de beste Boekhouders voor jou
Kies uit +800 top BoekhoudersKies uit +800 Boekhouders in Nederland
1 - 10 van 39 resultaten
Sascha Janssen Administratie
Dit bedrijf heeft zijn gegevens gevalideerd
flash_on reageert snel
8,9
place
Werkgebied Bemmel

Ziet u er tegenop uw aangifte inkomstenbelasting zelf te doen, of heeft u hierbij hulp nodig?
Heeft u niets met cijfers en doet u liever andere dingen dan uw administratie? Of heeft u vragen en behoefte aan advies?
Ik bied u verschillende diensten aan zoals: online administraties voeren, jaarrekeningen en fiscale aangiften samenstellen, advies verstrekken en interim management bij klanten op locatie. Doordat ik als ZZP-er werkzaam ben, zijn de lijntjes kort. Binnen mijn klantenkring bevinden zich o.a. diverse MKB-bedrijven (midden / klein) en ZZP-ers in de dienstverlening, ambachtelijke beroepen en horecagelegenheden.
Vanuit de filosofie dat kwaliteit bovenaan staat en dat dienstverlening betaalbaar moet zijn, heb ik geïnvesteerd in automatisering. Ik werk met de nieuwste technieken zoals Scan & Herken en volledig online in de Cloud. Dit vertaalt zich direct in het efficiënt en snel uitvoeren van de werkzaamheden.
De mate waarin het bovenstaande wordt toegepast is afhankelijk van in hoeverre u en uw administratie zich hier voor leent. Voert u liever zelf de administratie, prima. Ik kijk met u mee. Of geeft u het liefst de administratie volledig uit handen? Een passende werkwijze is er altijd. Net als regelmatig contact over het reilen en zeilen van uw onderneming.

place
Werkgebied Bemmel
star
3 beoordelingen
timelapse
3 jaar in bedrijf
OAMKB De Vallei
Dit bedrijf heeft zijn gegevens gevalideerd
flash_on reageert snel
8,0
place
Werkgebied Bemmel

Mijn naam is Fred Westland van OAMKB De Vallei
"Made in Wageningen" ik ben gelukkig getrouwd en trotse vader van 2 prachtige dochters.
Wie baalt er ook zo van zijn of haar administratie, de bonnetjes en de overige administratieve rompslomp en rommel?
Wil jij ook doen waar je echt goed in bent en waar iets te halen valt?
Wil jij weer je hart en passie laten spreken als ondernemer en weer stralen?
Wil jij weer de juiste balans vinden tussen zakelijk en Priv?? en meer met je gezin doen, weer een potje golfen, voetballen, tennissen, een boek lezen of lekker wandelen in de natuur?
Oplossing:
Geef ons uw administratieve rompslomp en wij maken van uw administratie weer een genot:
1. Wij maken jouw administratie Smart en Paperless
2. Dat doen wij voor een vast maandbedrag, geen uurtje factuurtje
3. Wij zijn altijd bij en jij hebt 24/7 inzicht in je cijfers ook op je Smartphone
4. Dit levert u 70% tijdbesparing op
Bij het vaste maandbedrag horen ook de jaarstukken, BTW aangifte en vier maal per jaar een pro-actief voortgangsgesprek met OAMKB De Vallei
Het OAMKB netwerk heeft alle specialismen in huis, Accountants (RA), fiscalisten, juristen en we faciliteren ook uw Financieringen
Mijn sterkste punt is naast u staan om uw samen uw Onderneming en u te laten groeien.
Benieuwd hoe we elkaar vooruit kunnen helpen, laten we samen een drankje doen?
Fred Westland, OAMBK de Vallei

place
Werkgebied Bemmel
star
4 beoordelingen
timelapse
0 jaar in bedrijf
Moeilijk om te kiezen?

Laat ons helpen; in 1 minuut 4 offertes van de best passende bedrijven.

