Vind een top 10 Notaris in Schaijk

Vertel ons wat je zoekt en bekijk de top 10 notarissen bij jou in de buurt

Ik zoek een notaris voor
Plaats
notaris.jpg
Betrouwbare lokale bedrijven
Makkelijk en snel geregeld
Bespaar kosten
Direct contact

Notarissen in Schaijk

Sorteren op
Resultaat 1-10 van 11 notarissen in Schaijk. Het meest complete overzicht. Leg het goed vast met de beste notarissen in uw regio.

De notarissen kunnen u helpen met het opstellen van verschillende documenten (notariële aktes), zoals:

• Testament: vastleggen wat er moet gebeuren na uw overlijden.
• Levenstestament: vastleggen wat er moet gebeuren wanneer u zelf geen beslissingen meer kunt nemen.
• Leverings- en hypotheekakte: verplichte aktes voor de levering van uw woning en het afsluiten van een hypotheek.
• Koopcontract: vastleggen van de gemaakte afspraken tussen koper en verkoper.
• Samenlevingscontract: vastleggen van afspraken met de persoon waarmee u een huishouden vormt.
• Verklaring van erfrecht: een document waarin staat wie de erfgenamen zijn van de overleden persoon.

Ook kunt u in Schaijk bij een notariskantoor terecht voor zaken rondom uw onderneming, zoals het vastleggen van de rechtsvorm, een statutenwijziging of de oprichting van uw bedrijf.

In Schaijk hebben wij 11 goede notarissen gevonden. De notariskantoren in Schaijk hebben een gemiddelde Trustoo-score van een 8.6. Welke notaris u ook kiest, via Trustoo maakt u een goede keuze voor een notaris. We kunnen u ook helpen door direct prijsopgaven aan te vragen bij verschillende notarissen. Zo kunt u eenvoudig de notarissen vergelijken en de notaris kiezen die bij u past.
Lees meer...
6
10. Notariaat den Drijver- Pigmans
7,9

Over het notariaat in De Bommelerwaard van voor 1813 is alleen het protocol bekend van de Zaltbommelse notaris Henricus de Vyvario over de jaren 1432 tot 1440. Het notariaat in Driel vindt zijn ontstaan in 1813 wanneer G. Koppelaar wordt benoemd tot notaris in het district Bommel met als standplaats zijn geboortedorp Kerkdriel (toen nog Driel genoemd). Zijn eerste officiële daad als zodanig was het opmaken van een akte op 26 maart 1813 over een verkoping van hout door de gemeente. Voordat Koppelaar tot notaris benoemd werd vervulde hij verschillende functies. Zo was hij o.a. van 1795 tot 1810 “stadssecretaris tot de publieke acten”, dat wil zeggen dat hij ambtelijke ondersteuning verleende aan de schepenbank bij het opmaken van allerlei “vrijwillige” akten, werk dat vergelijkbaar was met het werk van een notaris. In 1810 kwam er een nieuwe rechterlijke organisatie en verviel deze functie. Koppelaar is maar drie jaar notaris geweest, hij overleed in 1816 op 67-jarige leeftijd. De vacature werd niet opgevuld. De reden is onbekend. Wellicht omdat er een notaris in Rossum was.

Pas zestig jaar later in 1876 werd C.Th. Kolfschoten benoemd tot de tweede notaris in Kerkdriel. Het verhaal gaat dat enkele vooraanstaande Bossche families sterk aandrongen op het benoemen van een notaris in Kerkdriel omdat zij voor het beheer van hun vele bezittingen in de uitgestrekte Drielse uiterwaarden een beroep wilden doen op een notaris in de buurt. Ook de eerste akte van Kolfschoten was een houtverkoping. De nieuwe notaris liet samen met zijn vrouw Maria Anna Sophia een woonhuis annex notariskantoor in de Kerkstraat bouwen dat zij in april 1878 in gebruik namen. De villa kreeg de naam “Sophia”. Kolfschoten is 36 jaar notaris in Kerkdriel geweest, hij overleed op 16 juli 1912.

De derde notaris in Kerkdriel werd de in Groningen geboren N.C.M.W. Koch, die zich met zijn vrouw in het pand van notaris Kolfschoten vestigde. De naam van de villa werd gewijzigd in “Iepenhof”. Na de Tweede Wereldoorlog was het pand aan de Kerkstraat zwaar beschadigd. De inmiddels bijna 69-jarige Koch had de energie niet meer om het opnieuw op te bouwen en trok zich terug. Zijn kandidaat-notaris P.J. van Tiggelen werd waarnemend-notaris. Behalve die functie was Van Tiggelen ook waarnemend-burgemeester van Kerkdriel. Deze twee functies waren niet met elkaar te verenigen. Van Tiggelen vertrok in 1947 en werd later notaris in Ossendrecht.

