pinchWij zetten alles voor u op een rij
pinchObjectief en onafhankelijk
pinchVergelijk makkelijk offertes

De 10 beste Boekhouders in Haaren en omgeving

Selecteer de dienst die u zoekt redo
1 - 10 van 13 resultaten
Administratiekantoor Meric
9,0
48 beoordelingen
info
Ik heb ruim 25 jaar ervaring als boekhouder/administrateur. De eerste paar jaar heb ik me bij diverse bedrijven laten inhuren op detacheerbasis. Dit was leerzaam, maar mijn ambitie was toch om een eigen administratiekantoor te starten waarbij persoonlijk contact met de klanten kon plaats vinden en waar ik zelf de regie in handen had. Ik heb na de lagere school de HAVO afgerond en de MEAO, daarna en ik gaan werken en heb ik in de avonduren het praktijkdiploma boekhouden en moderne bedrijfsadministratie afgerond. Door allerlei cursussen probeer ik nu bij te blijven. Recentelijk heb ik de opleiding fiscaliteiten voor gevorderden bij de NOAB afgerond. Mijn vader, Eric den Buurman, is lange tijd administrateur geweest bij het GEB, later Eneco. Nadat hij met de VUT ging is hij in zijn vrije tijd de boekhouding van een aantal ondernemers gaan verzorgen. Helaas is hij vroegtijdig overleden. Zijn naam is wel in zijn eer behouden. Menno en Eric werden samen Meric. Mijn moeder helpt in de piekperiodes en blijft mijn beste sparringpartner. Vandaag de dag heeft Meric een uitgebreide klantenportefeuille uit diverse branches. Ik ben natuurlijk erg trots op wat er tot nu toe is bereikt. Maar belangrijker nog, ik heb van mijn passie mijn werk kunnen maken. De interesse voor het boekhoudvak heb ik overgenomen van mijn vader. Het leukste vind ik het om het maximale uit de cijfers te halen en te profiteren van de aftrekposten. Ware puzzels die ik graag oplos in dienst van ondernemers en particulieren. Ik wil ervoor zorgen dat de klant zoveel mogelijk geld terugkrijgt of zo weinig mogelijk hoeft te betalen. Meric is een kantoor waar je persoonlijk contact en advies mag verwachten. Het doel en de missie is om ondernemers te ontzorgen zodat ze zich kunnen richten op waar ze goed in zijn: ondernemen! Ervoor zorgen dat klanten zich vrij kunnen bezighouden met hun doelen en dromen. Als we allemaal ons hart volgen, komen hieruit de beste resultaten uit voort, voor iedereen.
place
Werkgebied Haaren
9,0
star
48 beoordelingen
timelapse
13 jaar in bedrijf
done_all
Lid van:
Ik heb ruim 25 jaar ervaring als boekhouder/administrateur. De eerste paar jaar heb ik me bij diverse bedrijven laten inhuren op detacheerbasis. Dit was leerzaam, maar mijn ambitie was toch om een eigen administratiekantoor te starten waarbij persoonlijk contact met de klanten kon plaats vinden en waar ik zelf de regie in handen had. Ik heb na de lagere school de HAVO afgerond en de MEAO, daarna en ik gaan werken en heb ik in de avonduren het praktijkdiploma boekhouden en moderne bedrijfsadministratie afgerond. Door allerlei cursussen probeer ik nu bij te blijven. Recentelijk heb ik de opleiding fiscaliteiten voor gevorderden bij de NOAB afgerond. Mijn vader, Eric den Buurman, is lange tijd administrateur geweest bij het GEB, later Eneco. Nadat hij met de VUT ging is hij in zijn vrije tijd de boekhouding van een aantal ondernemers gaan verzorgen. Helaas is hij vroegtijdig overleden. Zijn naam is wel in zijn eer behouden. Menno en Eric werden samen Meric. Mijn moeder helpt in de piekperiodes en blijft mijn beste sparringpartner. Vandaag de dag heeft Meric een uitgebreide klantenportefeuille uit diverse branches. Ik ben natuurlijk erg trots op wat er tot nu toe is bereikt. Maar belangrijker nog, ik heb van mijn passie mijn werk kunnen maken. De interesse voor het boekhoudvak heb ik overgenomen van mijn vader. Het leukste vind ik het om het maximale uit de cijfers te halen en te profiteren van de aftrekposten. Ware puzzels die ik graag oplos in dienst van ondernemers en particulieren. Ik wil ervoor zorgen dat de klant zoveel mogelijk geld terugkrijgt of zo weinig mogelijk hoeft te betalen. Meric is een kantoor waar je persoonlijk contact en advies mag verwachten. Het doel en de missie is om ondernemers te ontzorgen zodat ze zich kunnen richten op waar ze goed in zijn: ondernemen! Ervoor zorgen dat klanten zich vrij kunnen bezighouden met hun doelen en dromen. Als we allemaal ons hart volgen, komen hieruit de beste resultaten uit voort, voor iedereen.
policy
Moeilijk om te kiezen?