Keuzehukp.svgKeuzehukp.svg
Invitem
Dit bedrijf heeft zijn gegevens gevalideerd
7,9
place
Eest 4 9 Bemmel

Wij zijn gespecialiseerd in kleine ondernemingen/ZZP'ers, met als uitgangspunt de ondernemer te ontlasten van de financiële administratie. Daarnaast staan wij ook naast de ondernemer om advies en hulp te bieden bij bedrijfsvraagstukken.
Wij zien Ieder mens en onderneming als uniek, dit vraagt dan ook om unieke oplossingen. Om tot een zo optimaal mogelijk resultaat te komen proberen we te denken zoals u. Dit kan alleen slagen door ons te verplaatsen in uw specifieke situatie, ongeacht of u ons voor uw persoonlijke “financiële” huishouding wilt raadplegen of bij ons komt in uw hoedanigheid als ondernemer. Deze benadering vraagt ook om vertrouwen in elkaar, vertrouwen wat u in ons moet hebben en wat we keer op keer moeten waarmaken maar ook vertrouwen wat wij in u moeten hebben.
Wij geloven niet in korte termijn politiek. Wel geloven wij dat wij samen de intentie hebben om een langdurige zakelijke relatie met elkaar aan te gaan.
Waarbij de samenwerking en gezamenlijke inspanning het mogelijk maken dat u uw doelstellingen kunt gaan realiseren.
Onze achtergrond is dusdanig divers dat het ons tot een volwaardige gesprekspartner maakt voor bijna iedere situatie die ons voorgelegd wordt.
Hebben we de kennis niet in huis om u verder te helpen dan zullen wij niet aarzelen u dat ook mee te delen en ons voor te stellen aan een partner van ons of van u zelf.
Uw resultaat dient voorop te staan en niet onze agendavulling.

place
Eest 4 9, 6681gv, Bemmel
star
4 beoordelingen
timelapse
3 jaar in bedrijf
Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies
Dit bedrijf heeft zijn gegevens gevalideerd
9,1
place
Werkgebied Bemmel

Wat vinden wij belangrijk?
Ontzorgen
Goed luisteren naar de verwachtingen van de ondernemer. Wat stellen ze op prijs en hoe willen ze jou inzetten als adviseur, hoe zien zij de samenwerking eigenlijk. Hierna is het een kwestie van nakomen van de onderling gemaakte afspraken over de verwachtingen en hoe de ondernemer te ontzorgen.
Persoonlijk
Al zijn wij een kei met cijfers, onze klanten zijn bij ons geen nummer! Een persoonlijke en prettige samenwerking vinden wij erg belangrijk. Dat betekent dat onze adviseurs dichtbij je staan en wij ons interesseren in je onderneming en je persoonlijke vraagstukken. Bereikbaarheid en een duidelijke communicatie waar je op kunt rekenen.
Passie
Wij ervaren passie voor ons vak door met elkaar in contact te zijn. Wij zijn intrinsiek gemotiveerd om het beste uit onszelf en anderen te halen. Dat geeft ons de energie en de motivatie om de allerbeste service en topkwaliteit te leveren. Dag in dag uit. Dit bereiken wij door ons zelf te zijn, door te investeren in kennis en kunde maar ook in de relatie en samenwerking. Niet voor niets behoort gastvrij en gelukkig zijn tot een van onze kernwaarden.
Transparant
Wij gaan voor een heldere en duidelijke dienstverlening. Actuele inzicht bieden in cijfers, duidelijke afspraken en vaste prijzen. Geen verassingen achteraf, maar vooraf duidelijkheid zodat je altijd weet waar je aan toe bent.
Innovatief ondernemen
Administratie uit een doos is verleden tijd. Middels vergaande automatisering kunnen wij standaardwerkzaamheden vereenvoudigen en versnellen. Hier ervaren onze klanten direct de voordelen van: altijd inzicht in je actuele cijfers, transparantie en een vaste prijs. Wij blijven onze processen door ontwikkelen om het onze klanten steeds makkelijker en aangenamer te maken. Deze ontwikkeling heeft als plezierige bijkomstigheid dat onze adviseurs meer tijd hebben voor de complexere vraagstukken.
Vertrouwen
Een vaste prijs met hoogwaardige kwaliteit en goede service is mooi, maar uiteindelijk gaat het om wie je tegenover je hebt. Je adviseur, contactpersoon, alles valt en draait om het vertrouwen dat je in elkaar hebt.
Nieuwsgierig geworden?
Wil je weten wat Sanacount voor jou kan betekenen? We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden. Ook voor administratieve-, fiscale- en bedrijfskundige vragen kun je bij ons terecht. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op!

