checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

Administratiekantoor ORDE OP ZAKEN

Administratiekantoor ORDE OP ZAKEN.jpg
8,0
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_empty
(5 reviews)
place
Schouwersweg 9-D, Heinkenszand
timelapse17 jaar in bedrijf
grade
NOAB Keurmerk
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Orde op Zaken is een gerenommeerd bedrijf dat sinds 2008 actief is in Zeeland. Onder leiding van David Koeman en Tineke van den Heuvel, hebben we een sterke reputatie opgebouwd door onze klantgerichte aanpak en uitgebreide expertise. We zijn trots op onze gestage groei en het feit dat veel van onze klanten ons vinden via mond-tot-mondreclame, wat getuigt van hun tevredenheid over onze diensten. Onze klanten zijn voornamelijk mkb'ers, zzp'ers en particulieren. We bieden hen een breed scala aan diensten, waaronder financieel, fiscaal, boekhoudkundig en administratief advies. Daarnaast verzorgen we loonadministraties, belastingaangiftes en stellen we jaarrekeningen samen. We hebben een uitgebreid netwerk van onafhankelijke specialisten, zoals fiscalisten, juristen en accountants, die we inschakelen wanneer dat nodig is. Bij Orde op Zaken staan we dicht bij onze klanten. We zijn nuchter en betrokken, en we steken onze energie in het werk, niet in randzaken. We bieden een breed pakket aan diensten tegen aantrekkelijke tarieven, en we streven ernaar om drempels te verwijderen en een open, toegankelijke relatie met onze klanten te onderhouden. Bent u op zoek naar een betrouwbare partner om uw financiële zaken op orde te brengen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. We kijken ernaar uit om te horen hoe we u kunnen helpen. Vraag vandaag nog een gratis offerte aan!
Expertise
BelastingaangifteBoekhoudingAdministratiekantoorJaarrekeningLoonadministratieAccountantParticulierZakelijkMKBZZPStichtingVerenigingFiscaal AdviesFiscalistFiscaalRapportageAangifte omzetbelastingE-boekhoudenAangifte inkomstenbelastingVennootschapsbelastingInkomstenbelastingVoorlopige aanslagOmzetbelasting (btw-aangifte)Oprichting van een ondernemingBtw-adviesFinancieel adviesErfbelastingZakelijk adviesParticulier adviesBelastingadviesVOFVolledige boekhoudingEenmanszaak / ZZPVOF / Maatschap / CVBV / NVStichting / VerenigingAangifte vennootschapsbelastingAangifte omzetbelasting / BTWAangifte loonheffingen (loonaangifte)Belasting overigSalarisadministratieAccountantscontrole (en/of verklaring)Accountant overigGeen (Particulier)Jaarrekening opstellenSchenk- & erfbelastingZakelijk (voor bedrijf / ZZP)Particulier (voor persoon)Persoonlijk contact (op locatie)Digitaal contact (online / telefonisch)Geen voorkeur
Foto's
boekhouder_heinkenszand_Administratiekantoor_ORDE_OP_ZAKEN_2.jpgboekhouder_heinkenszand_Administratiekantoor_ORDE_OP_ZAKEN_3.jpgboekhouder_heinkenszand_Administratiekantoor_ORDE_OP_ZAKEN_4.jpgboekhouder_heinkenszand_Administratiekantoor_ORDE_OP_ZAKEN_5.jpgboekhouder_heinkenszand_Administratiekantoor_ORDE_OP_ZAKEN_6.jpgboekhouder_heinkenszand_Administratiekantoor_ORDE_OP_ZAKEN_7.jpg
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 08:30
expand_more
Maandag
-
08:30 tot 17:00
Dinsdag
-
08:30 tot 17:00
Woensdag
-
08:30 tot 17:00
Donderdag
-
08:30 tot 17:00
Vrijdag
-
08:30 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse17 jaar in bedrijfstar5 reviewspeople_outline2 medewerkers
Lid van
Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Reviews
info_outline
Redelijk3,1
starstarstarstarstar
5 reviews uit 2 bronnen

Reviews van andere bronnen
info_outline
Wilma Bakxstarstarstarstarstar
2 mrt. 2025 google
Geen fijne ervaring met dit bedrijf. Moest lang wachten op IB, communicatie verliep moeizaam en moest daarnaast zelf overal achteraan zitten.
Toon bronnenexpand_more
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend