekend en de btw die u kunt aftrekken.
• Opstellen jaarrekening: jaarlijks overzicht van de financiële situatie van een bedrijf, ook wel financieel jaarverslag genoemd.

In Zoetermeer hebben wij 10 goede boekhouders gevonden. De boekhouders of administratiekantoren in Zoetermeer hebben een gemiddelde Trustoo-score van een 9.1. Welke boekhouder u ook kiest, via Trustoo maakt u een goede keuze voor een boekhouder. We kunnen u ook helpen door direct prijsopgaven aan te vragen bij verschillende boekhouders. Zo kunt u eenvoudig de boekhouders vergelijken en de boekhouder kiezen die bij u past.
Lees meer...
Tip! 4 prijsopgaven vergelijken
Tip! 4 prijsopgaven vergelijken
Vergelijk en bespaar door 4 prijsopgaven van de beste boekhouders aan te vragen
Joris Breda - De Online Boekhouder.jpg
1
6. Joris Breda - De Online Boekhouder
Reageert binnen 1 uur
Direct beschikbaar
8,9 (8)

Mijn naam is Onno van Ijsseldijk en ik ben eigenaar van online Administratiekantoor Joris Breda. Ik heb in het verleden gewerkt bij een groot accountantskantoor en regionale accountants – en administratiekantoren. Na vele jaren heb ik besloten om een eigen onderneming te starten. Inmiddels is mijn bedrijf de laatste jaren erg gegroeid en ondersteun ik heel veel ondernemers met de administratie.

Ik vind het erg belangrijk dat de financiële administratie op orde is. Jij, als ondernemer, moet je bezig kunnen houden met de bedrijfsvoering en de administratie is mijn verantwoordelijkheid. Zo is mijn streven om de administratie tip top in orde te hebben om zodoende problemen met bijvoorbeeld de Belastingdienst te voorkomen. Maar ik ga verder dan alleen maar de cijfers. Ik vind het verhaal achter de cijfers enorm interessant.

Wat wil je bereiken met jouw onderneming? Heb je doelen en hoe ga je jouw doelen behalen? Ik vind het erg mooi om te zien hoe ondernemers en zijn of haar onderneming(en) groeien.

Verder vind ik gebruiksgemak voor mijn klanten erg belangrijk. Het aanleveren van documenten en het aanleveren van bankmutaties kan geautomatiseerd worden, waardoor het voor mijn klanten heel eenvoudig is om de administratie aan te leveren. 

Door de hoge mate van automatisering kan ik mijn werkzaamheden heel efficiënt uitvoeren. Dit zie je dan ook terug in de voordelige tarieven van mijn dienstverlening. 

Ik heb (veel) ervaring met Basecone (digitale documentverwerker), Twinfield (online administratiesoftware) en e-Boekhouden (online administratiesoftware). 

Je kan mij bijvoorbeeld inschakelen om jouw administratie te digitaliseren. Ook kan ik jouw volledige administratie voor mijn rekening nemen. Daarnaast ondersteun ik ook veel ondernemers die zelf zorgdragen voor de administratie. Periodiek neem ik de administratie door en indien nodig worden correcties door mij doorgevoerd. 

Ook kan je mij als interim inhuren voor één dag per week, per maand, kwartaal of elk gewenste inzetbaarheid.

Ik werk met vaste tarieven en vanuit mijn kant geen verrassingen op de factuur. Eventuele meerwerk wordt altijd vooraf met de klant besproken. 

Voor starters is een speciaal introductiepakket beschikbaar van € 59 ex. btw per maand.

Voor eenmanszaken/vof's en zzp-ers is een totaalpakket beschikbaar van € 79 - € 99 ex. btw per maand.

Voor een (kleine) BV is een totaalpakket beschikbaar van € 125 ex. btw per maand.
...

Gratis en vrijblijvend
Werkgebied Zoetermeer
8 beoordelingen
2 jaar in bedrijf
Young People | HR- & Salarisadministratie.jpg
5
8. Young People | HR- & Salarisadministratie
Reageert snel
10% korting op de tarieven
8,9 (1)


Wilt u de salarisverwerking en aangiftes uitbesteden? Dan bent u bij Young People aan het juiste adres. Onze specialisten staan voor u klaar.
Het gehele administratieve proces doet Young People voor u!

Heeft u geen kennis en/of eigen salaris administrateur in dienst, dan kan Young People de salarisverwerking voor u verzorgen. Bij deze dienstverlening behoudt u wel alle toegang tot salaris gerelateerde en financiële overzichten.

Van verlof tot en met declaraties: als werkgever heeft u wekelijks een flinke stroom registraties te verwerken. Goed om te weten dat Young People dit volledig voor u uit handen neemt. Mutaties in de stamgegevens worden door uw organisatie in een vastgestelde vorm en middels een vaste procedure aangeleverd. Hierbij is er sprake van een jaarkalender met sluitingsdata. Vervolgens controleert onze specialist uw mutaties op juistheid en volledigheid en toetst hij of zij de gegevens waar nodig aan arbeidsrechtelijke aspecten en fiscale regelgeving. Naast het verwerken van salaris zijn onze specialisten tevens beschikbaar voor advies en tussentijdse werkzaamheden, zoals het afhandelen van o.a. loonbeslagen, het opstellen van werkgeversverklaringen, pensioenopgave, loonaangiftes, declaratieverwerking en arbeidsovereenkomsten voor u medewerkers.
De voordelen van het uitbesteden van salarisverwerking aan Young People

Doordat u uw salarisverwerking uitbesteedt, brengt dat veel voordelen met zich mee, zoals:

Altijd up-to-date met de actuele wet- en regelgeving;
Continuïteit en kwaliteit van uw salarisadministratie;
Ook ad hoc ondersteuning mogelijk.

Wilt u meer over salarisverwerking en/of samenwerken met Young People?

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Younge People en het uitbesteden van de salarisverwerking? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder!
...

Gratis en vrijblijvend
Werkgebied Zoetermeer
1 beoordeling
5 jaar in bedrijf
CijferMeester Voorburg.jpg
9. CijferMeester Voorburg
Reageert snel
Direct beschikbaar
8,8 (92)

Het CijferMeester administratiekantoor wil zich in de markt van ca. 17.000 administratieve dienstverleners onderscheiden door te excelleren in de dienstverlening. Hoe? Onderstaand leest u meer over hoe wij dit bereiken. Noem het onze gedragscode:

1. Administratie en boekhouding; kwaliteit tegen aanvaardbare kosten
Een CijferMeester administratiekantoor biedt u het beste van twee werelden: de charme van een klein administratiekantoor en de kwaliteit vergelijkbaar met die van groot accountantskantoor. De specialisaties: fiscaal recht op alle gebieden, financieel advies, verzekeringsadvies, (register)accountancy, financierings vraagstukken, inkomensplanning, enz.

2. Transparante en beheersbare kosten
Het CijferMeester administratiekantoor werkt tegen vaste prijzen. Zij maken een offerte van de te verwachten kosten op basis van de door u verstrekte gegevens omtrent uw bedrijf en boekhouding. Wordt uw bedrijf groter? Verandert de rechtsvorm? Neemt u personeel in dienst?

3. Pro-actief optreden en advisering
Indien uw eigen CijferMeester administratiekantoor vermoedt dat het voor u fiscaal aantrekkelijk is om bepaalde beslissingen te nemen en/of maatregelen te treffen, dan zal hij/zij hierover zelf contact met u opnemen. Het adviseren op het gebied van boekhouding en administratieve zaken is één van de diensten die de CijferMeesters u bieden.

4. Een vertrouwensrelatie
Goed beschouwd is dit het belangrijkste argument in uw keuze voor een intermediair. Daarom adviseren wij potentiële klanten altijd om een aantal aanbieders met elkaar te vergelijken. Niet alleen d.m.v. een mail en op basis van het kostenplaatje, maar door het administratiekantoor te bezoeken.

