Is het eerste gesprek altijd gratis?
Ja, het eerste gesprek is altijd gratis. Volgens de wet moeten wij pas advieskosten in rekening brengen bij het uitbrengen van ons advies (dus als we hebben besloten dat we aan de slag gaan). Wij kunnen kosteloos kennismaken, en een globale inschatting maken van de mogelijkheden en kosten.
Hoeveel ervaring heb je in deze branche?
Eigenaar en hypotheekadviseur Jimmy Bóné zit al ruim 16 jaar in de financiële dienstverlening in verschillende functies. Zo heeft hij geruime tijd succesvol zelf hypotheek en verzekeringsadvies gegeven, maar heeft hij ook leiding gegeven aan een groep hypotheek en verzekeringsadviseurs en is hij actief geweest als coach voor het opleiden van hypotheekadviseurs. Daarnaast maakt hij ook deel uit van verschillende kennisgroepen en klankboordgroepen van adviseurs en geldverstrekkers.
Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Bij Ferenc Finance is het eerste gesprek altijd gratis. Hierin kijken we naar de mogelijkheden en de stappen die er nodig zijn om tot het gewenste resultaat te komen. Dit gesprek is dus altijd vrijblijvend. Als er een geschikte oplossing gevonden is gaan we samen in gesprek om te kijken of we een match kunnen maken in de voorwaarden en wensen. Als dit positief uitpakt wordt de aanvraag voor de hypotheek of verzekering opgestart. Vervolgens begint het zogeheten bemiddelingstraject, waarbij wij zorg dragen voor een zo soepel mogelijk proces en tijdige afwikkeling.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Ferenc Finance onderscheidt zich door de persoonlijke aanpak. Zo kan de afspraak bij ons op kantoor, of bij een partnerpartij op kantoor. Ook kan de afspraak bij jou thuis of via de digitale kanalen (video en telefonie). Het persoonlijke contact zit het ook in het altijd kunnen bereiken van de adviseur, in de avonden en weekenden, veelal via whatsapp. Dat is wel zo van deze tijd.
Waarom ben je begonnen met dit type werk?
Als hypotheekadviseur denken wij echt het verschil te kunnen maken in een markt die nogal vergrijst en heel erg conservatief is in de werkwijze. Dat wij hierin opvallen merken aan de goede response van onze klanten, en dat motiveert ons alleen maar meer om zo door te gaan. Voor een transparant, helder, en verfrissend advies.