logo
De beste 725+ badkamer installateurs voor jou
Bekijk ook de Top 10 badkamer installateurs in
Bakker-Postma Keukens & Sanitair BV.jpgfrieslandtegels vof vloerverwarming infrezen tegels en pvc vloeren.jpgsteneker tegels.jpg
+
ContactOver onsErvaringReviews
arrow_forward_ios

Bakker-Postma Keukens & Sanitair BV

place
Balthasar Bekkerwei 108, Leeuwarden
timelapse58 jaar in bedrijf
(50)score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_half8,4
Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij Bakker-Postma Keukens & Sanitair BV
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Of neem contact op via:
Of neem contact op via:

Over Bakker-Postma Keukens & Sanitair BV:

Bakker Postma biedt al bijna 50 jaar de prachtigste keukens in Friesland aan. In onze grote showroom van onze keukenzaak in Leeuwarden bieden wij meer dan 50 showroomkeukens ten toonstelling aan. Wij bieden deze keukens in diverse stijlen aan, van landelijk tot retro en van klassiek tot modern. Gehe

Expertise

Badkamermeubels
Bad
Douche
Sanitair
Badkamer plaatsen
Badkamer verbouwen
Tegelwerk
Showroom
Complete badkamerrenovatie
Nieuwe badkamer plaatsen
Sanitair / meubilair plaatsen
Andere werkzaamheden
Openingstijden
Vandaag geopend - Sluit om 18:00
expand_more
Maandag
-
13:00 tot 18:00
Dinsdag
-
09:30 tot 18:00
Woensdag
-
09:30 tot 18:00
Donderdag
-
09:30 tot 18:00
Vrijdag
-
09:30 tot 18:00
Zaterdag
-
10:00 tot 17:00
Zondag
-
Gesloten

Ervaring & vakmanschap

Ervaring

timelapse58 jaar in bedrijf
star50 reviews
people_outline14 medewerkers

Reviews over Bakker-Postma Keukens & Sanitair BV

info_outline
Zeer goed 4,0
starstarstarstarstar
50 reviews uit 4 bronnen

Reviews van andere bronnen

Henk V starstarstarstarstar
3 aug. 2024 op google
In juni '22 een nieuwe badkamer laten plaatsen. Wat heb ik daar een spijt van gehad dit door Bakker Postma te laten uitvoeren. Ontwerp was prachtig. Mooie praktische indeling, materialen en goederen uitgezocht. Mocht ook wat kosten....Toen begon met de verkeerde wandtegels het drama. De 1e keer kwam ik er op tijd achter dat ze de verkeerde geleverd hadden. De 2e keer duurde het tot de helft totdat ik er achter kwam. Gelijk geprotesteerd maar het was al te laat. De tegels die we hadden uitgezocht waren niet meer in de goede maat leverbaar en degene die ze besteld had was op vakantie. Geen speld tussen te krijgen. "Ach, dat went wel" was het commentaar. Nou de monteur die hier alles geplaats en betegeld heeft deed ook een duit in het zakje....
Ik kom er niet voor terug, slikken of stikken.
Wel koffie, fris etc nuttigen maar van klantvriendelijkheid geen sprake.
Verkeerde ventilator, spotjes en toiletbril.
Op garantie een nieuwe spiegel gekregen, nieuw wastafelmeubel. Tot op de dag van vandaag niets dan ellende van dit bedrijf gehad.
De lekkage in de keuken onder de badkamer had ook niets met de verbouwing te maken. De 2e keer ook niet maar de deskundige die door de verzekering werd ingeschakeld was erg duidelijk. Gelukkig waren we goed verzekerd.
Alles met elkaar een drama. Als ik er een negatieve ster had mogen uitdelen dan had ik dit al gedaan maar ja, het is niet anders.
Conclusie, als het fout kan gaan, dan gaat het ook fout.
Lees meer
Sjoerd vd Woude starstarstarstarstar
4 jul. 2024 op google
December 2020 stappen wij vol vertrouwen de showroom van Bakker Postma binnen om een badkamer uit te zoeken. We hadden het gevoel bij een gerenommeerd bedrijf binnen te stappen en we plaatsen een order ter waarde van € 8900,00 (voor ons een enorm bedrag!) Er wordt afgesproken dat de levering in april 2021 zal plaatsvinden. Het resultaat is schitterend en we zijn erg blij met onze nieuwe badkamer. Waarom dan een beoordeling van 1 ster zul je je afvragen?
Dit heeft te maken met het feit dat wij van mening zijn dat klantenservice minstens net zo belangrijk is als kwaliteit.

