Hoe verloopt de kennismaking ?
Wij plannen graag een persoonlijke kennismaking bij ons op kantoor op uitgebreid in te kunnen gaan op alle wensen en mogelijkheden. Tevens is er dan gelegenheid alle beschikbare materialen in ons magazijn te bekijken.
Wat als de DJ ziek is ?
Wij hebben een royaal team met ervaren allround DJ's en zorgen dat er bij ziekte of andere calamiteiten altijd een gelijkwaardige back-up DJ klaar staat.
Een DJ of een Band op je feest ?
Afgezien van de kosten ( een band is vaak aanzienlijk duurder ) hangt deze beslissing ook zeer af van het type feest. Op een bruiloft en personeelsfeest heb je meestal te maken met een zeer gevarieerd gezelschap, zowel qua leeftijd als muzieksmaak. Een band heeft vaak een bepaalde stijl en ook het repertoire dat die avond gespeeld gaat worden ligt van te voren vast, als dit niet aanslaat bij de gasten is het lastig dit te veranderen. Een allround DJ heeft de kennis en kunde in te spelen op de sfeer in de zaal en hiermee te zorgen dat de dansvloer vol blijft.
Hoe lang van te voren moet je bij ons boeken ?
Wij hebben een professionele organisatie waarmee wij meerdere DJ-shows per dag kunnen faciliteren. Ervaring leert ons echter dat vooral bruidsparen steeds eerder contact met ons op nemen en om de zekerheid te hebben ook sneller beslissen.
Ruim van te voren biedt dus altijd de grootste zekerheid maar gezien onze professionele en flexibele organisatie willen wij altijd kijken om korte termijn of last-minute aanvragen in te vullen.
Ruim van te voren biedt dus altijd de grootste zekerheid maar gezien onze professionele en flexibele organisatie willen wij altijd kijken om korte termijn of last-minute aanvragen in te vullen.
Zijn er extra kosten waar je rekening mee moet houden ?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW en 5 draai-uren van een DJ. Binnen een straak van 40 km zijn ook de transport- , op- en afbouwkosten inbegrepen. Bij locaties buiten deze straal melden wij altijd vooraf en trasparant met welke extra kosten rekening gehouden dient te worden.