Laat ons helpen; in 1 minuut 4 offertes van de best passende bedrijven voor u

In 1 minuut 4 offertes van de best passende bedrijven

Pomoc Holandia
8,8
45 beoordelingen
info
Graag werken we samen. Samenwerken betekent dat men succesvol om kan gaan met andere mensen en dat men samen met die anderen doelen weet te bereiken. Door strategisch samen te werken heeft men meer te bieden dan wanneer iemand in zijn eentje werkt en uitsluitend zijn eigen visie deelt. Zo wordt het aanbod geoptimaliseerd doordat men meer expertise kan bieden dan alleen iemands eigen kennis en vaardigheden. Steeds vaker doen verschillende organisaties in Nederland beroep op onze mensen. Veelal omdat we de taal kennen, maar dat niet alleen. Door in het verleden zichzelf volledig te hebben geïntegreerd in de Nederlandse samenleving en door verschillende opleidingen op het gebied van het Bestuursrecht, Maatschappelijk en Zorg in Nederland te hebben gevolgd en ervaring daarin te hebben opgedaan zijn onze teamleden in staat om de meest uiteenlopende zaken te kunnen begeleiden. Zoals u wellicht al gehoord hebt is onze organisatie de toonaangevende organisatie op het gebied van de maatschappelijke hulpverlening voor de Poolse burgers in Tilburg en omstreken. Geen enkel persoon van Poolse afkomst, al dan niet permanent woonachtig in Tilburg en/of omstreken is niet bekend met onze organisatie. Hieronder leest u meer over ons aanbod aan de personen van Poolse komaf: Komt u uit Polen en verblijft u tijdelijk of permanent in Nederland? Heeft u in Nederland gewoond, maar nu niet meer en heeft u in het verleden problemen opgelopen die nog steeds spelen? Heeft u een probleem waar u zelf niet uitkomt? Neem contact op met Pomoc Holandia voor hulp en advies. Wij helpen Poolse volwassenen én gezinnen in Tilburg en omgeving. Onze hulp is voordelig en altijd dicht bij u in de buurt. Waarmee kunnen wij u helpen? Gaat het om schulden, opvoeding, problemen op school, op het werk of problemen met instanties? Pomoc Holandia helpt bij alle maatschappelijke en sociale problemen. Wij helpen u graag met hulp, advies, informatie, maar ook met: Financiële hulpverlening – Heeft u geldproblemen? Problemen om uw financiën rond te krijgen of zelfs schulden? Pomoc Holandia kan u helpen bij uw financiële problemen. Of u nu inkomen uit werk heeft of een uitkering ontvangt. Ook zijn wij een sterke gesprekspartner bij de instanties als de Belastingdienst, gemeente, SVB, UWV, e.o. Ook ondersteunen wij de belastingaangiftes, aanvragen van toeslagen en andere toebehorende geldmiddelen. Juridische hulp – De wegwijs in de Nederlandse wetten en regels is niet gemakkelijk. Waar en hoe kunt u aanspraak maken op de Nederlandse wetgeving? Wij helpen u graag mee. Bij complexere zaken schakelen wij de juiste juristen en instanties in en bieden daarin de nodige begeleiding vanaf het begin tot de afwikkeling. Advies en hulp bij echtscheiding – Een echtscheiding is een emotioneel zware gebeurtenis. Helemaal als er bij de scheiding kinderen zijn betrokken. Want wie krijgt het ouderlijk gezag? En hoe gaat de omgangsregeling eruit zien? Wij bieden begeleiding daarin en wanneer nodig is worden de juiste juristen en instanties ingeschakeld, maar wij blijven altijd bij u en met u tot de aanneembare afwikkeling voor alle partijen. Jeugd, school en gezin – De meeste kinderen vinden het leuk om naar school te gaan. Maar wat als je het op school niet naar je zin hebt? Omdat je geen vrienden hebt, gepest wordt, dat wat je moet leren niet begrijpt of gewoon niet goed in je vel zit? Wij helpen je ermee, maar ook bieden wij de hulp voor de ouders, want vaak zijn de problemen veelal groter dan alleen op de schoolplein. Wij helpen u graag bij het plaatsen van kinderen bij de passende school of kinderverblijf. Ons bureau begeleidt tevens bij alle vraagstukken rondom de leerplicht. Hulp voor nabestaanden – Bij Pomoc Holandia kunt u terecht als u informatie zoekt over verlies en rouw of als u op zoek bent naar rouwbegeleiding. Het verlies van je naaste brengt veel administratieve handelingen, maar ook de emotionele aspect speelt een belangrijke rol. Hulp bij chronische ziekten – De nieuwe Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) is erop gericht dat mensen zo lang en zelfstandig mogelijk thuis kunnen wonen. Ook als u met een beperking of belemmering te maken heeft. Dat is een terrein op zich. Waar kan men hulp krijgen? Wat voor hulp? Voor hoe lang en hoe? Al die vragen blijven lang onbeantwoord mede door de nieuwe regelingen. Wij helpen u graag met de informatie en begeleiding. Begeleiding bij zwangerschap – Zwanger worden is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Voornamelijk voor een vrouw is dat een van de belangrijkste veranderingen in haar leven. Dat moet natuurlijk goed verlopen. Maar hoe regel je dat allemaal als je hoofd zit vol met verwachtingen en onzekerheden? Wij hebben een ruime ervaring in het begeleiden van mensen