5. Continuïteit
Mocht uw CijferMeester administratiekantoor voor langere tijd uitvallen, dan zorgt het hoofdkantoor voor adequate vervanging. Uw belangen kunnen zo altijd worden behartigd.

6. Goede bereikbaarheid
Op het moment dat u als een klant een behoefte heeft, wilt u ook direct antwoord. Wat hij/zij in ieder geval niet wil is een telefoonbeantwoorder met de tekst dat hij/zij wordt teruggebeld. Bij het administratiekantoor van een CijferMeester wordt u altijd geholpen.

7. Snelle response op vragen/verzoeken
Het CijferMeester administratiekantoor hanteert als norm dat telefoontjes en mails binnen 24 uur worden beantwoord.

8. Financieel inzicht in huidig en toekomstig inkomen
Weet u op dit moment exact hoe uw partner er financieel voor staat, in geval u onverhoopt iets overkomt? Weet u op dit moment hoe uw inkomen er uit ziet, als u van uw pensioen wilt gaan genieten? Als klant van een CijferMeester administratiekantoor beschikt u over een adviseur die faciliteiten beschikbaar heeft om op dit punt het door u gewenste inzicht te verstrekken.

9. Voorop in innovatie waar het klanten tot voordeel strekt
De markt van de administratieve dienstverlening zal de komende vijf tot tien jaar ingrijpend veranderen. Door middel van automatisering komen er steeds meer mogelijkheden voor u om zaken zelf te doen. Zo kunt u uw banktransacties automatisch laten boeken in uw boekhouding door een koppeling van onze software met uw bank. Ook inkoopfacturen kunnen tegenwoordig in uw administratie worden verwerkt door middel van scan-en-herken-technologie.

10. De wil om te verrassen
Het goede gevoel dat u ervaart, als een klant u een compliment geeft omdat u iets doet dat uw klant als positief verrassend ervaart. Het CijferMeester administratiekantoor is net als u ondernemer en vindt het ook leuk als zo’n moment bij u kunnen creëren. Dat kan met een spontante tussentijdse analyse van uw bedrijfscijfers zijn; onverwachte vragen in uw belang, een kopie van een krantenartikel aangaande uw markt, onze periodieke gratis papieren nieuwsbrief, enz, enz.
...

Gratis en vrijblijvend
Werkgebied Zoetermeer
92 beoordelingen
12 jaar in bedrijf
CME Administratie.jpg
1
10. CME Administratie
8,3 (4)

CME administratie ondersteunt en begeleidt particulieren en ZZP’ers op een laagdrempelige en betaalbare manier in hun administratie.
Ieder mens krijgt vanaf zijn 18de te maken met belastingen en enige administratie. Maar niet iedereen heeft er kaas van gegeten of heeft de behoefte zich hierin te verdiepen.
Daarnaast hebben ZZP’ers het al druk genoeg; namelijk dat doen waar zij goed in zijn. Het runnen van hun eigen bedrijf. Administratie en daarnaast een hele boekhouding bijhouden geeft velen veel kopzorgen en rompslomp.
CME administratie komt dan om de hoek kijken en zal de administratie volledig of deels over nemen van de ZZP'er. Het gaat dan om o.a. de financiële administratie, het samenstellen van de jaarcijfers en het verzorgen van alle (particuliere) fiscale aangiften.

Wat biedt CME Administratie jou?
In de eerste plaats een persoonlijke benadering met een fijne en gezellige samenwerking.

Particulieren:
- De aangifte IB (en fiscaal partner) wordt opgesteld en ingediend
- Je ontvangt op maat gegeven tips en advies in belang van jouw financiële privé situatie
- Je ontvangt alle begeleiding en ondersteuning bij vraagstukken en controles.