place
Werkgebied Bemmel
star
16 beoordelingen
timelapse
8 jaar in bedrijf
Buro77
8,9
place
Werkgebied Bemmel

buro77
Waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan? Als ondernemer wil jij je natuurlijk bezighouden met één ding: ondernemen. Toch komt er bij het ondernemerschap veel meer kijken. buro77 neemt de jouw fiscale en administratieve werkzaamheden graag uit handen. Wij doen ons ding, zodat jij dit ook kunt doen.
Diensten
Wil je meer tijd overhouden voor je hobby’s? En wil je ’s avonds niet denken aan administratie zodat je rustig kunt slapen? We zijn geen normaal administratiekantoor: wij denken ook proactief met je mee. We houden alle actualiteiten en ontwikkelingen in de gaten en informeren je over wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen. Zo blijf je helemaal up to date. Bij buro77 kun je terecht voor:
Belastingadvies
Helder en scherp advies, zonder verrassingen. Dat is waar wij voor staan.
Administratie
Jouw administratie tiptop in orde en 24/7 inzichtelijk.
Bedrijfsadvies
Professioneel, kritisch en doelgericht: wij willen het beste voor jouw bedrijf.
Trainingen
Wij informeren en begeleiden je over belangrijke issues.
Deskundig en ervaren
Je vindt ons kantoor in Arnhem. Via de telefoon en mail staan we dagelijks voor jou klaar om je te informeren. Wil je ons face-to-face spreken? De koffie staat voor je klaar. De thee natuurlijk ook. Onze adviseurs zijn stuk voor stuk deskundigen. Ze kennen de kneepjes van het vak, doordat ze aan beide kanten van de tafel hebben gezeten. Hierdoor kunnen wij jou als ondernemer beter begeleiden en coachen. Wij hebben een groot inlevingsvermogen en zetten zichtbaar dat ene stapje extra. Half werk is immers geen werk. Het is onze missie om jou up-to-date te houden over jouw cijfers. Bovendien helpen wij je om meer inzicht te krijgen in de bedrijfssituatie. Zo weet je meteen waar je aan toe bent.
Onze pakketten
Voor een vast bedrag per maand voorzien wij jou van advies en voeren wij diverse administratieve taken voor je uit. Dankzij onze moderne software heb je jouw cijfers 24/7 inzichtelijk. Geen één ondernemer is hetzelfde en daarom bieden we diverse pakketten aan. Benieuwd welk pakket het best bij jou past? Neem dan een kijkje op onze pakketten pagina en ontdek het.
Je bent ondernemer geworden omdat jij een passie hebt in jouw vakgebied. Wij stimuleren het om voor de volle 100% voor jouw passie te gaan. Daarom nemen wij jouw administratie graag uit handen en geven we je onafhankelijk advies op maat. Klinkt goed? Neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder!.

place
Werkgebied Bemmel
star
7 beoordelingen
timelapse
10 jaar in bedrijf
Moeilijk om te kiezen?

Laat ons helpen; in 1 minuut 4 offertes van de best passende bedrijven.

Keuzehukp.svgKeuzehukp.svg
miniwizard.svg
Meerdere prijsopgaven ontvangen
Binnen 3 stappen in 1 minuut
Locatie
Bemmel
check
  • geheel vrijblijvend
  • vergelijk de beste Boekhouders

Wat kost een Boekhouder?

Een Boekhouder kost tussen de 40,- en € 120,- Een Boekhouder mag zelf de tarieven bepalen, vraag daarom vooraf een offerte aan. Wat een Boekhouder kost heeft ook te maken met wat uw specifieke wensen zijn.

40
45
75
120
Veelgestelde vragen

Wat doet een boekhouder?

WAT DOET EEN BOEKHOUDER?
Een boekhouder verzorgt de boekhouding van bedrijven of zelfstandigen/particulieren. Met de boekhouding wordt de financiële administratie bedoeld. Boekhouden is het verwerken van uw financiële handelen, zoals de opbrengsten, kosten, schulden en/of bezittingen van uw bedrijf of uzelf. Een goede boekhouder kan zorgdragen voor de gehele financiële administratie en heeft veel fiscale kennis. Door op de hoogte te zijn van de meest recente kennis, kan de boekhouder de financiële voordelen zo goed mogelijk benutten. De boekhouder heeft een uitgebreid pakket aan mogelijke diensten. Zo stelt de boekhouder financiële rapportages op, regelt de salarisadministratie en zorgt ervoor dat de belastingaangiftes op tijd ingediend worden.

WETTELIJK VERPLICHT
Ieder bedrijf is wettelijk verplicht om een financiële administratie te voeren met een bewaartermijn van 7 jaar. Voor particulieren geldt geen wettelijke bewaarplicht. Maar vanwege naheffingen door de belastingdienst is het verstandig om uw administratie 5 jaar te bewaren. Een boekhouder kan dus verschillende diensten uitvoeren. Zo houdt u meer tijd over (om te besteden aan uw bedrijf), weet u zeker dat de financiële cijfers kloppen, en hoeft u niet meer te stressen over financiële deadlines of bewaartermijnen.

FINANCIEEL ADVIES
Wanneer je een eigen bedrijf of een groot vermogen hebt, is het verstandig om regelmatig financieel advies in te winnen. Hoewel het niet de hoofdtaak van de boekhouder is, kan de boekhouder vaak wel financieel advies geven. Zo kan er door de boekhouder meegedacht worden en advies gegeven worden op zaken als subsidies, investeringen of andere kerncijfers.
We hebben de beste boekhouders in uw regio al voor u op een rijtje gezet. En u kunt binnen één minuut veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de boekhouders die u aanspreken.

Wat kost een boekhouder?

WAT KOST EEN BOEKHOUDER?
De meeste mensen en bedrijven houden zich dagelijks met heel andere dingen bezig dan boekhouden. Toch is het belangrijk dat u de financiële administratie op orde heeft, de juiste boekingen doet en het boekjaar correct afsluit. Boekhouders kunnen u daarbij helpen, maar wat kost een boekhouder? Dit is deels afhankelijk van uw specifieke wensen. Daarnaast mag een boekhouder zelf de tarieven bepalen. Doorgaans kost een boekhouder tussen de € 40,- en € 120,- per uur.

SPECIFIEKE WENSEN
Hetgeen een boekhouder precies doet kan per onderneming (of persoon) verschillen. Zo factureren veel ondernemers zelf, maar wordt de administratie aan een boekhouder uitbesteed. De mate waarin dit gebeurt is afhankelijk van uw specifieke wensen. Moet de boekhouder bijvoorbeeld maandelijks uw financiële transacties controleren en bijhouden of eens per jaar? Daarnaast kunt u een boekhouder inschakelen om de financiële verslagen over bepaalde periodes samen te stellen. Dan moet u onder andere denken aan het jaarverslag of de jaarrekening. De manier waarop u de gegevens aan uw boekhouder verstrekt, heeft ook invloed op de kosten.

