checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

Anfras Installatietechniek en Loodgietersbedrijf

Anfras Installatietechniek en Loodgietersbedrijf.jpg
7,9
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_empty
(9 reviews)
place
Wickenburghseweg 23 -C, 't Goy
timelapse29 jaar in bedrijf
grade
Lid van Techniek Nederland
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Wij zijn een allround installatiebedrijf. In elke discipline binnen dit brede werkterrein zijn we specialist. Om dit zo te houden worden onze medewerkers voortdurend bijgeschoold. Daarnaast zorgen korte lijnen en heldere communicatie binnen het bedrijf voor een goede afstemming tussen opdrachtgever en bedrijf. Bij ANFRAS Installatietechniek en Loodgietersbedrijf zit de toegevoegde waarde in de mensen: allemaal actueel geschoold, in het bezit van essentiële diploma’s en uiterst ambitieus in hun werk. Wij gaan voor één kwaliteit: de allerbeste. Dat merkt u in de praktijk. Bovendien werken wij volgens de nieuwste technieken en conform de criteria van Uneto-VNI en Stichting Erkening Installatiebedrijven  SEI.  Zowel voor de particulier als voor de zakelijke opdrachtgever biedt Installatiebedrijf ANFRAS dan ook complete service: CV,  badkamers, waterinstallaties, gasinstallaties, riool, luchtbehandeling, dak- en zinkwerk. En volgens het principe: klant is koning. Dat zijn we aan onze naam verplicht. Onze dienstverlening bestaat uit drie hoofddisciplines: naast het basisinstallatiewerk zijn we gespecialiseerd in energie. Onze klanten zijn daardoor in alle branches te vinden: van (industriële) bedrijven en woningstichtingen tot aannemers en particulieren. Als gerenomeerd, meedenkend bedrijf zijn we gericht op de toekomst. Duurzame energie heeft daarom onze 'warme' aandacht
Expertise
OntstoppenRioleringAanleggenGasleidingenReparatieKeukenLekkagesWaterleidingenCentrale Verwarming (CV)SanitairLuchtbehandelingParticulierenBedrijvenAirconditioningInstallatieOnderhoudRiolering of afvoerCV of verwarmingSanitair, toilet of keukenIets andersAanleggen of plaatsenVerleggen of vervangenOntstoppen of reinigenReiniging (preventief)Toilet of WCKeukenafvoer of vaatwasserBadkamer of doucheRiolering (in kruipruimte of ondergronds)Ander soort afvoer
Foto's
loodgieter_t-goy_Anfras_Installatietechniek_en_Loodgietersbedrijf_2.jpgloodgieter_t-goy_Anfras_Installatietechniek_en_Loodgietersbedrijf_3.jpgloodgieter_t-goy_Anfras_Installatietechniek_en_Loodgietersbedrijf_4.jpgloodgieter_t-goy_Anfras_Installatietechniek_en_Loodgietersbedrijf_5.jpgloodgieter_t-goy_Anfras_Installatietechniek_en_Loodgietersbedrijf_6.jpgloodgieter_t-goy_Anfras_Installatietechniek_en_Loodgietersbedrijf_7.jpg
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 08:00
expand_more
Maandag
-
08:00 tot 17:00
Dinsdag
-
08:00 tot 17:00
Woensdag
-
08:00 tot 17:00
Donderdag
-
08:00 tot 17:00
Vrijdag
-
08:00 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse29 jaar in bedrijfstar9 reviewspeople_outline4 medewerkers
Lid van
Techniek NederlandEchte Installateur
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLidmaatschap InstallQ deze maand geverifieerd.
Reviews
info_outline
Redelijk3,1
starstarstarstarstar
9 reviews

Reviews van andere bronnen
info_outline
Oliver Allportstarstarstarstarstar
8 jul. 2024 google
A shockingly bad service from this company. Avoid them. I was contacted by them to service my heating as arranged by the owners of the building. They demanded that I have a day off work so that they could come during hours that suited them, rather than me, even though this was not a service I had asked for. When I refused to take the day off from work, they asked me to contact my neighbours to help them. When I finally arranged my partner to stay home to let them in, they arrived and the engineers were very upset we had not moved the washing machine out for them - this was not told to us prior. The office staff then told the engineers we were lying and they had told us to move the washing machine and proceeded to rudely tell my partner that we didn't listen to them or understand them. Why would we lie? To make our own lives harder? The engineers were understanding and helpful and explained to us that this happens a lot and that it is the fault of the office staff who are completely incompetent and cannot perform their own jobs correctly. Worst of all, they cannot take responsibility for their own mistakes and actions and seem to think it acceptable to blame the customers. The only reason they get 1 star is that their engineers were helpful. Office staff = 0/5.
Toon bronnenexpand_more
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend