Waarom zou ik ClaimBeheer inschakelen?
Ons streven is dat het door u afgenomen product of dienst naar tevredenheid moet zijn. Helaas kan het altijd gebeuren dat dit niet het geval is. Wij zetten ons volledig in om van u weer een tevreden consument te maken. Dit doen wij door uw klacht te analyseren, de pijnpunten eruit te halen en vervolgens als bemiddelende partij op te treden. Door onze vriendelijke doch zakelijke werkwijze gaan wij uw recht halen bij de betreffende organisatie waar u uw product of dienst heeft gekocht.
Hoeveel moet ik betalen voor de service?
Wij helpen u op basis van 'no cure no pay'. Dit houdt in dat u aanvankelijk niks hoeft te betalen. Pas als er een compensatie/vergoeding in geld dan wel in de vorm van een cadeaubon wordt uitgekeerd, houden wij een percentage van het bedrag in. Volledig risicoloos dus.
Hebben jullie ervaringen met het indienen van klachten en claimprocedures?
Onze werknemers hebben jarenlange ervaring in het verlenen van service aan klanten en afhandelen van claimprocedures. Daardoor weten wij de hoe we tot de kern van het probleem kunnen komen én hier vervolgens naar te handelen. Door middel van een duidelijk verhaal verloopt de communicatie met de tegenpartij of geschillencommissie gemakkelijker.