Bekijk ook de Top 10 boekhouders in Den Dungen
Administratiekantoor Groot Meierij B.V..jpgBuro Burmanje.jpgVan Passe.jpg
+
ContactOver onsErvaringReviewsFAQ
arrow_forward_ios

Administratiekantoor Groot Meierij B.V.

local_offerGratis eerste adviesgesprek
Reageert snel
place
Koningshoeven 63, Den Dungen
phone
073 203 3003
timelapse4 jaar in bedrijf
(5)score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_full9,1
Kom in contact met Administratiekantoor Groot Meierij B.V.
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Of neem contact op via:
Of neem contact op via:

Over Administratiekantoor Groot Meierij B.V.:

In 2020 is Winfried samen met zijn dochter gestart met Administratiekantoor Groot Meierij B.V. met de gedachte om de boekhouding toegankelijk en inzichtelijk te maken voor iedere ondernemer. Sinds de zomer van 2024 is ook Jorn Wagener onderdeel van het administratiekantoor. Jorn is naast boekhouder een specialist in Vermogens- en pensioenopbouw en kan je dus bij dit belangrijke onderwerp begeleiden. Dat klinkt natuurlijk mooi, maar hoe bereiken wij dit dan? 1. Wij maken handig gebruik van automatisering: Facturen die je zelf via de mail krijgt of verstuurd kun je gelijk doorsturen naar een emailadres wat gekoppeld is aan jouw administratie, papieren facturen en bonnen kunnen via de app verstuurd worden en wij maken een koppeling met de bank, waardoor de af- en bijschrijvingen automatisch naar jouw administratie verstuurd worden. Dus geen gedoe met achteraf bankafschriften downloaden of facturen scannen en mailen. 2. Wij houden van laagdrempelig en persoonlijk contact: dus geen bandjes en keuzemenu's als je een vraag hebt over je boekhouding, maar rechtstreeks contact via de mail, telefoon of Whatsapp. En natuurlijk kun je ook altijd bij ons op kantoor langskomen en wij komen ook graag bij jou langs. Ook zijn wij buiten kantoortijden gewoon bereikbaar omdat we snappen dat jij als ondernemer overdag vaak op pad bent en je niet altijd tussen 09:00 en 17:00 aan de administratie toe komt. 3. Wij sturen ieder kwartaal een rapportage over jouw boekhouding: elke kwartaal ontvang je van ons een rapport met de boekhouding van de afgelopen perdiode. Daarnaast sturen we ook altijd een rapport mee waarin je kunt zien hoe je het hebt gedaan ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Naast dat je deze rapportage ontvangt, is er ook de mogelijkheid om deze samen door te nemen. We kijken dan naar de omzet en de kosten, maar ook de verschillende aftrekposten enbelastingen worden hier gelijk in meegenomen. En natuurlijk eventuele vragen die jij hebt. Wij denken dus proactief met jou en jouw bedrijf mee. Daarnaast is het voordeel van een maandelijkse rapportage dat je gelijk weet waar je aan toe bent. Je kunt gelijk beslissen of je die extra investering kunt doen of een extra personeelslid kunt aannemen zonder dat je hoeft te wachten op de kwartaal- of jaarcijfers. 4. Wij werken met een vaste prijs per maand: dus geen uurtje factuurtje en vervelende financiële verassingen achteraf, maar een vast tarief. En wanneer je toch een diepgaande vraag hebt die niet in de standaarddienstverlening zit (denk bijvoorbeeld aan een overname, verandering van bedrijfsvorm of het aanvragen van vergunningen), krijg je dit altijd van te voren te horen inclusief een prijsopgaaf. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent. Als je benieuwd bent naar onze verdere dienstverlening, onze tarieven of wil je even kennis maken, dan kun je gelijk een offerte aanvragen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op. Natuurlijk kun je ook altijd een kijkje nemen op onze website!

Expertise

Adviseren en begeleiden van startende ondernemers
Maandelijkse rapportage
Fiscale vraagstukken
Pro-actief meedenken
De boekhouding duidelijk en begrijpelijk uitleggen
Laagdrempelig contact via mail
telefoon of Whatsapp
Tijdsbesparing door automatisering
Begeleiding rechtsvorm wijzigen
Debiteurenbeheer
Salarisadministratie
Kleine ondernemersregeling
Margeregeling
Pensioenopbouw
Vermogensplanning
Volledige boekhouding
Eenmanszaak / ZZP
BV / NV
Aangifte vennootschapsbelasting
Aangifte omzetbelasting / BTW
Jaarrekening
Jaarrekening opstellen/controleren
Belastingadvies en -aangifte
Financiële analyse en advies
Openingstijden
Vandaag geopend - Sluit om 18:00
expand_more
Maandag
-
08:00 tot 18:00
Dinsdag
-
08:00 tot 18:00
Woensdag
-
08:00 tot 18:00
Donderdag
-
08:00 tot 18:00
Vrijdag
-
08:00 tot 18:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten

Waarom voor ons kiezen?