ZZP’er:
- Jouw administratie wordt per maand ordelijk verwerkt
- De aangifte OB wordt maandelijks of per kwartaal opgesteld en ingediend.
- De jaarcijfers worden opgesteld
- De aangifte IB ondernemer (en fiscaal partner) wordt opgesteld en ingediend
- Je ontvangt op maat gegeven tips en advies in belang van jouw onderneming
- Je ontvangt alle begeleiding en ondersteuning bij vraagstukken en controles.
...

Gratis en vrijblijvend
Gevestigd in Zoetermeer
4 beoordelingen
1 jaar in bedrijf
Tip! 4 prijsopgaven vergelijken
Tip! 4 prijsopgaven vergelijken
Vergelijk en bespaar door 4 prijsopgaven van de beste boekhouders aan te vragen
Filters
Boekhouder voor
Rechtsvorm
Afstand
Trustoo score
Keurmerken

Wat kost een boekhouder?

Een boekhouder kost per uur tussen de Een boekhouder mag zelf de tarieven bepalen, vraag daarom vooraf een offerte aan. Wat een boekhouder kost heeft ook te maken met wat uw specifieke wensen zijn.

40
45
75
120

Veelgestelde vragen

Wat doet een boekhouder?

Een boekhouder verzorgt de boekhouding van bedrijven of zelfstandigen/particulieren. Met de boekhouding wordt de financiële administratie bedoeld. Boekhouden is het verwerken van uw financiële handelen, zoals de opbrengsten, kosten, schulden en/of bezittingen van uw bedrijf of uzelf. Een goede boekhouder kan zorgdragen voor de gehele financiële administratie en heeft veel fiscale kennis. Door op de hoogte te zijn van de meest recente kennis, kan de boekhouder de financiële voordelen zo goed mogelijk benutten. De boekhouder heeft een uitgebreid pakket aan mogelijke diensten. Zo stelt de boekhouder financiële rapportages op, regelt de salarisadministratie en zorgt ervoor dat de belastingaangiftes op tijd ingediend worden.

WETTELIJK VERPLICHT
Ieder bedrijf is wettelijk verplicht om een financiële administratie te voeren met een bewaartermijn van 7 jaar. Voor particulieren geldt geen wettelijke bewaarplicht. Maar vanwege naheffingen door de belastingdienst is het verstandig om uw administratie 5 jaar te bewaren. Een boekhouder kan dus verschillende diensten uitvoeren. Zo houdt u meer tijd over (om te besteden aan uw bedrijf), weet u zeker dat de financiële cijfers kloppen, en hoeft u niet meer te stressen over financiële deadlines of bewaartermijnen.

FINANCIEEL ADVIES
Wanneer je een eigen bedrijf of een groot vermogen hebt, is het verstandig om regelmatig financieel advies in te winnen. Hoewel het niet de hoofdtaak van de boekhouder is, kan de boekhouder vaak wel financieel advies geven. Zo kan er door de boekhouder meegedacht worden en advies gegeven worden op zaken als subsidies, investeringen of andere kerncijfers.
We hebben de beste boekhouders in uw regio al voor u op een rijtje gezet. En u kunt binnen één minuut veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de boekhouders die u aanspreken.
Lees meer...

Wat kost een boekhouder in Zoetermeer?

De meeste mensen en bedrijven houden zich dagelijks met heel andere dingen bezig dan boekhouden. Toch is het belangrijk dat u de financiële administratie op orde heeft, de juiste boekingen doet en het boekjaar correct afsluit. Boekhouders kunnen u daarbij helpen, maar wat kost een boekhouder? Dit is deels afhankelijk van uw specifieke wensen. Daarnaast mag een boekhouder zelf de tarieven bepalen. Doorgaans kost een boekhouder tussen de € 40,- en € 120,- per uur.

SPECIFIEKE WENSEN
Hetgeen een boekhouder precies doet kan per onderneming (of persoon) verschillen. Zo factureren veel ondernemers zelf, maar wordt de administratie aan een boekhouder uitbesteed. De mate waarin dit gebeurt is afhankelijk van uw specifieke wensen. Moet de boekhouder bijvoorbeeld maandelijks uw financiële transacties controleren en bijhouden of eens per jaar? Daarnaast kunt u een boekhouder inschakelen om de financiële verslagen over bepaalde periodes samen te stellen. Dan moet u onder andere denken aan het jaarverslag of de jaarrekening. De manier waarop u de gegevens aan uw boekhouder verstrekt, heeft ook invloed op de kosten.

GEGEVENSVERSTREKKING
Als u de gegevens rondom uw administratie in een softwareprogramma heeft staan, dan beïnvloedt dit het tarief van uw boekhouder. Want als u de gegevens niet digitaal kunt aanleveren, dan is de boekhouder extra tijd kwijt aan het uitzoeken van al uw papieren documenten. Het is daarom de overweging waard om te investeren in eenvoudige administratiesoftware. Ook is het raadzaam om meerdere offertes op te vragen alvorens u een boekhouder voor uw administratie kiest. U kunt dan onder meer vergelijken bij welke boekhouder een eventuele investering in administratiesoftware het meest loont.
We hebben de beste boekhouders in uw regio al voor u op een rijtje gezet. En u kunt binnen één minuut veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de boekhouders die u aanspreken.
Lees meer...

Wat kost een boekhouder voor ZZP?

ZZP’ers kiezen er vaak voor om hun administratie uit te besteden, maar wat kost een boekhouder voor ZZP’ers? Dit is afhankelijk van de mate waarin u als ZZP’er gebruik wilt maken van de diensten van een boekhouder. Daarnaast spelen ook specifieke wensen een rol en datzelfde geldt voor de manier waarop u uw gegevens aanlevert. Het is daarom verstandig om vooraf 3 of 4 offertes op te vragen. Zo kunt u eenvoudig kiezen welke boekhouder het beste past bij uw situatie past.

MAANDELIJKS OF JAARLIJKS
Een van de eerste keuzes die u als ZZP’er moet maken is hoe vaak u de diensten van een boekhouder wilt inzetten. Wilt u bijvoorbeeld dat de boekhouder maandelijks uw financiële transacties controleert of is jaarlijks voldoende? Wat uw voorkeur ook heeft, het is onverstandig om op een boekhouder te besparen. Honderd euro meer of minder zal waarschijnlijk een beperkte invloed hebben op uw kosten. U moet als ZZP’er rekening houden met een bedrag tussen de € 79,- en € 92,- als u maandelijks een beroep doet op een boekhouder.

FINANCIËLE SPARRINGPARTNER
U kunt een boekhouder voor meer zaken gebruiken dan alleen de financiële administratie. Hij of zij kan ook uw financiële sparringpartner zijn. Zo voorzien de meeste boekhouders een ZZP’er van advies op het gebied van financiële zaken, belastingen, verzekeringen, contracten en ga zo maar door. De kosten heeft u dus snel terugverdiend. Het is daarom belangrijk een goede afweging te maken alvorens u met een boekhouder in zee gaat. Daarom kunt u het beste 3 of 4 offertes opvragen en daar de juiste keuze uit maken.
Lees meer...

Wat kost belastingaangifte?

Veel particulieren en eenmanszaken kiezen ervoor om de aangifte van de belasting aan een boekhouder over te laten. De reden hiervoor is dat boekhouders veel beter op de hoogte zijn van belastingvoordelen en aftrekposten. Daardoor wegen de kosten van een boekhouder vaak op tegen de opbrengsten. Maar wat kost belastingaangifte door een boekhouder nu eigenlijk? Dit verschilt onder meer of u als particulier gebruikmaakt van een boekhouder of bijvoorbeeld als ZZP’er.