In 1947 werd A.F.J. M. van den Akker tot de vierde notaris in Maasdriel benoemd. Hij moest met zijn vrouw op zoek naar nieuwe woonruimte aangezien villa “Iepenhof” niet meer op te bouwen was. Hij vond ruimte in de Hohorststraat maar deze ruimte was te klein en daarom wilde hij grond kopen aan de Kerkstraat. Het verhaal doet de ronde dat de eigenaren van de grond weigerden om deze te verkopen waarop Van den Akker dreigde met vertrek uit de gemeente. De pastoor bemiddelde en hield de eigenaren van de grond voor dat wanneer Van den Akker weg zou gaan er weleens een protestantse notaris zou kunnen komen! Eind goed al goed, er kwam een nieuw kantoor annex woonruimte en Van den Akker is tot aan zijn pensionering in 1971 gebleven. Helaas heeft hij slechts kort van zijn pensioen mogen genieten. Hij overleed in 1975.

De geschiedenis herhaalde zich toen er in 1971 niet direct een opvolger kwam. Behalve in Kerkdriel was er ook een notariskantoor in Rossum. De economische bedrijvigheid in De Bommelerwaard viel tegen en de overheid besloot dat er niet genoeg emplooi was voor beide kantoren. Ditmaal trok Kerkdriel aan het langste eind en werd notaris mr. H.P.J.M. Koopmans de vijfde notaris in Kerkdriel. De notariële vacature in Rossum werd na het defungeren van notaris Van Dam niet meer opgevuld. Koopmans liet in 1979 een nieuw kantoor neerzetten aan de Kerkstraat 53A in Kerkdriel. Hij heeft wellicht een van de grootste veranderingen op een notariskantoor meegemaakt, namelijk de intrede van de automatisering. In 1993 ging Harry Koopmans met pensioen.

Mr. M.M. G. van Santvoort werkte al als kandidaat-notaris op het kantoor van Koopmans en werd in 1993 benoemd tot zesde notaris in Kerkdriel. De automatisering werd verder uitgebreid. Maar de moderne maatschappij bleek niet opgewassen te zijn tegen natuurgeweld; eind januari 1995 waren er alarmerende berichten over wateroverlast. Dit resulteerde erin dat het notariskantoor op 31 januari moest evacueren. Gelukkig liep alles goed af en kon iedereen op 5 februari weer veilig huiswaarts keren. In 1998 verkocht Van Santvoort het notariskantoor en werd de praktijk voortgezet in de oude pastorie aan de Kerkstraat 41. In 2007 defungeerde Van Santvoort. Wel bleef hij als kandidaat-notaris verbonden aan het kantoor.

Mevrouw mr. I.M.A.J. den Drijver-Pigmans werd in 2007 benoemd. Zij werd niet alleen de zevende notaris maar ook de eerste vrouwelijke notaris in de gemeente Maasdriel. Anno 2012 is een notaris niet meer een notabele in een ivoren toren. Imke den Drijver-Pigmans is een moderne, jonge vrouw die niet alleen haar vak uitstekend beheerst, maar ook iemand die haar cliënten op hun gemak weet te stellen. Het gaat er tegenwoordig zakelijker aan toe op het notariskantoor en door de automatisering werkt alles sneller en prettiger. Wat niet verandert is het persoonlijk contact. Den Drijver-Pigmans vindt het van groot belang om dicht bij de klant te staan. “Wij hebben een laagdrempelig kantoor. Het dorpskantoor met zijn bijzondere karakter moet blijven”.

Toen het pand aan de Kerkstraat 53A weer te koop stond werd dit door de nieuwe notaris gekocht. Na een verbouwing staat er een modern, ruim pand dat aan alle eisen van de tijd voldoet. Ter gelegenheid van de ingebruikneming van het pand in mei 2011 kwam Harry Koopmans die tegenwoordig in ’s-Hertogenbosch woont een kijkje nemen en werd er een unieke foto van drie generaties notarissen in Kerkdriel gemaakt!

Bronvermelding: “Drielse Vertellingen”, uitgegeven door de Stichting Oudheidkamer Maasdriel, Streekarchief Bommelerwaard, “Een Notariaat in de Bommelerwaard”.
...