GEGEVENSVERSTREKKING
Als u de gegevens rondom uw administratie in een softwareprogramma heeft staan, dan beïnvloedt dit het tarief van uw boekhouder. Want als u de gegevens niet digitaal kunt aanleveren, dan is de boekhouder extra tijd kwijt aan het uitzoeken van al uw papieren documenten. Het is daarom de overweging waard om te investeren in eenvoudige administratiesoftware. Ook is het raadzaam om meerdere offertes op te vragen alvorens u een boekhouder voor uw administratie kiest. U kunt dan onder meer vergelijken bij welke boekhouder een eventuele investering in administratiesoftware het meest loont.
We hebben de beste boekhouders in uw regio al voor u op een rijtje gezet. En u kunt binnen één minuut veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de boekhouders die u aanspreken.

Wat kost een boekhouder voor ZZP?

WAT KOST EEN BOEKHOUDER VOOR ZZP?
ZZP’ers kiezen er vaak voor om hun administratie uit te besteden, maar wat kost een boekhouder voor ZZP’ers? Dit is afhankelijk van de mate waarin u als ZZP’er gebruik wilt maken van de diensten van een boekhouder. Daarnaast spelen ook specifieke wensen een rol en datzelfde geldt voor de manier waarop u uw gegevens aanlevert. Het is daarom verstandig om vooraf 3 of 4 offertes op te vragen. Zo kunt u eenvoudig kiezen welke boekhouder het beste past bij uw situatie past.

MAANDELIJKS OF JAARLIJKS
Een van de eerste keuzes die u als ZZP’er moet maken is hoe vaak u de diensten van een boekhouder wilt inzetten. Wilt u bijvoorbeeld dat de boekhouder maandelijks uw financiële transacties controleert of is jaarlijks voldoende? Wat uw voorkeur ook heeft, het is onverstandig om op een boekhouder te besparen. Honderd euro meer of minder zal waarschijnlijk een beperkte invloed hebben op uw kosten. U moet als ZZP’er rekening houden met een bedrag tussen de € 79,- en € 92,- als u maandelijks een beroep doet op een boekhouder.

FINANCIËLE SPARRINGPARTNER
U kunt een boekhouder voor meer zaken gebruiken dan alleen de financiële administratie. Hij of zij kan ook uw financiële sparringpartner zijn. Zo voorzien de meeste boekhouders een ZZP’er van advies op het gebied van financiële zaken, belastingen, verzekeringen, contracten en ga zo maar door. De kosten heeft u dus snel terugverdiend. Het is daarom belangrijk een goede afweging te maken alvorens u met een boekhouder in zee gaat. Daarom kunt u het beste 3 of 4 offertes opvragen en daar de juiste keuze uit maken.

Wat kost belastingaangifte?

WAT KOST BELASTINGAANGIFTE?
Veel particulieren en eenmanszaken kiezen ervoor om de aangifte van de belasting aan een boekhouder over te laten. De reden hiervoor is dat boekhouders veel beter op de hoogte zijn van belastingvoordelen en aftrekposten. Daardoor wegen de kosten van een boekhouder vaak op tegen de opbrengsten. Maar wat kost belastingaangifte door een boekhouder nu eigenlijk? Dit verschilt onder meer of u als particulier gebruikmaakt van een boekhouder of bijvoorbeeld als ZZP’er.

MEERDERE OFFERTES OPVRAGEN
Ongeacht, of u nu als particulier of als eenmanszaak uw belastingaangifte uitbesteedt, kunt u de kosten hiervoor beperken. Bijvoorbeeld door bepaalde zaken zelf te regelen, door te onderhandelen over het tarief of door meerdere offertes op te vragen. Ervaring leert dat u door 3 of 4 offertes op te vragen een uitstekende keuze kunt maken. Doorgaans bent u als particulier een bedrag kwijt van onder de € 150,-. De gemiddelde kosten die u als ZZP’er betaalt liggen een stuk hoger. Dan moeten er immers ook jaarstukken opgemaakt worden. Denkt u dan aan een gemiddeld bedrag van € 1.000 per jaar.