tijdens de zwangerschap, ook als de zwangerschap moeilijk is, of moeilijk is geweest. Ook het nazorg behoort tot onze ondersteuningsaanbod. Algemeen maatschappelijk werk – Iedereen heeft weleens problemen. Als u ver van uw thuisland woont ondervindt u misschien de aanpassingsproblemen of u komt niet uit met de regels en wetten. De maatschappij in Nederland kan anders zijn met haar waarden, normen en tradities. Het kan voor u persoonlijke problemen opleveren. Misschien heeft u relatieproblemen? Of een puber in huis, die het in Nederland moeilijk vindt om zichzelf aan te passen? Misschien bent u slachtoffer geworden van misbruik of van geweld op de werkvloer? Maar ook zaken als werkloosheid en problemen met instanties kunnen tot de nodige zorgen leiden. Pomoc Holandia helpt u graag om deze problemen op te lossen. Onze toewijding, ervaring in het oplossen van de maatschappelijke en personele problemen, maar ook het oog op de details kunnen er veel toedoen om uw leven weer op de rails te krijgen. Administratieve hulp met de zaken als de eerste inschrijving in gemeente, het aanvragen van het Nederlands rijbewijs, het betalen van de autobelastingen, autoverzekeringen, maar ook het huren van een woning bij de woningcorporatie of een privéhuur – dat alles vraagt om een opmaat werk, die wij ook graag ondersteunen. Re-integratie – Als je langere tijd ziek bent geweest, wordt het tijd om weer terug te keren in je werk. Meestal zal je terugkeren in je oude baan bij je oude werkgever, maar dat kan niet altijd. Door de ziekte of de aandoening die je hebt, is je oude baan misschien niet langer geschikt voor jou of je baan bestaat niet meer bij je oude werkgever. In dat geval zul je in overleg met je werkgever re-integratie regelen. De bedrijfsarts is daar soms ook bij betrokken. Tevens daarin bieden we de begeleiding. Regelmatig geven wij trainingen en organiseren wij de bijeenkomsten om u te ondersteunen bij de administratieve zaken, zodat u snel zelfredzaam wordt en vele zaken weer zelf kunt regelen. Bij het begeleiden van cliënten gaat ons idee naar het huisbezoek. Zo kunnen wij samen met de cliënt de problemen, het papierwerk thuis en de situatie thuis in kaart brengen, zodat er geen tijd verloren gaat in de voorbereiding en zo kunnen wij snel een plan van aanpak opstellen en waar nodig de juiste instanties inschakelen om rechtstreeks met de juiste hulpverlener van bijvoorbeeld de gemeente zelf of van haar partners in gesprek te treden en de problemen acuut op te lossen.
place
Werkgebied Haaren
8,8
star
45 beoordelingen
timelapse
5 jaar in bedrijf
Graag werken we samen. Samenwerken betekent dat men succesvol om kan gaan met andere mensen en dat men samen met die anderen doelen weet te bereiken. Door strategisch samen te werken heeft men meer te bieden dan wanneer iemand in zijn eentje werkt en uitsluitend zijn eigen visie deelt. Zo wordt het aanbod geoptimaliseerd doordat men meer expertise kan bieden dan alleen iemands eigen kennis en vaardigheden. Steeds vaker doen verschillende organisaties in Nederland beroep op onze mensen. Veelal omdat we de taal kennen, maar dat niet alleen. Door in het verleden zichzelf volledig te hebben geïntegreerd in de Nederlandse samenleving en door verschillende opleidingen op het gebied van het Bestuursrecht, Maatschappelijk en Zorg in Nederland te hebben gevolgd en ervaring daarin te hebben opgedaan zijn onze teamleden in staat om de meest uiteenlopende zaken te kunnen begeleiden. Zoals u wellicht al gehoord hebt is onze organisatie de toonaangevende organisatie op het gebied van de maatschappelijke hulpverlening voor de Poolse burgers in Tilburg en omstreken. Geen enkel persoon van Poolse afkomst, al dan niet permanent woonachtig in Tilburg en/of omstreken is niet bekend met onze organisatie. Hieronder leest u meer over ons aanbod aan de personen van Poolse komaf: Komt u uit Polen en verblijft u tijdelijk of permanent in Nederland? Heeft u in Nederland gewoond, maar nu niet meer en heeft u in het verleden problemen opgelopen die nog steeds spelen? Heeft u een probleem waar u zelf niet uitkomt? Neem contact op met Pomoc Holandia voor hulp en advies. Wij helpen Poolse volwassenen én gezinnen in Tilburg en omgeving. Onze hulp is voordelig en altijd dicht bij u in de buurt. Waarmee kunnen wij u helpen? Gaat het om schulden, opvoeding, problemen op school, op het werk of problemen met instanties? Pomoc Holandia helpt bij alle maatschappelijke en sociale problemen. Wij helpen u graag met hulp, advies, informatie, maar ook met: Financiële hulpverlening – Heeft u geldproblemen? Problemen om uw financiën rond te krijgen of zelfs schulden? Pomoc Holandia kan u helpen bij uw financiële problemen. Of u nu inkomen uit werk heeft of een uitkering ontvangt. Ook zijn wij een sterke gesprekspartner bij de instanties als de Belastingdienst, gemeente, SVB, UWV, e.o. Ook ondersteunen wij de belastingaangiftes, aanvragen van toeslagen en andere