Aanmelden en daarna?
Je gegevens worden door ons gecontroleerd en binnen 24 uur ontvang je per mail je inloggegevens en alle overige informatie, zodat je meteen aan de slag kan gaan.
Jij levert via de app, website of per mail al je facturen en bonnetjes aan en wij verwerken dit in je boekhouding. Administratie up-to-date en de belastingaangiften verzorgd. Alles wat je van een boekhouder kan verwachten, wordt door zzpboekhouderonline.nl gedaan.
U kunt gebruik maken van de gratis overstapservice, wij regelen uw (collegiale) overdracht.
Jij levert via de app, website of per mail al je facturen en bonnetjes aan en wij verwerken dit in je boekhouding. Administratie up-to-date en de belastingaangiften verzorgd. Alles wat je van een boekhouder kan verwachten, wordt door zzpboekhouderonline.nl gedaan.
U kunt gebruik maken van de gratis overstapservice, wij regelen uw (collegiale) overdracht.
Is 123boekhouderonline.nl telefonisch bereikbaar?
Ja, uiteraard. Heb je een vraag over onze abonnementen of werkwijze en wil je dit telefonisch bespreken? We staan je graag te woord.
Heb je vragen inzake je administratie, belastingzaken of een supportvraag? Dan verzoeken we je vriendelijk om ons via e-mail te benaderen
Heb je vragen inzake je administratie, belastingzaken of een supportvraag? Dan verzoeken we je vriendelijk om ons via e-mail te benaderen
Verzorgt 123boekhouderonline.nl mijn belastingaangiften?
Ja, wij verzorgen standaard per kwartaal de aangiftes Omzetbelasting voor jouw onderneming. Jaarlijks verzorgen wij de aangifte Inkomstenbelasting en Vennootschapsbelasting. Afhankelijk van je situatie en wensen kunnen we ook de aangiften van je partner of vennoten verzorgen.
Wij verzorgen uw fiscale aangiften middels ons eigen PKI-certificaat. Dus NIET via uw / een Digid-machtiging.
Wij verzorgen uw fiscale aangiften middels ons eigen PKI-certificaat. Dus NIET via uw / een Digid-machtiging.
Wat doet 123boekhouderonline.nl en wat doe ik?
Jij levert via de app, website of per mail al je facturen en bonnetjes aan en wij verwerken dit in je boekhouding. Je hoeft dus verder niks te doen. Wij bieden je alle diensten aan die je van een volwaardige boekhouder kan verwachten. 123boekhouderonline.nl is dus geen boekhoudsoftware waarbij je zelf de boekhouding moet regelen.
Daarnaast verzorgen we de aangiften BTW, VPB en Inkomstenbelasting (jaarcijfers) voor je. Uiteindelijk heb je dus geen omkijken meer naar je boekhouding. Hiermee kunnen wij het wel leuker maken voor de ondernemer.
Om je aangifte Inkomstenbelasting te kunnen verzorgen hebben wij aan het begin van je abonnement en vervolgens jaarlijks aanvullende gegevens van je nodig. Deze gegevens worden per e-mail opgevraagd, waarop jij dit digitaal kan aanleveren. Daarnaast vragen we altijd om een machtiging met onze eigen PKI-certificaat. Hierdoor kunnen we heel veel persoonlijke informatie dat van belang is voor je aangifte Inkomstenbelasting, downloaden en inzien.
Daarnaast verzorgen we de aangiften BTW, VPB en Inkomstenbelasting (jaarcijfers) voor je. Uiteindelijk heb je dus geen omkijken meer naar je boekhouding. Hiermee kunnen wij het wel leuker maken voor de ondernemer.
Om je aangifte Inkomstenbelasting te kunnen verzorgen hebben wij aan het begin van je abonnement en vervolgens jaarlijks aanvullende gegevens van je nodig. Deze gegevens worden per e-mail opgevraagd, waarop jij dit digitaal kan aanleveren. Daarnaast vragen we altijd om een machtiging met onze eigen PKI-certificaat. Hierdoor kunnen we heel veel persoonlijke informatie dat van belang is voor je aangifte Inkomstenbelasting, downloaden en inzien.
Met welke boekhoudprogramma werkt 123boekhouderonline.nl?
SnelStart is onze software partner.
Wij proberen zo goed mogelijk aan te sluiten op de behoefte van uw onderneming/administratie heeft al een boekhoudprogramma waar u al mee werkt en bekend bent, u kunt ons dan hiervoor autoriseren.
Software waar wij mee werken zijn: e-boekhouden, SnelStart, Rompslomp, Moneybird en Fiscaal Gemak (Exact).
Wij proberen zo goed mogelijk aan te sluiten op de behoefte van uw onderneming/administratie heeft al een boekhoudprogramma waar u al mee werkt en bekend bent, u kunt ons dan hiervoor autoriseren.
Software waar wij mee werken zijn: e-boekhouden, SnelStart, Rompslomp, Moneybird en Fiscaal Gemak (Exact).
Welke documenten hebben jullie nodig om mijn administratie te activeren?
Om uw administratie aan te maken en te activeren, hebben wij het onderstaande nodig:
* Kopie ID waarop bsn zichtbaar is
* Kopie inschrijving Kvk
* Kopie brief vaststellingbelastingplicht van de belastingdienst
* Kopie brief "Uw btw-identificatienummer" van de belastingdienst
* Uw zakelijke iban-nummer i.v.m. bankkoppeling (downloaden transacties)
Na ontvangst van bovenstaande kunt u binnen 24 uur live en ons aan het werk zetten.
Op basis van de ontvangen documenten melden wij u aan bij de belastingdienst met onze belastingconsulentennummer (BECON), dat wij uw fiscale zaken (die voor u van toepassing zijn) behartigen. U ontvangt van de belastingdienst hier voor een machtiging met activeringscode die wij nodig hebben.
* Kopie ID waarop bsn zichtbaar is
* Kopie inschrijving Kvk
* Kopie brief vaststellingbelastingplicht van de belastingdienst
* Kopie brief "Uw btw-identificatienummer" van de belastingdienst
* Uw zakelijke iban-nummer i.v.m. bankkoppeling (downloaden transacties)
Na ontvangst van bovenstaande kunt u binnen 24 uur live en ons aan het werk zetten.
Op basis van de ontvangen documenten melden wij u aan bij de belastingdienst met onze belastingconsulentennummer (BECON), dat wij uw fiscale zaken (die voor u van toepassing zijn) behartigen. U ontvangt van de belastingdienst hier voor een machtiging met activeringscode die wij nodig hebben.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Dat zou jammer zijn, maar moeilijk doen we zeker niet. Je kunt je abonnement opzeggen via het versturen van een e-mail, simpel en makkelijk. Opzeggen kan op ieder moment, zonder opzegtermijn. Zeg je midden in de maand op? Dan betaal je nog voor de volledige maand. Je krijgt geen geld terug voor de periode waarin je geen gebruik maakt van onze diensten.