Op 20 februari 2024 maak ik melding van het feit dat er een blaas zit op 1 van 2 kranen. Er wordt mij gevraagd een foto te sturen (zie bijgevoegde foto) welke ik dezelfde dag nog per mail toe stuur. De eerste reactie hierop is “quote: Geachte heer …,
De garantie op deze kranen is 2 jaar en dus helaas verlopen. Wij kunnen u helpen om tegen kosten een nieuwe kraan te leveren. Mocht u hier interesse in hebben hoor ik het graag dan maken we een offerte welke geaccordeerd dient te worden. einde quote”
Geen empathie, geen poging om bij elkaar te komen (bijvoorbeeld: wij vinden het supervervelend en willen voorstellen om elk de helft te betalen) Helemaal niets!

Er volgt telefonisch contact en er wordt voorgesteld om contact te zoeken met de leverancier om te kijken wat er mogelijk is.
5 maart 2024 informeer ik maar weer eens of er al wat bekend is en ik krijg de volgende reactie:
“Quote:ik heb de foto naar de leverancier gestuurd en gevraagd om onder coulance of garantie een nieuwe uitloop te regelen. De claim is echter afgewezen met de volgende reactie: Goeiemiddag, we hebben dit ook bij onze leverancier nagevraagd. Deze valt niet meer onder garantie. Helaas zijn hiervan geen losse onderdelen voor te verkrijgen.
Het is vervelend als er iets stuk gaat, dat snappen wij als Bakker Postma. Echter zijn wij niet verantwoordelijk voor kosten als iets buiten garantie defect raakt. Hoe vervelend het voor u ook is.
De prijs van de kraan is € 276,00 Mocht u willen dat wij deze voor u bestellen hoor ik dat graag.einde Quote”

Omdat ik van mening ben dat de blaas op de kraan niet had mogen ontstaan in zo’n korte tijd (eigenlijk helemaal niet) en dit niet door gebruik veroorzaakt kan worden heb ik de communicatie met Bakker Postma gestaakt en contact gezocht met mijn rechtsbijstandverzekering. Er gaat een brief van de advocaat naar Bakker Postma en de reactie van Bakker Postma is: Quote” Goedemiddag, na verder intern overleg met de directie werd besloten u een nieuwe kraan kosteloos te bezorgen. We zullen u deze zo spoedig mogelijk bezorgen. Einde quote”

Wij zijn van mening dat Bakker Postma bovenstaande had kunnen voorkomen en een 5 sterren beoordeling van ons had gekregen als ze service verleent hadden in plaats van achter voorwaarden te verschuilen. Waren ze met een acceptabel voorstel dan hadden beide partijen het naar tevredenheid af kunnen sluiten. Gemiste kans!
Lees meer
Patrick Blom starstarstarstarstar
8 apr. 2024 op google
Keuze keuze keuze. Wat een mooie zaak. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.
Lees meer
G. Visbeek starstarstarstarstar
7 apr. 2024 op google
Wij waren bij Prominent vandaag en we zijn echt Top behandeld, door Henry Vonk, er was iets eerst niet goed , maar door overleg met voor meer dan 100% recht gezet! Volop koffie t thee, met lekkere koekjes! Top Service, goede gesprekken!!
Lees meer
Toon bronnenexpand_more

Gecontroleerd door Trustoo

checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij Bakker-Postma Keukens & Sanitair BV
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend

Vergelijkbare badkamer installateurs in de buurt