toebehorende geldmiddelen. Juridische hulp – De wegwijs in de Nederlandse wetten en regels is niet gemakkelijk. Waar en hoe kunt u aanspraak maken op de Nederlandse wetgeving? Wij helpen u graag mee. Bij complexere zaken schakelen wij de juiste juristen en instanties in en bieden daarin de nodige begeleiding vanaf het begin tot de afwikkeling. Advies en hulp bij echtscheiding – Een echtscheiding is een emotioneel zware gebeurtenis. Helemaal als er bij de scheiding kinderen zijn betrokken. Want wie krijgt het ouderlijk gezag? En hoe gaat de omgangsregeling eruit zien? Wij bieden begeleiding daarin en wanneer nodig is worden de juiste juristen en instanties ingeschakeld, maar wij blijven altijd bij u en met u tot de aanneembare afwikkeling voor alle partijen. Jeugd, school en gezin – De meeste kinderen vinden het leuk om naar school te gaan. Maar wat als je het op school niet naar je zin hebt? Omdat je geen vrienden hebt, gepest wordt, dat wat je moet leren niet begrijpt of gewoon niet goed in je vel zit? Wij helpen je ermee, maar ook bieden wij de hulp voor de ouders, want vaak zijn de problemen veelal groter dan alleen op de schoolplein. Wij helpen u graag bij het plaatsen van kinderen bij de passende school of kinderverblijf. Ons bureau begeleidt tevens bij alle vraagstukken rondom de leerplicht. Hulp voor nabestaanden – Bij Pomoc Holandia kunt u terecht als u informatie zoekt over verlies en rouw of als u op zoek bent naar rouwbegeleiding. Het verlies van je naaste brengt veel administratieve handelingen, maar ook de emotionele aspect speelt een belangrijke rol. Hulp bij chronische ziekten – De nieuwe Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) is erop gericht dat mensen zo lang en zelfstandig mogelijk thuis kunnen wonen. Ook als u met een beperking of belemmering te maken heeft. Dat is een terrein op zich. Waar kan men hulp krijgen? Wat voor hulp? Voor hoe lang en hoe? Al die vragen blijven lang onbeantwoord mede door de nieuwe regelingen. Wij helpen u graag met de informatie en begeleiding. Begeleiding bij zwangerschap – Zwanger worden is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Voornamelijk voor een vrouw is dat een van de belangrijkste veranderingen in haar leven. Dat moet natuurlijk goed verlopen. Maar hoe regel je dat allemaal als je hoofd zit vol met verwachtingen en onzekerheden? Wij hebben een ruime ervaring in het begeleiden van mensen tijdens de zwangerschap, ook als de zwangerschap moeilijk is, of moeilijk is geweest. Ook het nazorg behoort tot onze ondersteuningsaanbod. Algemeen maatschappelijk werk – Iedereen heeft weleens problemen. Als u ver van uw thuisland woont ondervindt u misschien de aanpassingsproblemen of u komt niet uit met de regels en wetten. De maatschappij in Nederland kan anders zijn met haar waarden, normen en tradities. Het kan voor u persoonlijke problemen opleveren. Misschien heeft u relatieproblemen? Of een puber in huis, die het in Nederland moeilijk vindt om zichzelf aan te passen? Misschien bent u slachtoffer geworden van misbruik of van geweld op de werkvloer? Maar ook zaken als werkloosheid en problemen met instanties kunnen tot de nodige zorgen leiden. Pomoc Holandia helpt u graag om deze problemen op te lossen. Onze toewijding, ervaring in het oplossen van de maatschappelijke en personele problemen, maar ook het oog op de details kunnen er veel toedoen om uw leven weer op de rails te krijgen. Administratieve hulp met de zaken als de eerste inschrijving in gemeente, het aanvragen van het Nederlands rijbewijs, het betalen van de autobelastingen, autoverzekeringen, maar ook het huren van een woning bij de woningcorporatie of een privéhuur – dat alles vraagt om een opmaat werk, die wij ook graag ondersteunen. Re-integratie – Als je langere tijd ziek bent geweest, wordt het tijd om weer terug te keren in je werk. Meestal zal je terugkeren in je oude baan bij je oude werkgever, maar dat kan niet altijd. Door de ziekte of de aandoening die je hebt, is je oude baan misschien niet langer geschikt voor jou of je baan bestaat niet meer bij je oude werkgever. In dat geval zul je in overleg met je werkgever re-integratie regelen. De bedrijfsarts is daar soms ook bij betrokken. Tevens daarin bieden we de begeleiding. Regelmatig geven wij trainingen en organiseren wij de bijeenkomsten om u te ondersteunen bij de administratieve zaken, zodat u snel zelfredzaam wordt en vele zaken weer zelf kunt regelen. Bij het begeleiden van cliënten gaat ons idee naar het huisbezoek. Zo kunnen wij samen met de cliënt de problemen, het papierwerk thuis en de situatie thuis in kaart brengen, zodat er geen tijd verloren gaat in de voorbereiding en zo kunnen wij snel een plan van aanpak opstellen en waar nodig de juiste instanties inschakelen om rechtstreeks met de juiste hulpverlener van bijvoorbeeld de gemeente zelf of van haar partners in gesprek te treden en de problemen acuut op te lossen.
policy
Moeilijk om te kiezen?

