Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Jouw website of ontwerp is mijn 'visitekaartje'. Ik werk met passie en enthousiasme aan jouw opdracht. Tijdens onze gesprekken luister ik goed naar wat je wensen zijn. Daarmee kan ik de juiste sfeer weergeven op jouw website of ontwerp. Zodat deze ook echt 'van jou' zijn. Ik doe wat ik zeg en werk open en transparant.
Lees gerust de recensies die ik op ontvangen heb. Als je het idee hebt dat we wat voor elkaar kunnen betekenen, bel of mail me zodat ik je vragen kan beantwoorden en we in een persoonlijk gesprek (telefonisch, live of videobellen) kunnen bepalen of we een 'klik' hebben. Want dat laatste is natuurlijk erg belangrijk in zo'n opdracht.
Lees gerust de recensies die ik op ontvangen heb. Als je het idee hebt dat we wat voor elkaar kunnen betekenen, bel of mail me zodat ik je vragen kan beantwoorden en we in een persoonlijk gesprek (telefonisch, live of videobellen) kunnen bepalen of we een 'klik' hebben. Want dat laatste is natuurlijk erg belangrijk in zo'n opdracht.
Werk je met WordPress of met andere content management systeem (CMS)?
Voor het realiseren van een website, maak ik alleen gebruik van WordPress. WordPress is een gebruiksvriendelijk systeem. Een groot gedeelte van de websites draait op WordPress als CMS. Dat betekent dat nieuwe plug-ins en mogelijkheden ontwikkeld worden voor WordPress. Wanneer je de functionaliteiten op je website wil uitbreiden is de kans groot dat er een plug-in of tool voor ontwikkeld is. Een voorbeeld van zo’n uitbreiding is een webshop met betaalmogelijkheid als Ideal.
Wanneer Ontwerp van C een website voor je ontwikkeld, wordt de website wordt gebouwd met een Premium thema, wat extra voordelen biedt.
Wanneer Ontwerp van C een website voor je ontwikkeld, wordt de website wordt gebouwd met een Premium thema, wat extra voordelen biedt.
Als jij mijn website maakt, kan ik daarna ook zelf teksten aanpassen?
Dat kan zeker. Wanneer je zelf je website bij wil houden of wijzigen, ontvang je van mij een duidelijke handleiding waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw website aanpast. Dat is niet alleen handig voor het aanpassen van bijvoorbeeld de teksten op je website, maar ook handig als je zelf je blog wil gaan bijhouden. Wil je het niet zelf doen? Geen probleem, ik doe het graag voor je. Je hebt bij mij ook de mogelijkheid om een strippenkaart af te nemen voor een gereduceerd tarief.
Moet ik zelf mijn domeinnaam en hosting regelen?
Dat kan, maar hoeft niet. Ik kan het voor je regelen of kan je adviseren waar je je domeinnaam en hosting kan afsluiten. Het voordeel daarvan dat ik je kan adviseren in een provider met een systeem waar ik graag mee werk en die goede kwaliteit levert.
Heb je al een domeinnaam vastgelegd? Geen probleem. Ik verhuis de domeinnaam gratis voor je. Het systeem neemt in samenwerking met SIDN volledig kosteloos de door jouw betaalde periode bij je vorige registrar over waardoor je nooit meer dubbel betaalt voor een .NL-domeinnaam. De meeste hostingproviders bieden deze service. Ga je een domeinnaam vastleggen? Kijk goed naar de voorwaarden van je registrar.
Heb je al een domeinnaam vastgelegd? Geen probleem. Ik verhuis de domeinnaam gratis voor je. Het systeem neemt in samenwerking met SIDN volledig kosteloos de door jouw betaalde periode bij je vorige registrar over waardoor je nooit meer dubbel betaalt voor een .NL-domeinnaam. De meeste hostingproviders bieden deze service. Ga je een domeinnaam vastleggen? Kijk goed naar de voorwaarden van je registrar.
Heb je altijd een logo nodig?
Wanneer je net gestart bent met je bedrijf is je logo misschien nog niet zo belangrijk. Vaak wordt er een logo of een plaatje gebruikt ‘zodat er wat staat’.
Toch is het hebben van een logo wel belangrijk. Een logo is essentieel om een bedrijf te kunnen herkennen. Je zou kunnen zeggen dat een logo het gezicht van het bedrijf is. Het is vaak het eerste wat een klant of een bezoeker van je bedrijf ziet. Een logo is een onderdeel van je huisstijl en van de merkbeleving van je klant. Wat mij betreft is een logo zelfs een van de belangrijkste onderdelen van je branding!
Toch is het hebben van een logo wel belangrijk. Een logo is essentieel om een bedrijf te kunnen herkennen. Je zou kunnen zeggen dat een logo het gezicht van het bedrijf is. Het is vaak het eerste wat een klant of een bezoeker van je bedrijf ziet. Een logo is een onderdeel van je huisstijl en van de merkbeleving van je klant. Wat mij betreft is een logo zelfs een van de belangrijkste onderdelen van je branding!