MEERDERE OFFERTES OPVRAGEN
Ongeacht, of u nu als particulier of als eenmanszaak uw belastingaangifte uitbesteedt, kunt u de kosten hiervoor beperken. Bijvoorbeeld door bepaalde zaken zelf te regelen, door te onderhandelen over het tarief of door meerdere offertes op te vragen. Ervaring leert dat u door 3 of 4 offertes op te vragen een uitstekende keuze kunt maken. Doorgaans bent u als particulier een bedrag kwijt van onder de € 150,-. De gemiddelde kosten die u als ZZP’er betaalt liggen een stuk hoger. Dan moeten er immers ook jaarstukken opgemaakt worden. Denkt u dan aan een gemiddeld bedrag van € 1.000 per jaar.

DE ROL VAN DE BOEKHOUDER
Mogelijk vindt u dit een fors bedrag, maar in de meeste gevallen verdient uw boekhouder zichzelf terug. Soms zelfs in veelvoud. Zo is een goede boekhouder op de hoogte van alle relevante belastingregels. Daardoor weet hij of zij het maximale uit uw belastingaangifte te halen. Zo voorkomt u dat u een aftrekpost mist of belastingvoordelen over het hoofd ziet. Dit kan al snel honderden en soms wel duizenden euro’s opleveren.
Lees meer...

Wat kost loonadministratie?

Stel, uw bedrijf groeit en u gaat personeel aannemen. U krijgt dan te maken met het uitbetalen van salarissen en een complexere boekhouding. U moet elke maand loonaangifte doen en loonheffingen afdragen aan de Belastingdienst. Veel ondernemers kiezen er daarom voor om een boekhouder in te schakelen. Hij of zij weet als geen ander wat hiervan de regels zijn en hoe de boekhouding onderhouden moet worden. Maar wat zijn de kosten van loonadministratie precies?

LOODADMINISTRATIE: DE WERKZAAMHEDEN
Voorbeelden van onderdelen van de loonadministratie zijn bruto- en nettoloonberekeningen maken, jaaropgaven opstellen en aangiftes loonheffingen indienen. Tegelijkertijd moet u op de hoogte blijven van alle veranderingen rondom de fiscale en sociale wet- en regelgeving. Deze veranderen namelijk voortdurend. Naast dat de loonadministratie vrij ingewikkeld is, kan dit dus ook zeer tijdrovend zijn. Elke maand weer moet u tijd vrijmaken voor deze activiteit, tenzij u een goede boekhouder inschakelt. Hij of zij is op de hoogte van de meest actuele wet- en regelgeving en weet hoe de loonadministratie correct uitgevoerd moet worden.

DE KOSTEN VOOR EEN BOEKHOUDER
Het bedrag dat u als ondernemer kwijt bent aan een boekhouder varieert. Zo kunt u ervoor kiezen om de complete loonadministratie uit te besteden of een deel hiervan. Wat uw voorkeur ook heeft: de meeste boekhouders hanteren heel betaalbare tarieven. Doorgaans betaalt u een vast tarief per medewerker of loonstrook. Dit tarief ligt tussen de € 5,- en € 12,50 per maand. Sommige boekhouders bieden u daarbij staffelkorting. Om deze reden doet u er verstandig aan om altijd 3 of 4 offertes op te vragen voordat u een boekhouder in de arm neemt.
Lees meer...

Wat is het verschil tussen een boekhouder en een accountant?

Soms worden de woorden ‘boekhouder’ en ‘accountant’ door elkaar gebruikt. Hier zit echter een belangrijk verschil tussen, maar wat is het verschil tussen een boekhouder en een accountant precies? Dit verschil begint al bij de titel. De titel van ‘boekhouder’ is geen beschermde titel en de titel van ‘accountant’ is dit wel. Verder wordt er bij de accountantstitel onderscheid gemaakt tussen een AA-accountant (Account-Administratieconsulent) en een RA (Registeraccountant).

AANSPRAKELIJKHEID
Een ander verschil tussen boekhouders en accountants is de aansprakelijkheid. Zo hoeft een boekhouder zich niet verplicht te verzekeren tegen foutief uitgevoerde werkzaamheden of foutief gegeven adviezen. Een account daarentegen is bij wet verplicht om een Beroepsaansprakelijkheidsverzekering af te sluiten. U heeft daardoor betere bescherming bij eventuele schade door foutieve werkzaamheden of foutief advies. Logischerwijs vindt u dit verschil in aansprakelijkheid terug in de tarieven.