Laat ons helpen; in 1 minuut 4 offertes van de best passende bedrijven voor u

In 1 minuut 4 offertes van de best passende bedrijven

Arjan Vos Business Solutions
8,5
9 beoordelingen
info
Bij Arjan Vos Business Solutions hebben we hart voor het MKB. Wij helpen het MKB om blijvend (of wéér) succesvol te zijn. Dat doen we door hoogwaardige kennis en automatisering bereikbaar te maken voor het MKB. Zo helpen we u om beter in te spelen op de behoeften van uw klant en uw bedrijfsprocessen efficiënter en doelmatiger te maken. Daarbij zijn we ook graag een strategische sparringpartner voor onze klanten. Bij ons administratiekantoor besteedt u veilig en vertrouwd uw administratie uit. Via onze online software kunt u altijd meekijken. Zo heeft u tijd om te doen waar u goed in bent, maar wel altijd de vinger aan de pols bij uw administratie. Arjan Vos Business Solutions – Uw MKB partner met oplossingen voor Strategie, Software, Administratie, Fiscaal, HRM, Logistiek en e-Commerce.
place
Werkgebied Haaren
8,5
star
9 beoordelingen
timelapse
12 jaar in bedrijf
Bij Arjan Vos Business Solutions hebben we hart voor het MKB. Wij helpen het MKB om blijvend (of wéér) succesvol te zijn. Dat doen we door hoogwaardige kennis en automatisering bereikbaar te maken voor het MKB. Zo helpen we u om beter in te spelen op de behoeften van uw klant en uw bedrijfsprocessen efficiënter en doelmatiger te maken. Daarbij zijn we ook graag een strategische sparringpartner voor onze klanten. Bij ons administratiekantoor besteedt u veilig en vertrouwd uw administratie uit. Via onze online software kunt u altijd meekijken. Zo heeft u tijd om te doen waar u goed in bent, maar wel altijd de vinger aan de pols bij uw administratie. Arjan Vos Business Solutions – Uw MKB partner met oplossingen voor Strategie, Software, Administratie, Fiscaal, HRM, Logistiek en e-Commerce.
Zwanenberg Advies Boxtel B.V.
7,9
3 beoordelingen
info
Zwanenberg Advies bestaat al sinds 1960. We hebben ontzettend veel ervaring en onze deskundige mensen zijn vertrouwd met de uitdagingen waar ondernemers elke dag weer voor staan. We voelen ons persoonlijk betrokken bij onze klanten en willen het verschil maken. Door ons te blijven ontwikkelen en telkens weer met nieuwe, verrassende oplossingen te komen. Wij blijven in beweging en we zijn er trots op dat we uw onderneming verder kunnen brengen. We zetten graag dat stapje extra. We hebben op dit moment ongeveer 70 medewerkers, maar we groeien nog steeds. Vanuit drie locaties denken we met onze klanten mee. We helpen ondernemers bij de administratie, loonadministratie… maar we kijken verder hoe we echt een meerwaarde kunnen bieden. Door praktisch advies te geven waar de ondernemer echt vooruit kan, maar ook door het organiseren van interessante bijeenkomsten en door kennis te delen via onze nieuwsbrieven. We kennen een informele bedrijfscultuur en zijn altijd in voor een goed gesprek. We weten waar we voor staan én waar we samen met u voor willen gaan.
place
Werkgebied Haaren
7,9
star
3 beoordelingen
timelapse
31 jaar in bedrijf
Zwanenberg Advies bestaat al sinds 1960. We hebben ontzettend veel ervaring en onze deskundige mensen zijn vertrouwd met de uitdagingen waar ondernemers elke dag weer voor staan. We voelen ons persoonlijk betrokken bij onze klanten en willen het verschil maken. Door ons te blijven ontwikkelen en telkens weer met nieuwe, verrassende oplossingen te komen. Wij blijven in beweging en we zijn er trots op dat we uw onderneming verder kunnen brengen. We zetten graag dat stapje extra. We hebben op dit moment ongeveer 70 medewerkers, maar we groeien nog steeds. Vanuit drie locaties denken we met onze klanten mee. We helpen ondernemers bij de administratie, loonadministratie… maar we kijken verder hoe we echt een meerwaarde kunnen bieden. Door praktisch advies te geven waar de ondernemer echt vooruit kan, maar ook door het organiseren van interessante bijeenkomsten en door kennis te delen via onze nieuwsbrieven. We kennen een informele bedrijfscultuur en zijn altijd in voor een goed gesprek. We weten waar we voor staan én waar we samen met u voor willen gaan.
policy
Moeilijk om te kiezen?

Laat ons helpen; in 1 minuut 4 offertes van de best passende bedrijven voor u

In 1 minuut 4 offertes van de best passende bedrijven

filter_list
Verfijn resultaten

Locatie

Boekhouder voor

Rechtsvorm

Keurmerken
Waarom Trustoo?
pinch
Het meest complete overzicht

Trustoo zet alles op een rij; reviews, ervaring en meer.

scale
De beste bedrijven in uw regio

De beste aanbieders bij u in de buurt met de beste overall scores

price_tag
Vergelijk direct offertes

In een paar klikken 4 offertes vergelijken, gratis en vrijblijvend.

Veelgestelde vragen

Wat doet een boekhouder?

expand_more
WAT DOET EEN BOEKHOUDER?
Een boekhouder verzorgt de boekhouding van bedrijven of zelfstandigen/particulieren. Met de boekhouding wordt de financiële administratie bedoeld. Boekhouden is het verwerken van uw financiële handelen, zoals de opbrengsten, kosten, schulden en/of bezittingen van uw bedrijf of uzelf. Een goede boekhouder kan zorgdragen voor de gehele financiële administratie en heeft veel fiscale kennis. Door op de hoogte te zijn van de meest recente kennis, kan de boekhouder de financiële voordelen zo goed mogelijk benutten. De boekhouder heeft een uitgebreid pakket aan mogelijke diensten. Zo stelt de boekhouder financiële rapportages op, regelt de salarisadministratie en zorgt ervoor dat de belastingaangiftes op tijd ingediend worden.

WETTELIJK VERPLICHT
Ieder bedrijf is wettelijk verplicht om een financiële administratie te voeren met een bewaartermijn van 7 jaar. Voor particulieren geldt geen wettelijke bewaarplicht. Maar vanwege naheffingen door de belastingdienst is het verstandig om uw administratie 5 jaar te bewaren. Een boekhouder kan dus verschillende diensten uitvoeren. Zo houdt u meer tijd over (om te besteden aan uw bedrijf), weet u zeker dat de financiële cijfers kloppen, en hoeft u niet meer te stressen over financiële deadlines of bewaartermijnen.

FINANCIEEL ADVIES
Wanneer je een eigen bedrijf of een groot vermogen hebt, is het verstandig om regelmatig financieel advies in te winnen. Hoewel het niet de hoofdtaak van de boekhouder is, kan de boekhouder vaak wel financieel advies geven. Zo kan er door de boekhouder meegedacht worden en advies gegeven worden op zaken als subsidies, investeringen of andere kerncijfers.
We hebben de beste boekhouders in uw regio al voor u op een rijtje gezet. En u kunt binnen één minuut veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de boekhouders die u aanspreken.

Wat kost een boekhouder?

expand_more
WAT KOST EEN BOEKHOUDER?
De meeste mensen en bedrijven houden zich dagelijks met heel andere dingen bezig dan boekhouden. Toch is het belangrijk dat u de financiële administratie op orde heeft, de juiste boekingen doet en het boekjaar correct afsluit. Boekhouders kunnen u daarbij helpen, maar wat kost een boekhouder? Dit is deels afhankelijk van uw specifieke wensen. Daarnaast mag een boekhouder zelf de tarieven bepalen. Doorgaans kost een boekhouder tussen de € 40,- en € 120,- per uur.

SPECIFIEKE WENSEN
Hetgeen een boekhouder precies doet kan per onderneming (of persoon) verschillen. Zo factureren veel ondernemers zelf, maar wordt de administratie aan een boekhouder uitbesteed. De mate waarin dit gebeurt is afhankelijk van uw specifieke wensen. Moet de boekhouder bijvoorbeeld maandelijks uw financiële transacties controleren en bijhouden of eens per jaar? Daarnaast kunt u een boekhouder inschakelen om de financiële verslagen over bepaalde periodes samen te stellen. Dan moet u onder andere denken aan het jaarverslag of de jaarrekening. De manier waarop u de gegevens aan uw boekhouder verstrekt, heeft ook invloed op de kosten.

GEGEVENSVERSTREKKING
Als u de gegevens rondom uw administratie in een softwareprogramma heeft staan, dan beïnvloedt dit het tarief van uw boekhouder. Want als u de gegevens niet digitaal kunt aanleveren, dan is de boekhouder extra tijd kwijt aan het uitzoeken van al uw papieren documenten. Het is daarom de overweging waard om te investeren in eenvoudige administratiesoftware. Ook is het raadzaam om meerdere offertes op te vragen alvorens u een boekhouder voor uw administratie kiest. U kunt dan onder meer vergelijken bij welke boekhouder een eventuele investering in administratiesoftware het meest loont.
We hebben de beste boekhouders in uw regio al voor u op een rijtje gezet. En u kunt binnen één minuut veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de boekhouders die u aanspreken.

Wat kost een boekhouder voor ZZP?

expand_more
WAT KOST EEN BOEKHOUDER VOOR ZZP?
ZZP’ers kiezen er vaak voor om hun administratie uit te besteden, maar wat kost een boekhouder voor ZZP’ers? Dit is afhankelijk van de mate waarin u als ZZP’er gebruik wilt maken van de diensten van een boekhouder. Daarnaast spelen ook specifieke wensen een rol en datzelfde geldt voor de manier waarop u uw gegevens aanlevert. Het is daarom verstandig om vooraf 3 of 4 offertes op te vragen. Zo kunt u eenvoudig kiezen welke boekhouder het beste past bij uw situatie past.

MAANDELIJKS OF JAARLIJKS
Een van de eerste keuzes die u als ZZP’er moet maken is hoe vaak u de diensten van een boekhouder wilt inzetten. Wilt u bijvoorbeeld dat de boekhouder maandelijks uw financiële transacties controleert of is jaarlijks voldoende? Wat uw voorkeur ook heeft, het is onverstandig om op een boekhouder te besparen. Honderd euro meer of minder zal waarschijnlijk een beperkte invloed hebben op uw kosten. U moet als ZZP’er rekening houden met een bedrag tussen de € 79,- en € 92,- als u maandelijks een beroep doet op een boekhouder.

FINANCIËLE SPARRINGPARTNER
U kunt een boekhouder voor meer zaken gebruiken dan alleen de financiële administratie. Hij of zij kan ook uw financiële sparringpartner zijn. Zo voorzien de meeste boekhouders een ZZP’er van advies op het gebied van financiële zaken, belastingen, verzekeringen, contracten en ga zo maar door. De kosten heeft u dus snel terugverdiend. Het is daarom belangrijk een goede afweging te maken alvorens u met een boekhouder in zee gaat. Daarom kunt u het beste 3 of 4 offertes opvragen en daar de juiste keuze uit maken.

Wat kost belastingaangifte?

expand_more
WAT KOST BELASTINGAANGIFTE?
Veel particulieren en eenmanszaken kiezen ervoor om de aangifte van de belasting aan een boekhouder over te laten. De reden hiervoor is dat boekhouders veel beter op de hoogte zijn van belastingvoordelen en aftrekposten. Daardoor wegen de kosten van een boekhouder vaak op tegen de opbrengsten. Maar wat kost belastingaangifte door een boekhouder nu eigenlijk? Dit verschilt onder meer of u als particulier gebruikmaakt van een boekhouder of bijvoorbeeld als ZZP’er.

MEERDERE OFFERTES OPVRAGEN
Ongeacht, of u nu als particulier of als eenmanszaak uw belastingaangifte uitbesteedt, kunt u de kosten hiervoor beperken. Bijvoorbeeld door bepaalde zaken zelf te regelen, door te onderhandelen over het tarief of door meerdere offertes op te vragen. Ervaring leert dat u door 3 of 4 offertes op te vragen een uitstekende keuze kunt maken. Doorgaans bent u als particulier een bedrag kwijt van onder de € 150,-. De gemiddelde kosten die u als ZZP’er betaalt liggen een stuk hoger. Dan moeten er immers ook jaarstukken opgemaakt worden. Denkt u dan aan een gemiddeld bedrag van € 1.000 per jaar.

DE ROL VAN DE BOEKHOUDER
Mogelijk vindt u dit een fors bedrag, maar in de meeste gevallen verdient uw boekhouder zichzelf terug. Soms zelfs in veelvoud. Zo is een goede boekhouder op de hoogte van alle relevante belastingregels. Daardoor weet hij of zij het maximale uit uw belastingaangifte te halen. Zo voorkomt u dat u een aftrekpost mist of belastingvoordelen over het hoofd ziet. Dit kan al snel honderden en soms wel duizenden euro’s opleveren.

Wat kost loonadministratie?

expand_more
WAT KOST LOONADMINISTRATIE?
Stel, uw bedrijf groeit en u gaat personeel aannemen. U krijgt dan te maken met het uitbetalen van salarissen en een complexere boekhouding. U moet elke maand loonaangifte doen en loonheffingen afdragen aan de Belastingdienst. Veel ondernemers kiezen er daarom voor om een boekhouder in te schakelen. Hij of zij weet als geen ander wat hiervan de regels zijn en hoe de boekhouding onderhouden moet worden. Maar wat zijn de kosten van loonadministratie precies?

LOODADMINISTRATIE: DE WERKZAAMHEDEN
Voorbeelden van onderdelen van de loonadministratie zijn bruto- en nettoloonberekeningen maken, jaaropgaven opstellen en aangiftes loonheffingen indienen. Tegelijkertijd moet u op de hoogte blijven van alle veranderingen rondom de fiscale en sociale wet- en regelgeving. Deze veranderen namelijk voortdurend. Naast dat de loonadministratie vrij ingewikkeld is, kan dit dus ook zeer tijdrovend zijn. Elke maand weer moet u tijd vrijmaken voor deze activiteit, tenzij u een goede boekhouder inschakelt. Hij of zij is op de hoogte van de meest actuele wet- en regelgeving en weet hoe de loonadministratie correct uitgevoerd moet worden.

DE KOSTEN VOOR EEN BOEKHOUDER
Het bedrag dat u als ondernemer kwijt bent aan een boekhouder varieert. Zo kunt u ervoor kiezen om de complete loonadministratie uit te besteden of een deel hiervan. Wat uw voorkeur ook heeft: de meeste boekhouders hanteren heel betaalbare tarieven. Doorgaans betaalt u een vast tarief per medewerker of loonstrook. Dit tarief ligt tussen de € 5,- en € 12,50 per maand. Sommige boekhouders bieden u daarbij staffelkorting. Om deze reden doet u er verstandig aan om altijd 3 of 4 offertes op te vragen voordat u een boekhouder in de arm neemt.

