AdministratieBox B.V.

Reageert binnen 1 uur
NOAB Keurmerk
Gratis eerste adviesgesprek
David Ricardostraat 13, Hengelo
7 jaar in bedrijf
8,6 (0)
Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij AdministratieBox B.V.
Gratis en vrijblijvend
Of neem contact op via:
Over AdministratieBox B.V.:
AdministratieBox B.V. is opgericht door de co-founders Berton en Thymo ter Doest.
Berton had al een bestaand administratiekantoor en Thymo had op zijn 12e al zijn eerste App zelf ontwikkeld.
Samen zijn we op het idee gekomen om voor ondernemers een applicatie en een App te ontwikkelen, zodat de ondernemer zelf niet meer zijn boekhouding hoeft te doen, maar toch altijd zijn boekhouding up-to date heeft en real-time informatie heeft over de financiële situstie van zijn bedrijf.
We hebben een combinatie van software ontwikkeling en administratieve en fiscale dienstverlening in een vast maandelijks abonnement gegoten, waarbij de ondernemer in 1 keer alles heeft geregeld. Van verwerking van dagelijkse bonnen en facturen tot en met de uiteindelijke aangifte inkomsten of vennootschapsbelasting. Alle regulieren zaken zijn gedekt in het maandelijkse abonnement.

Je betaalt één vast bedrag per maand.
Inbegrepen

Toegang tot Mijn AdministratieBox
Gebruik mobiele App voor iOS & Android
Versturen van de jaarlijkse aangifte inkomsten belasting
Versturen van alle BTW aangiftes
Up-to-date houden van je volledige administratie
Lees meer...
Diensten
Dagelijkse verwerking van je administratie
Up to date inzage in bedrijfsresultaten via dashboard
Indienen aangiften omzetbelasting
Jaarrekening + deponering (voor B.V.'s)
Aangifte inkomstenbelasting (inclusief fiscaal partner)
Aangifte vennootschapsbelasting (voor B.V.'s)
Ondersteuning service
Advisering
BV / NV
Eenmanszaak / ZZP
VOF / Maatschap / CV
Volledige boekhouding
Ervaring & vakmanschap
7 jaar in bedrijf
3 medewerkers
10 jaar ervaring
Lid van
Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen

Opleidingen en certificaten

HOFAM (Hoger Finiancieel en Administratief Management)
FAQ - veelgestelde vragen aan AdministratieBox B.V.
Ondernemen zonder te boekhouden? Wat moet ik nog zelf doen?
Wij hebben het met onze applicatie mogelijk gemaakt dat je de inkoopfacturen / bonnen moet fotograferen of door kunt mailen. Door een bankkoppeling worden de bankmutaties automatisch bijgewerkt. Het enige wat je zelf nog moet doen is je verkoopfacturen maken. Dit kun je overigens ook met AdministratieBox eenvoudig zelf maken en versturen.
Hoe wordt het maandelijkse abonnementsbedrag bepaald?
Het vaste maandelijkse abonnementsbedrag is afhankelijk van de hoeveelheid bankmutaties per kwartaal. Blijkt dat je na afloop van hert kwartaal meer of minder bankmutaties hebt gehad dan op basis van je ingedeelde staffel, dan wijzigt het maandellijks vast bedrag. Dit wordt elk kwartaal beoordeeld, zodat het vaste abonnementstarief blijft aansluiten op je bedrijfsdrukte.
Alles gaat digitaal. Heb ik dan wel contact met mijn boekhouder?
Inderdaad proberen we zoveel mogelijk digitaal vast te leggen en te verwerken. Op het moment dat je vragen hebt kun je ons altijd bereiken per telefoon; mail of via chat. Op het moment dat wij ergens vragen over hebben dan nemen wij contact met je op. Er ontstaat vanzelf een wisselwerking tussen jou en je boekhouder of fiscaal adviseur.

Neem contact op met deze boekhouder

Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij AdministratieBox B.V.
Gratis en vrijblijvend
Vergelijkbare boekhouders in de buurt
Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren en te personaliseren. Door het gebruik van deze site, gaat u akkoord met onze cookies.