Je hebt een prachtig bedrijf en de hele wereld mag dat weten. Maar hoe doe je dat? Hóe zorg je ervoor dat jouw klanten snappen wie jij als ondernemer bent, wat je nou eigenlijk doet en waar jij precies voor staat?
Marketing & Copywriting kunnen niet zonder merkstrategie: wie ben je, wat doe je en wáárom is dat zo belangrijk?
Een helder en eerlijk verhaal
Je wilt dat mensen snappen waar jouw bedrijf om gaat. Je wilt vindbaar, zichtbaar en herkenbaar zijn. Verbinding maken met je klanten. Zónder marketing-trucjes en zonder blabla. Helder en eerlijk.
Binnen marketing en merkstrategie wordt vaak alsof gedaan. Bedrijven doen zich mooier, anders of juist minder voor dan ze zijn. Ze verstoppen zich achter groot, klein of onduidelijk doen.
Dat is niet zo gek, want het ís ook niet gemakkelijk om de juiste focus te leggen. Ik help je om dat toch te doen. Zodat jij met jouw bedrijf de impact kunt maken waar het je om gaat.
timelapse8 jaar in bedrijfstar13 reviewspeople_outline1 medewerkers
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Daniellestarstarstarstarstar
3 jun. 2025 google
De merkstrategiecoaching hielp met stilstaan bij wat ik doe, waar ik voor sta en wat ik wil doen. En vervolgens ook hoe ik dat herkenbaar maak voor de buitenwereld.
Ik deed deze coaching niet als ondernemer, maar wilde reflecteren op mijn rollen binnen de organisatie, de stappen die ik wil maken, de kansen die ik wil creëren en pakken.
De coaching gaf me enerzijds rust, maar ook energie om weer nieuwe plannen uit te werken.
Janneke Holwardastarstarstarstarstar
1 feb. 2025 google
'Andere mensen drammen vaak als het over m’n marketing gaat “Je moet dit en je moet dat!”. Sandra legt het rustig uit waardoor ik ook begrijp wat belangrijk en waardevol is en welke keuzes ik daar zelf in kan maken. Ik heb nu een veel beter beeld van LinkedIn en hoe marketing kan werken. Ik heb echt zin om ermee aan de slag te gaan.'
Helena Rinsemastarstarstarstarstar
7 jul. 2024 google
Ik heb bij Sandra verschillende dingen gedaan en ben erg enthousiast.
De cursus copywriting heeft me bijvoorbeeld niet alleen beter leren schrijven, maar ook nóg duidelijker gemaakt waar het me echt om gaat in m’n werk. Ik kan daar nu in verschillende woorden steeds weer naar refereren en dat zorgt voor een kloppend en helder beeld van wat ik doe en wat dat kan betekenen voor mensen.
De IMA was een enorme verrassing, heel leerzaam en fijn. De themamaand bloggen heeft me bijvoorbeeld echt over m’n schrijversdrempel geholpen.
Als laatste de website- & brandingscan. Daar kwam al het geleerde samen. De brainstorm was leuk en leerzaam en Sandra’s feedback en suggesties hielpen me enorm om mijn website te verbeteren. Superblij met het eindresultaat.
Marloes van Zoelenstarstarstarstarstar
7 jul. 2024 google
Met ruim 300 blogs in mijn bagage had ik al best wat schrijfervaring. Toch lukte het niet om mezelf, mijn werk en wat ik daarmee voor anderen beteken overtuigend en duidelijk te presenteren op mijn website en socials.
Ik zit er te dicht op. De kunstwerken, die ik maak komen uit mijn hart en dat maakte het schrijven moeilijk. Ik had de neiging om in wollige algemeenheden te vervallen als het over mezelf en m’n werk ging.
Om mijn schrijven te verbeteren zocht ik een cursus. Online én met persoonlijk contact. Gericht op het maken van verbinding met klanten op een integere persoonlijke manier. Ik hou niet van ‘angstmarketing’ en trucjes. Dat past ook niet bij het persoonlijke karakter van mijn werk.
Via LinkedIn kwam ik bij Sandra uit, een schot in de roos. Het bedrag en de tijdsinvestering waren even een hobbel, maar deze cursus is elke euro en minuut waard."