Wat is het verschil tussen een boekhouder en een accountant?

expand_more
WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN EEN BOEKHOUDER EN EEN ACCOUNTANT?
Soms worden de woorden ‘boekhouder’ en ‘accountant’ door elkaar gebruikt. Hier zit echter een belangrijk verschil tussen, maar wat is het verschil tussen een boekhouder en een accountant precies? Dit verschil begint al bij de titel. De titel van ‘boekhouder’ is geen beschermde titel en de titel van ‘accountant’ is dit wel. Verder wordt er bij de accountantstitel onderscheid gemaakt tussen een AA-accountant (Account-Administratieconsulent) en een RA (Registeraccountant).

AANSPRAKELIJKHEID
Een ander verschil tussen boekhouders en accountants is de aansprakelijkheid. Zo hoeft een boekhouder zich niet verplicht te verzekeren tegen foutief uitgevoerde werkzaamheden of foutief gegeven adviezen. Een account daarentegen is bij wet verplicht om een Beroepsaansprakelijkheidsverzekering af te sluiten. U heeft daardoor betere bescherming bij eventuele schade door foutieve werkzaamheden of foutief advies. Logischerwijs vindt u dit verschil in aansprakelijkheid terug in de tarieven.

VERSCHILLENDE WERKZAAMHEDEN
Meestal liggen de tarieven van accountants hoger dan die van boekhouders. Dit heeft echter niet alleen te maken met het verschil in aansprakelijkheid, maar ook met het verschil in werkzaamheden. Doorgaans onderhouden boekhouders de boekhouding van particulieren, instellingen en kleinere ondernemingen zoals eenmanszaken. Ook accountants onderhouden de boekhouding maar hebben vaak een meer controlerende rol dan uitvoerende rol. Zij behartigen complexere zaken dan de boekhouder en zijn vaak werkzaam voor grotere ondernemingen. Daarvoor stellen zij onder meer accountantsverklaringen op.

Ongeacht of u nu een boekhouder nodig heeft of een accountant, is het raadzaam 3 of 4 offertes op te vragen. Zo weet u zeker dat u ook financieel de juiste keuze maakt.

De beste boekhouder?

expand_more
DE BESTE BOEKHOUDER
Wij hebben alle informatie die te vinden is over boekhouders voor u op een rijtje gezet. Zodat u eenvoudig kunt kiezen wat het beste boekhoudkantoor is voor uw situatie en in uw regio.
Er zijn in Nederland duizenden boekhoudkantoren met allemaal hun eigen kenmerken. Bij het bepalen wie de beste is spelen verschillende factoren:

- Welke specialisatie; ZZP? Belasting? Salarisadministratie? Accountancy?
- Wat is hun achtergrond, opleiding, ervaring? Zijn ze gecertificeerd?
- Hebben ze reviews? Hoe veel en op welke sites? Wat wordt er gezegd?
- Is er veel informatie van ze bekend? Website, KvK, foto’s, social media?

Wij hebben al deze informatie voor u verzameld en op basis daarvan een score berekend voor alle boekhouders in Nederland. Een score die rekening houdt met al deze factoren. En de berekening van die score is voor ieder bedrijf gelijk, dus objectief.

TOP 10 BESTE BOEKHOUDERS IN UW REGIO
Op basis van deze score, hebben we een top 10 van beste boekhouders per woonplaats gemaakt. Dat bespaart u veel tijd en zoekwerk, want zo kunt u eenvoudig de boekhouders selecteren die u het meest aanspreken.

Heeft u een boekhouder gevonden die bij u past? Vraag dan een offerte aan of plan een kennismakingsgesprek. We raden u aan 3 á 4 boekhouders die u aanspreken te benaderen zodat u goed kunt vergelijken en een afgewogen keuze kunt maken.
Keurmerken
  • "NOAB is dé brancheorganisatie voor administratiekantoren en belastingadviseurs die zich richten op het MKB. Het NOAB-lidmaatschap wordt pas toegekend als een administratie- of belastingadvieskantoor zich richt op kwaliteit en aan een pakket van eisen voldoet."

  • Het Register Belastingadviseurs (RB) is met ruim 7.000 leden dé beroepsvereniging van belastingadviseurs voor het mkb. Zij kunnen bij het RB terecht voor belangenbehartiging richting overheid en politiek, vaktechnische informatie en ondersteuning in de beroepsuitoefening, opleidingen om RB te worden en PE-cursussen om hun kwaliteit en kennis op peil te houden. Ondernemers vinden in ‘hun’ RB een integer, pragmatisch adviseur met uitgebreide fiscale kennis en ervaring, en gevoel voor ondernemerschap.

Waarom Trustoo?
check
Het meest complete overzicht

Trustoo zet alles op een rij; reviews, ervaring en meer.

people
De beste bedrijven in uw regio

De beste aanbieders bij u in de buurt met de beste overall scores

euro_symbol
Vergelijk direct offertes

In een paar klikken 4 offertes aanvragen en vergelijken. Altijd gratis en vrijblijvend.

Vind de beste professional
© 2020 trustoo
info@trustoo.nl