DE ROL VAN DE BOEKHOUDER
Mogelijk vindt u dit een fors bedrag, maar in de meeste gevallen verdient uw boekhouder zichzelf terug. Soms zelfs in veelvoud. Zo is een goede boekhouder op de hoogte van alle relevante belastingregels. Daardoor weet hij of zij het maximale uit uw belastingaangifte te halen. Zo voorkomt u dat u een aftrekpost mist of belastingvoordelen over het hoofd ziet. Dit kan al snel honderden en soms wel duizenden euro’s opleveren.

Wat kost loonadministratie?

WAT KOST LOONADMINISTRATIE?
Stel, uw bedrijf groeit en u gaat personeel aannemen. U krijgt dan te maken met het uitbetalen van salarissen en een complexere boekhouding. U moet elke maand loonaangifte doen en loonheffingen afdragen aan de Belastingdienst. Veel ondernemers kiezen er daarom voor om een boekhouder in te schakelen. Hij of zij weet als geen ander wat hiervan de regels zijn en hoe de boekhouding onderhouden moet worden. Maar wat zijn de kosten van loonadministratie precies?

LOODADMINISTRATIE: DE WERKZAAMHEDEN
Voorbeelden van onderdelen van de loonadministratie zijn bruto- en nettoloonberekeningen maken, jaaropgaven opstellen en aangiftes loonheffingen indienen. Tegelijkertijd moet u op de hoogte blijven van alle veranderingen rondom de fiscale en sociale wet- en regelgeving. Deze veranderen namelijk voortdurend. Naast dat de loonadministratie vrij ingewikkeld is, kan dit dus ook zeer tijdrovend zijn. Elke maand weer moet u tijd vrijmaken voor deze activiteit, tenzij u een goede boekhouder inschakelt. Hij of zij is op de hoogte van de meest actuele wet- en regelgeving en weet hoe de loonadministratie correct uitgevoerd moet worden.

DE KOSTEN VOOR EEN BOEKHOUDER
Het bedrag dat u als ondernemer kwijt bent aan een boekhouder varieert. Zo kunt u ervoor kiezen om de complete loonadministratie uit te besteden of een deel hiervan. Wat uw voorkeur ook heeft: de meeste boekhouders hanteren heel betaalbare tarieven. Doorgaans betaalt u een vast tarief per medewerker of loonstrook. Dit tarief ligt tussen de € 5,- en € 12,50 per maand. Sommige boekhouders bieden u daarbij staffelkorting. Om deze reden doet u er verstandig aan om altijd 3 of 4 offertes op te vragen voordat u een boekhouder in de arm neemt.

Wat is het verschil tussen een boekhouder en een accountant?

WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN EEN BOEKHOUDER EN EEN ACCOUNTANT?
Soms worden de woorden ‘boekhouder’ en ‘accountant’ door elkaar gebruikt. Hier zit echter een belangrijk verschil tussen, maar wat is het verschil tussen een boekhouder en een accountant precies? Dit verschil begint al bij de titel. De titel van ‘boekhouder’ is geen beschermde titel en de titel van ‘accountant’ is dit wel. Verder wordt er bij de accountantstitel onderscheid gemaakt tussen een AA-accountant (Account-Administratieconsulent) en een RA (Registeraccountant).

AANSPRAKELIJKHEID
Een ander verschil tussen boekhouders en accountants is de aansprakelijkheid. Zo hoeft een boekhouder zich niet verplicht te verzekeren tegen foutief uitgevoerde werkzaamheden of foutief gegeven adviezen. Een account daarentegen is bij wet verplicht om een Beroepsaansprakelijkheidsverzekering af te sluiten. U heeft daardoor betere bescherming bij eventuele schade door foutieve werkzaamheden of foutief advies. Logischerwijs vindt u dit verschil in aansprakelijkheid terug in de tarieven.