Gratis en vrijblijvend
18 beoordelingen
4 jaar in bedrijf
Werkgebied Schaijk
Filters
Type akte
Trustoo score
Afstand

Wat kost een notaris?

Een notaris kost gemiddeld tussen de Een notaris mag zelf de tarieven bepalen, vraag daarom vooraf een offerte aan. Wat een notaris kost heeft ook te maken met wat uw specifieke wensen zijn.

180
400
800
1900

Veelgestelde vragen

Wat doet een notaris?

Er vindt een gebeurtenis plaats in uw leven en u heeft een notaris nodig. Maar wat doet een notaris precies? Deze vraag wordt vaak gesteld en dat is niet zo verwonderlijk. De notaris is bevoegd om authentieke documenten op te maken die nodig zijn om tot bindende en rechtsgeldige afspraken te komen. Zo maakt de notaris zogeheten notariële akten op, zoals een testament en een levenstestament maar ook samenlevingscontracten, hypotheekaktes en transportaktes. Daarnaast heeft u ook voor veel zaken rondom uw onderneming een notaris nodig.

DESKUNDIG, ONAFHANKELIJK EN ONPARTIJDIG
Notarissen worden door de koning benoemd en leggen een officiële eed af. Ze zijn te allen tijde deskundig, onafhankelijk en onpartijdig. Notarissen geven juridisch advies waarbij de belangen van alle betrokkenen in ogenschouw worden genomen. De hieruit voortkomende afspraken worden door de notaris vastgelegd in een notariële akte. Hiermee wordt aan alle betrokken partijen duidelijkheid verschaft. Mocht er op enig moment ergens twijfel over ontstaan, dan biedt deze notariële akte helderheid.

HET WERKGEBIED
Soms is het wettelijk verplicht om naar een notaris te gaan en soms is dit verstandig om te doen. Het werkgebied van de notaris bestaat uit het opstellen van aktes voor uw persoonlijke situatie zoals testamenten, levenstestamenten, schenkingsovereenkomsten, huwelijkse voorwaarden en samenlevingscontracten. Ook bij het kopen en verkopen van vastgoed heeft u een notaris nodig. Onder andere voor het opstellen van de hypotheekakte. Ten slotte gaat u ook naar de notaris voor zaken rond uw onderneming. Denkt u dan aan het vastleggen van rechtsvormen, wijzigingen in de statuten, eigendomswijzigingen en aandelenwijzigingen.

Op zoek naar een goede notaris? We hebben de beste notarissen in uw regio al voor u op een rijtje gezet. En u kunt binnen één minuut veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de kantoren die u aanspreken.
Lees meer...

Wat kost een notaris?

Veel mensen doen op een of meerdere momenten in hun leven een beroep op de notaris. Maar wat kost een notaris eigenlijk? Dit is sterk afhankelijk van waarvoor u naar de notaris toegaat. Kortom, het is afhankelijk van uw vraag en uw situatie. Daarnaast speelt ook de Notariswet van 1999 een rol. Hierin is opgenomen dat notarissen zelf hun tarieven mogen bepalen, zij het binnen een bepaalde bandbreedte. Het is daarom altijd raadzaam om 3 tot 4 offertes op te vragen als u een notaris nodig heeft.

OFFERTEOPBOUW VAN EEN NOTARIS
In een offerte van de notaris vindt u doorgaans een vast bedrag voor zijn of haar werkzaamheden. Dit is vaak een uurtarief. In de offerte is het belangrijk dat het u duidelijk wordt gemaakt welke werkzaamheden gebruikelijk zijn en welke werkzaamheden als ‘extra’ worden bestempeld. Het honorarium van de notaris valt onder de gebruikelijke kosten en datzelfde geldt voor zijn of haar inschatting van de benodigde uren. Daarnaast is het gebruikelijk dat er een bedrag in rekening wordt gebracht voor elke akte in verband met het kwaliteitsfonds notariaat.

UW VRAAG EN SITUATIE
De hoogte van de notariskosten wordt verder bepaald door uw vraag en situatie. Zo kost een hypotheekakte of een transportakte/overdrachtsakte ongeveer 3,5% van uw hypotheekhoogte. Dan moet u denken aan € 700,- bij een bedrag van € 200.000,-. Stel, u wilt een BV oprichten, dan zijn de kosten gemiddeld € 800,- en voor een samenlevingscontract betaalt u gemiddeld ongeveer € 350,-. De kosten zijn dus volledig afhankelijk van uw wensen en het type akte dat u wilt. Doordat de kosten per notaris kunnen verschillen is het dus belangrijk dat u ze goed met elkaar vergelijkt.

Daarom hebben we de beste notarissen in uw regio al voor u op een rijtje gezet. Binnen één minuut kunt u veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de kantoren die u aanspreken.
Lees meer...

Wat kost een testament?

Het kan voor nabestaanden zeer waardevol zijn als u vastlegt wat er met uw nalatenschap moet gebeuren. Maar wat kost een testament eigenlijk? Op deze vraag kan niet een enkel antwoord worden gegeven. Een testament kan namelijk tussen de € 267,- en € 824,- kosten. Dit komt door een aantal zaken.

MAATWERK
Een testament op laten maken is maatwerk. Zo wordt de hoogte van de kosten onder meer bepaald door uw specifieke wensen. Bedenk daarom vooraf wat u precies in uw testament wilt vastleggen. Wilt u bijvoorbeeld iemand uitsluiten of wilt u geld schenken aan goede doelen? Naast financiële zaken, kunt u ook andere zaken in uw testament laten vastleggen. Denkt u dan aan de voogdij over uw kind(eren), het toewijzen van speciale bezittingen, het opnemen van legaten of het regelen van de bedrijfsopvolging. Al uw specifieke wensen worden vervolgens door de notaris in uw testament vastgelegd.

DE NOTARIS
U kunt uw testament alleen door een notaris laten opmaken. Dit kan alleen als u 16 jaar of ouder bent en in Nederland woont. Zodra u een testament heeft laten opmaken, blijft deze altijd geldig. Daarnaast zal de notaris uw testament aanmelden bij het Centraal Testamentenregister. Sinds 1999 mag de notaris zelf bepalen wat de kosten zijn voor het opmaken van een testament. Dit is mede de reden waarom er niet een enkel antwoord is op de vraag wat een testament precies kost. Daarom is het verstandig om 3 tot 4 offertes van de beste notarissen in uw regio op te vragen.

De beste notarissen in uw regio hebben we al voor u op een rijtje gezet. Binnen één minuut kunt u veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de kantoren die u aanspreken.
Lees meer...

Wat kost een samenlevingscontract?

Als u samen met iemand een gemeenschappelijke huishouding voert, kan het verstandig zijn uw vermogensrechtelijke verhoudingen vast te leggen. Dit doet u in een samenlevingscontract. Maar wat kost een samenlevingscontract eigenlijk? De kosten schommelen tussen de € 200,- en € 599,-. Het verschil in kosten wordt veroorzaakt door meerdere factoren zoals de hoeveelheid afspraken die u op wilt laten nemen. Daarnaast zijn notarissen vrij in het bepalen van hun tarieven.

AFSPRAKEN TIJDENS EN NA HET SAMENWONEN
U kunt een samenlevingscontract opstellen als u met iemand gaat samenwonen of al met iemand samenwoont. Dit kan uw partner zijn, maar ook een familielid of vriend waarmee u een gemeenschappelijk huishouden voert. In een samenlevingscontract worden afspraken tijdens en na het samenwonen vastgelegd. Denkt u dan aan de verdeling van de kosten voor de boodschappen bijvoorbeeld, maar ook van wie het meubilair is en de auto. Afspraken die na het samenwonen gemaakt kunnen worden zijn zaken als de inboedelverdeling na een scheiding. Maar ook: wie mag er in de woning blijven wonen?

NOTARIEEL SAMENLEVINGSCONTRACT
U kunt zelf een samenlevingscontract opstellen, maar het is verstandiger om dit door een notaris te laten doen. Sommige banken verstrekken bijvoorbeeld alleen een hypotheek als u een notarieel samenlevingscontract heeft en datzelfde geldt voor sommige pensioenfondsen. Omdat notarissen sinds 1999 zelf hun tarieven mogen bepalen, is dit mede de oorzaak van de verschillende kosten die u voor een samenlevingscontract betaalt. Daarom is het raadzaam om 3 tot 4 offertes op te vragen alvorens een notaris te kiezen die uw samenlevingscontract opstelt.

De beste notarissen in uw regio hebben we al voor u op een rijtje gezet. Binnen één minuut kunt u veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de kantoren die u aanspreken.
Lees meer...

Wat kost een hypotheekakte?

U heeft uw droomhuis gekocht en een hypotheek afgesloten. Daarna vraagt uw hypotheekadviseur u welke notaris u heeft gekozen. Alleen de notaris is namelijk beëdigd om rechtsgeldige eigendomsaktes op te maken en aktes voor het afsluiten van een hypotheek. Hier zijn uiteraard kosten aan verbonden, maar wat kost een hypotheekakte eigenlijk? En zijn er meer notariskosten waar u rekening mee moet houden?

GEMIDDELDE KOSTEN HYPOTHEEKAKTE
Sinds 1999 is de Notariswet van kracht. Hierin staat dat notarissen binnen een bepaalde bandbreedte zelf hun tarieven mogen vaststellen. Met andere woorden, er gelden minimum- en maximumtarieven. Daardoor kunnen de notariskosten voor onder meer het opstellen van een hypotheekakte van elkaar verschillen. Gemiddeld kost het opstellen van een hypotheekakte ongeveer € 500,-. Datzelfde geldt voor de kosten voor het opmaken van een leveringsakte als u een bestaande woning koopt. Bij elkaar opgeteld komt u dan al gauw op € 1000,-.

BIJKOMENDE NOTARISKOSTEN
Bent u er dan al? Nee, want er zijn ook gebruikelijke bijkomende notariskosten. Bij de hypotheekakte zijn dit bijvoorbeeld de kosten voor het inschrijven in het kadaster. Deze kosten zijn € 120,- (excl. BTW). Ook zijn er bij een hypotheekakte de kosten voor de inschrijving kadaster royementsakte. Deze kosten zijn € 37,50 (excl. BTW). Verder zijn er nog de recherchekosten en deze kunnen variëren. De kosten hiervoor liggen rond de € 50,- (excl. 19% BTW). Omdat u ten slotte fiscaal voordeel kunt genieten bij het opstellen van een hypotheekakte door de notaris is het raadzaam om meerdere offertes op te vragen.

De beste notarissen in uw regio hebben we al voor u op een rijtje gezet. Binnen één minuut kunt u veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de kantoren die u aanspreken.
Lees meer...

Wat is een levenstestament?

In een testament wordt vastgelegd wat er moet gebeuren als u er niet meer bent, maar wat is een levenstestament precies? Mensen worden gemiddeld steeds ouder en kunnen in de laatste fase van hun leven lichamelijk of geestelijk achteruitgaan. Het is dan verstandig om er goed over na te denken wie uw belangen behartigt als u dit zelf niet meer kunt. Door een levenstestament op te stellen houdt u zelf de regie in handen en worden belangrijke zaken volgens uw wensen geregeld.

TWEE VOLMACHTEN EN EEN VERTROUWENSPERSOON
Doorgaans bestaat een levenstestament uit twee volmachten: een volmacht voor uw medische en persoonlijke belangen en een volmacht voor uw financiële belangen. Alle belangen die u geregeld wilt hebben, worden in één akte vastgelegd. Vooraf wijst u een vertrouwenspersoon aan die namens u mag handelen en u geeft hem of haar instructies in uw levenstestament. Dit kunnen globale kaders zijn, maar ook gedetailleerde aanwijzingen. U kunt ook zelf een levenstestament opstellen. Aan een zogeheten onderhandse akte kleven echter wel risico’s. Zo loopt u het risico dat uw bank deze onderhandse akte niet zal erkennen.

ROL VAN DE NOTARIS
Daarom stelt u uw levensdocument het beste bij een notaris op. De notaris zal eerst controleren of u wilsbekwaam bent tijdens het vastleggen en het ondertekenen van uw levenstestament. De notaris bewaart vervolgens de akte en geeft u een of meerdere afschriften. U bepaalt wie een afschrift ontvangt. Vaak zijn dit uw vertrouwenspersoon, uw bank (voor uw financiële belangen) en uw huisarts (voor uw medische belangen).

De beste notarissen in uw regio hebben we al voor u op een rijtje gezet. En u kunt binnen één minuut veilig en eenvoudig 4 prijsopgaven opvragen van de kantoren die u aanspreken.
Lees meer...

De beste notaris?

Wij hebben alle informatie die te vinden is over notarissen voor u op een rijtje gezet. Zodat u eenvoudig kunt kiezen wat het beste notariskantoor is voor uw situatie en in uw regio.
Er zijn in Nederland zo’n 1.000 notariskantoren met allemaal hun eigen kenmerken. Bij het bepalen wie de beste is, spelen verschillende factoren een rol:

- Welke specialisatie; Testamenten? Onroerend goed? Bedrijven?
- Wat is hun achtergrond, opleiding, ervaring? Zijn ze geregistreerd notaris?
- Hebben ze reviews? Hoe veel en op welke sites? Wat wordt er gezegd?
- Is er veel informatie van ze bekend? Website, KvK, foto’s, social media?

Wij hebben al deze informatie voor u verzameld en op basis daarvan een score berekend voor alle notarissen in Nederland. Dit is een score die rekening houdt met al deze factoren. En de berekening van die score is voor ieder bedrijf gelijk, dus objectief.

TOP 10 BESTE NOTARISSEN IN UW REGIO
Op basis van deze score, hebben we een top 10 van beste notarissen per woonplaats gemaakt. Dat bespaart u veel tijd en zoekwerk, want zo kunt u eenvoudig de notarissen selecteren die u het meest aanspreken.

Heeft u de notaris gevonden die bij u past? Vraag dan een offerte aan of plan een kennismakingsgesprek. We raden u aan 3 of 4 notarissen te benaderen zodat u goed kunt vergelijken en een afgewogen keuze voor uw notaris kunt maken.
Lees meer...

Hoe verloopt het contact met de notaris ivm COVID-19/Corona?

Gezien de huidige omstandigheden bieden we je graag de mogelijkheid om de prijsopgave en het contact met de notarissen geheel online plaats te laten vinden. De gezondheid van een ieder die van onze service gebruikt maakt en de notarissen die bij ons zijn aangesloten staat centraal.

We bieden meerdere mogelijkheden aan om met notarissen in contact te komen. Zo kun je eenvoudig en snel je prijsopgave ontvangen én deze online met de notaris bespreken. Ook kun je eenvoudig een terugbelverzoek doen met het bedrijf naar keuze als je het liever telefonisch afhandelt. In deze tijd zijn de meeste bedrijven telefonisch juist erg goed bereikbaar.

De bespreking van de notariële werkzaamheden kan in de meeste gevallen online en/of telefonisch. Zo ook de voorbereiding en het opstellen van aktes. Voor het passeren van aktes is er vaak wel een afspraak nodig - daarbij worden uiteraard de voorschriften voor het houden van voldoende afstand in acht genomen.

Toch liever de afspraak later inplannen? En niet te veel vertraging oplopen? Bekijk dan samen met de notaris wat de mogelijkheden zijn om alvast een afspraak voor een andere datum te maken en de voorbereiding nu al te doen.
Lees meer...
Keurmerken & Lidmaatschappen
Vereniging van Estate Planners in het Notariaat

De EPN waarborgt de kwaliteit van de dienstverlening van haar leden, speelt in op actuele maatschappelijke ontwikkelingen en wetgeving en bevordert de praktijkontwikkeling. Dit doet zij in nauw overleg met de KNB; waar nodig trekken de EPN en de KNB samen op.
Lees meer...

 Vereniging van Mediators in het Notariaat

De VMN is een notariële specialistenvereniging op het gebied van mediation en scheidingsbemiddeling. De leden zijn allen als notaris of kandidaat-notaris werkzaam in de notariële praktijk en zijn speciaal opgeleid om op een onpartijdige manier te bemiddelen in allerlei conflicten.
Lees meer...

Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie

De KNB is een publiekrechtelijke beroepsorganisatie met een breed takenpakket. Alle (kandidaat-)notarissen zijn verplicht lid van de KNB.
Lees meer...

Netwerk Notarissen

Netwerk Notarissen vormt een organisatie van ruim 150 Nederlandse notariskantoren. Zij werken nauw samen en kunnen zo mensen beter van dienst zijn op de kruispunten van hun leven.
Lees meer...

.
Hoe werkt Trustoo?
We brengen je rechtstreeks in contact met de beste notarissen in je buurt
Kies uit de beste {{nameProviders}}
1.
Kies uit de beste notarissen
Geen urenlange zoektochten meer. Wij hebben alle informatie al op een rijtje gezet. Kies uit de beste notarissen actief in Schaijk.
Vergelijk en bespaar
2.
Vergelijk en bespaar
Beantwoord enkele vragen over wat je nodig hebt. En vraag binnen één minuut 4 prijsopgaven aan.
Direct contact
3.
Direct contact
Het antwoord van de bedrijven direct in je mailbox. We delen je e-mailadres niet met anderen en we rekenen geen commissie.
Wat anderen zeggen over Trustoo
Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren en te personaliseren. Door het gebruik van deze site, gaat u akkoord met onze cookies.