De normaalste zaak van de wereld.
Wij zetten ons dagelijks voor onze opdrachtgevers in om debiteuren aan hun betalingsverplichting te herinneren én te houden. Dat doen we met daadkracht maar altijd met respect. We zetten ons tot het uiterste in om aan het verzoek van onze opdrachtgevers te voldoen maar houden altijd oog voor mensen.
timelapse21 jaar in bedrijfstar106 reviewspeople_outline22 medewerkerstimeline31 jaar ervaring
Opleidingen en certificaten
schoolNVI incasso keurmerk
Lid van
Nederlandse Vereniging van Gecertificeerde Incasso-ondernemingen
Checklist
info_outline
checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLanger dan 1 jaar Premium Partner.checkmarkBankrekening geverifieerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Erik Stengerstarstarstarstarstar
6 aug. 2025 google
Mensen, hier gaat echt iets fout. Zo ver als oplichterij wil ik het misschien niet noemen maar ik lees hier talloze instanties waarin men niet op de hoogte zijn van een rekening en daardoor incasso kosten betalen.
Ik zelf dus hetzelfde meegemaakt met een dierenarts rekening. Nooit de rekening gekregen let staan herinnering ervan.
Er wordt beweerd dat ik, en door dierenarts, en door Incasso bureau meerdere emails hiervan heb gehad maar dat ze waarschijnlijk in de spam verdwijnen.
Nou, je kan hier lang of kort over discussieren maar er wordt beweerd dat ik verplicht zou moeten zijn om mijn spam dagelijks te controleren omdat dit vaker gebeurd.
Helemaal vreemd is, nu eenmaal zelf incasso bureau te hebben opgebeld, krijg ik ineens in mijn normale mail wel bevestiging van de gemaakte afspraken en niks in mijn spam verdwenen.
Hele vreemde gang van zaken en ik zou echt bedrijven adviseren om absoluut niet met deze duistere zaken in zee te willen gaan, willen ze nog enkele klanten overhouden.
Vanzelf sprekend dat ik mijn dierenarts aansprakelijk wil gaan stellen voor de incasso kosten aangezien hun hier ook in gefaald hebben
Romy Vosstarstarstarstarstar
6 feb. 2025 google
Vreselijk en ronduit onbeschoft. Je wordt weggezet als wanbetaler (letterlijk gezegd) terwijl je nooit een rekening hebt gehad van het bedrijf waar je mee te maken hebt gehad en je daarover 3x hebt gebeld. Zij nemen dan kennelijk contact op via de mail en vervolgens sturen ze je een appje met je moet NU betalen. Nogmaals terwijl je nooit een rekening hebt gehad en je de email niet hebt gezien en ook in je spam hebt gekeken. Dwangmatig, niet correct en vooral dreigend. Ze zetten je weg of je een crimineel bent. Maar vooral de toon. Niet begrijpend en vooral heel aanvallend terwijl je wat wilt uitleggen(dat je dus geen rekening hebt gehad).
Geen ster waardig eigenlijk.
Erwin Hensingstarstarstarstarstar
6 dec. 2024 google
Na het verstrekken van de opdracht heeft Credifixx Incasso met veel geduld en volhouden het voor elkaar gekregen dat ik mijn rekening betaald kreeg. Tussentijds werd ik goed geïnformeerd over het verloop, de mogelijkheden en onmogelijkheden. Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat ik van de diensten gebruik heb mogen maken.
Hilde Kroonstarstarstarstarstar
9 aug. 2024 google
Na 17,5 jaar ondernemerschap had ik laatst helaas voor het eerst een debiteur die zijn factuur niet voldeed, ondanks de nodige kind reminders, waardoor ik uiteindelijk genoodzaakt was een incassobureau in te schakelen. Na ons eerste contact kwam Credifixx kwam direct in actie met als resultaat dat de factuur binnen 1 week door het aangeschreven bedrijf is voldaan.