check_circleVaste lage prijs per maand
check_circleVast contactpersoon bereikbaar via mail, telefoon of Whatsapp
check_circleDigitale aanlevering van facturen en banken via app/mail/koppeling
check_circleMaandelijkse rapportage én de mogelijkheid om deze samen door te nemen
check_circleDirect beschikbaar én altijd een vrijblijvend kennismakingsgesprek

Video's

Ervaring & vakmanschap

Ervaring

timelapse4 jaar in bedrijf
star5 reviews
people_outline3 medewerkers
timeline22 jaar ervaring

Opleidingen en certificaten

schoolPraktijk Diploma Loonadministratie
schoolMBA
schoolSPD
schoolAangesloten bij Fiscount
schoolMaster in Finance aan de Universiteit

Reviews over Administratiekantoor Groot Meierij B.V.

info_outline
Uitstekend 5,0
starstarstarstarstar
0 reviews

FAQ - veelgestelde vragen aan Administratiekantoor Groot Meierij B.V.

Wat voor soort ondernemers kunnen terecht bij Administratiekantoor Groot Meierij B.V.?
Administratiekantoor Groot Meierij is de perfecte partner voor zzp-ers, eenmanszaken, maatschappen, Vof's en B.V.'s Wij richten ons op kleine en middelgrote bedrijven in allerlei branches. Wij hebben klanten in de bouw, de zorg, e-commerce en webshops, communicatie, marketing, IT, transport en horeca.
Wat doen jullie voor startende ondernemers?
Ook als startende ondernemer bij je bij ons aan het juiste adres. Wij begrijpen heel goed dat er als startende ondernemer een hoop op je af komt. Bijvoorbeeld de KvK afspraak, zakelijk bankrekeningnummer, omzetbelasting en aftrekposten. Daarom helpen we jou als startende ondernemer helemaal op weg. Je hoeft je niet bezwaard te voelen als je veel vragen hebt en wij rekenen daar geen extra kosten voor. Dit zit allemaal bij onze standaard dienstverlening inbegrepen. Overigens niet alleen voor startende ondernemers, maar voor iedere ondernemer. Wij halen er plezier uit om jou op weg te helpen, te adviseren en jouw vragen te beantwoorden.
Wat zijn de kosten en wat krijg ik daarvoor?
Onze tarieven zijn gebaseerd op vaste prijzen aan de hand van het aantal in- en verkoopfacturen dat je per jaar hebt. Hoe minder facturen je hebt, hoe lager jou tarief. En als je meer facturen hebt, dan betaal je ook iets meer.

Zo is ons laagste tarief goed voor 150 facturen op jaarbasis en daarmee kun je gebruik maken van alle voordelen die wij bieden.

Bij jouw abonnement zit altijd het volgende inbegrepen:
- vast contactpersoon
- digitale aanlevering via mail/app/koppeling
- maandelijkse rapportage en het bespreken van de rapportage
- aangiftes omzetbelasting
- jaarrapportage.

Daarnaast bieden wij nog verschillende aanvullende diensten met een vaste lage prijs zoals aangifte inkomstenbelasting, opstellen en deponeren jaarrekening, aangifte vpb en de salarisadministratie.
Kan ik gelijk bij jullie van start en hoe zit het met aansluit- of overstapkosten?
Wij hanteren geen aansluit- of overstapkosten.

Als je een startende ondernemer bent, kun je inderdaad gelijk bij ons beginnen. Dat kan op het moment zodra je bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in de aanloop naar jouw inschrijving.

Bestaat jouw onderneming al een tijdje, dan stemmen we samen met jou af wat het beste moment is voor de overstap.
Als je de boekhouding altijd zelf hebt gedaan, maar daar wegens drukte niet meer aan toe komt, kunnen wij per direct jouw administratie overnemen.
Als jouw administratie op dit moment gedaan wordt door een ander boekhoudkantoor, dan zullen wij samen een moment voor de overstap bepalen. Dit kan per boekjaar zijn, maar bijvoorbeeld ook per kwartaal of per maand. Wij vragen alle stukken op bij jouw huidige boekhouder zodat jij verder kan met ondernemen
Wat verwachten jullie van mij?
Wij zien het bijhouden van de administratie als een samenwerking tussen de ondernemer en het administratiekantoor. Wij kunnen ons werk pas goed doen, als wij beschikken over de juiste gegevens. Het enige wat wij daarvoor van jou vragen is om maandelijkse de facturen en bonnen naar ons op te sturen. Onze softwareprogramma's en wij doen de rest.
Zit ik bij jullie vast aan een jarenlang contract?
Wij doen niet aan langlopende contracten. Onze abonnementen lopen tot het einde van het boekjaar en worden daarna met 1 jaar verlengd. Indien je om welke reden dan ook geheel stopt met jouw onderneming, loopt het contract door tot de uitschrijvingsdatum bij de Kamer van Koophandel, ook al is dat midden in het boekjaar.
Kan ik bij jullie maandelijks betalen?
Jazeker, wij doen niet aan vooruit betalen. Bij ons betaal je maandelijks voor je abonnement.
Kom in contact met Administratiekantoor Groot Meierij B.V.
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend

Vergelijkbare boekhouders in de buurt