VERSCHILLENDE WERKZAAMHEDEN
Meestal liggen de tarieven van accountants hoger dan die van boekhouders. Dit heeft echter niet alleen te maken met het verschil in aansprakelijkheid, maar ook met het verschil in werkzaamheden. Doorgaans onderhouden boekhouders de boekhouding van particulieren, instellingen en kleinere ondernemingen zoals eenmanszaken. Ook accountants onderhouden de boekhouding maar hebben vaak een meer controlerende rol dan uitvoerende rol. Zij behartigen complexere zaken dan de boekhouder en zijn vaak werkzaam voor grotere ondernemingen. Daarvoor stellen zij onder meer accountantsverklaringen op.

Ongeacht of u nu een boekhouder nodig heeft of een accountant, is het raadzaam 3 of 4 offertes op te vragen. Zo weet u zeker dat u ook financieel de juiste keuze maakt.

De beste boekhouder?

DE BESTE BOEKHOUDER
Wij hebben alle informatie die te vinden is over boekhouders voor u op een rijtje gezet. Zodat u eenvoudig kunt kiezen wat het beste boekhoudkantoor is voor uw situatie en in uw regio.
Er zijn in Nederland duizenden boekhoudkantoren met allemaal hun eigen kenmerken. Bij het bepalen wie de beste is spelen verschillende factoren:

- Welke specialisatie; ZZP? Belasting? Salarisadministratie? Accountancy?
- Wat is hun achtergrond, opleiding, ervaring? Zijn ze gecertificeerd?
- Hebben ze reviews? Hoe veel en op welke sites? Wat wordt er gezegd?
- Is er veel informatie van ze bekend? Website, KvK, foto’s, social media?

Wij hebben al deze informatie voor u verzameld en op basis daarvan een score berekend voor alle boekhouders in Nederland. Een score die rekening houdt met al deze factoren. En de berekening van die score is voor ieder bedrijf gelijk, dus objectief.

TOP 10 BESTE BOEKHOUDERS IN UW REGIO
Op basis van deze score, hebben we een top 10 van beste boekhouders per woonplaats gemaakt. Dat bespaart u veel tijd en zoekwerk, want zo kunt u eenvoudig de boekhouders selecteren die u het meest aanspreken.

Heeft u een boekhouder gevonden die bij u past? Vraag dan een offerte aan of plan een kennismakingsgesprek. We raden u aan 3 á 4 boekhouders die u aanspreken te benaderen zodat u goed kunt vergelijken en een afgewogen keuze kunt maken.
Keurmerken
Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen

"NOAB is dé brancheorganisatie voor administratiekantoren en belastingadviseurs die zich richten op het MKB. Het NOAB-lidmaatschap wordt pas toegekend als een administratie- of
belastingadvieskantoor zich richt op kwaliteit en aan een pakket van
eisen voldoet."

Register Belastingadviseurs

Het Register Belastingadviseurs (RB) is met ruim 7.000 leden dé beroepsvereniging van belastingadviseurs voor het mkb. Zij kunnen bij het RB terecht voor belangenbehartiging richting overheid en politiek, vaktechnische informatie en ondersteuning in de beroepsuitoefening, opleidingen om RB te worden en PE-cursussen om hun kwaliteit en kennis op peil te houden. Ondernemers vinden in ‘hun’ RB een integer, pragmatisch adviseur met uitgebreide fiscale kennis en ervaring, en gevoel voor ondernemerschap.

.
Waarom Trustoo?
compare.svg
Het meest complete overzicht

Trustoo zet alles op een rij; reviews, ervaring en meer.

compare.svg
De beste bedrijven in uw regio

De beste aanbieders bij jou in de buurt met de beste overall scores.

compare.svg
Vergelijk makkelijk offertes

In een paar klikken 4 offertes vergelijken, gratis en vrijblijvend.

De beste dienstverleners voor jou
Over trustooContactPrivacy statement
© 2020 trustoo
info@trustoo.nl
}