Voor wie is Xenia Finance bedoeld?
Xenia Finance richt zich op startende ondernemers, zzp'ers en kleine bedrijven die behoefte hebben aan een persoonlijke en toegankelijke boekhoudservice.
Hoe verloopt de samenwerking?
Uw administratie verloopt volledig digitaal. U levert uw bonnetjes, facturen eenvoudig aan via de app. Heeft u nog een papieren administratie? Geen probleem, die kunnen wij voor u digitaliseren, zodat u snel kunt overstappen naar onze digitale werkwijze.
Vragen of overleg? Dat doen we telefonisch, via WhatsApp of e-mail.
Vragen of overleg? Dat doen we telefonisch, via WhatsApp of e-mail.
Wat is de opzegtermijn van het abonnement?
Xenia Finance werkt met maandabonnementen die maandelijks opzegbaar zijn.
Opzegging dient uiterlijk vóór de eerste dag van een nieuwe kalendermaand te worden doorgegeven.
Bij opzegging na deze datum is de daaropvolgende maand nog verschuldigd.
Opzegging dient uiterlijk vóór de eerste dag van een nieuwe kalendermaand te worden doorgegeven.
Bij opzegging na deze datum is de daaropvolgende maand nog verschuldigd.
Ik heb al een boekhouder. Kan ik overstappen naar Xenia Finance?
We maken het je makkelijk. We nemen contact op met je huidige boekhouder om de benodigde gegevens op te vragen en regelen de overdracht via een overdrachtsbrief. Zo stap je zorgeloos over en kunnen we snel met je administratie aan de slag.