VERSCHILLENDE WERKZAAMHEDEN
Meestal liggen de tarieven van accountants hoger dan die van boekhouders. Dit heeft echter niet alleen te maken met het verschil in aansprakelijkheid, maar ook met het verschil in werkzaamheden. Doorgaans onderhouden boekhouders de boekhouding van particulieren, instellingen en kleinere ondernemingen zoals eenmanszaken. Ook accountants onderhouden de boekhouding maar hebben vaak een meer controlerende rol dan uitvoerende rol. Zij behartigen complexere zaken dan de boekhouder en zijn vaak werkzaam voor grotere ondernemingen. Daarvoor stellen zij onder meer accountantsverklaringen op.

Ongeacht of u nu een boekhouder nodig heeft of een accountant, is het raadzaam 3 of 4 offertes op te vragen. Zo weet u zeker dat u ook financieel de juiste keuze maakt.
Lees meer...

De beste boekhouder in Zoetermeer?

Wij hebben alle informatie die te vinden is over boekhouders in Zoetermeer voor u op een rijtje gezet. Zodat u eenvoudig kunt kiezen wat het beste boekhoudkantoor is voor uw situatie en in uw regio.
Er zijn in Nederland duizenden boekhoudkantoren met allemaal hun eigen kenmerken. Bij het bepalen wie de beste is spelen verschillende factoren:

- Welke specialisatie; ZZP? Belasting? Salarisadministratie? Accountancy?
- Wat is hun achtergrond, opleiding, ervaring? Zijn ze gecertificeerd?
- Hebben ze reviews? Hoe veel en op welke sites? Wat wordt er gezegd?
- Is er veel informatie van ze bekend? Website, KvK, foto’s, social media?

Wij hebben al deze informatie voor u verzameld en op basis daarvan een score berekend voor alle boekhouders in Nederland. Een score die rekening houdt met al deze factoren. En de berekening van die score is voor ieder bedrijf gelijk, dus objectief.

TOP 10 BESTE BOEKHOUDERS IN Zoetermeer
Op basis van deze score, hebben we een top 10 van beste boekhouders per woonplaats gemaakt. Dat bespaart u veel tijd en zoekwerk, want zo kunt u eenvoudig de boekhouders selecteren die u het meest aanspreken.

Heeft u een boekhouder gevonden die bij u past? Vraag dan een offerte aan of plan een kennismakingsgesprek. We raden u aan 3 á 4 boekhouders die u aanspreken te benaderen zodat u goed kunt vergelijken en een afgewogen keuze kunt maken.
Lees meer...
Keurmerken & Lidmaatschappen
Koninklijke Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants

De Koninklijke Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA) is de bij wet ingestelde organisatie die onder andere belast is met het bevorderen van de goede beroepsuitoefening van haar leden (registeraccountants en Accountants-Administratieconsulenten).
Lees meer...

.
Hoe werkt Trustoo?
We brengen je rechtstreeks in contact met de beste boekhouders in je buurt
Kies uit de beste {{nameProviders}}
1.
Kies uit de beste boekhouders
Geen urenlange zoektochten meer. Wij hebben alle informatie al op een rijtje gezet. Kies uit de beste boekhouders actief in Zoetermeer.
Vergelijk en bespaar
2.
Vergelijk en bespaar
Beantwoord enkele vragen over wat je nodig hebt. En vraag binnen één minuut 4 prijsopgaven aan.
Direct contact
3.
Direct contact
Het antwoord van de bedrijven direct in je mailbox. We delen je e-mailadres niet met anderen en we rekenen geen commissie.
Wat anderen zeggen over Trustoo
Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren en te personaliseren. Door het gebruik van deze site, gaat u akkoord met onze cookies.