checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

Installatiebedrijf Piet van der Bom B.V.

Installatiebedrijf Piet van der Bom B.V..jpg
8,2
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_half
(56 reviews)
place
Biekurf 11, 's-Gravendeel
timelapse36 jaar in bedrijf
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Naast verwarmingsinstallaties zijn wij ook gespecialiseerd in dakbedekking, loodgieterwerkzaamheden en in rondom het huis, badkamers en sanitaire voorzieningen. Wilt u meer informatie of wenst u een vrijblijvende offerte te ontvangen? Neem direct contact op.
Expertise
RadiatorWeekendservice24-uur serviceReparatieHR KetelsInstallatieVervangingOnderhoudCentrale Verwarming (CV)Water/water warmtepompCV-installatieRadiator of convector(put)Installatie / VervangingReparatie / OnderhoudVolledig elektrische warmtepomp (geen cv)Hybride warmtepomp (i.c.m. cv)Weet ik nog niet, adviseer mij
Foto's
warmtepomp-installateur_s-gravendeel_Installatiebedrijf_Piet_van_der_Bom_B.V._2.jpgwarmtepomp-installateur_s-gravendeel_Installatiebedrijf_Piet_van_der_Bom_B.V._3.jpgwarmtepomp-installateur_s-gravendeel_Installatiebedrijf_Piet_van_der_Bom_B.V._4.jpgwarmtepomp-installateur_s-gravendeel_Installatiebedrijf_Piet_van_der_Bom_B.V._5.jpgwarmtepomp-installateur_s-gravendeel_Installatiebedrijf_Piet_van_der_Bom_B.V._6.jpg
Openingstijden
Openingstijden onbekend
Ervaring & vakmanschap
timelapse36 jaar in bedrijfstar56 reviewspeople_outline7 medewerkers
Lid van
Echte Installateur
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLidmaatschap InstallQ deze maand geverifieerd.
Reviews
info_outline
Goed3,8
starstarstarstarstar
56 reviews uit 3 bronnen

Reviews van andere bronnen
info_outline
Groenstarstarstarstarstar
3 nov. 2024 google
Meerdere keren gebeld en gemaild. Niet terug gebeld tot 2x toe. Echt geprobeerd klant te worden. Jammer, vroeger al klant geweest, was een goed bedrijf. Komt niet klantvriendelijk over op deze manier.

Rohinesh Bhagwandienstarstarstarstarstar
4 jul. 2024 google
Nummer 1 Klantonvriendelijk !!! Ik heb gebeld met de mededeling, dat er waarschijnlijk iets mis is met mijn ketel. Mevrouw aan de tel: vraagt mijn gegevens, en komt er dus naar voren dat de oude bewoner nog in hun systeem staat. Ik leg heel netjes uit dat ik dus de nieuwe bewoner ben. Ik krijg vervolgens te horen dat het eerst nagevraagd moet worden of er uberhaupt plek is voor nieuwe klanten. Na ongv. 30min kreeg ik weer een tel, met het volgende: Wij nemen momenteel geen nieuwe klanten aan. Dus kunnen wij u niet helpen.... ??? Dus ik zeg de oude bewoner die staat al in jullie systeem, als ik had gezegd dat ik wel de oude bewoner was, zouden jullie dan wel komen....? Want dan ben ik een ''klant''... Daarna was het stil aan de overkant. Kort samengevat: DEZE TOKO MAG GESLOTEN WORDEN!!!!

Zoë van Veenstarstarstarstarstar
2 jul. 2024 google
Op vrijdagochtend kwam ik erachter dat mijn expansievat lekte. Direct gebeld & gevraagd of dit kwaad kan aangezien de ketel druk verloor en we het weekend ingaan. Top service , nog voor het einde van de dag voorzien van een nieuw expansievat!

Leen den Boerstarstarstarstarstar
1 jul. 2024 google
Ben,na jarenlang tevreden klant geweest te zijn,volledig afgehaakt met Installatie-bedrijf Van der Bom!! Met name de manier waarop dit bedrijf nu geleid wordt,heeft mij doen besluiten geen gebruik meer te willen maken van hun diensten. Als je belt,krijg je een vriendelijke dame aan de lijn die helaas geen verstand heeft van zaken. Dus als ik uitleg waarvoor ik bel,wordt ik doorverwezen naar de 'planner'...en die is alleen op maandag én vrijdag aanwezig. De beste man op vrijdag (ben je al 5 dagen verder...) teruggebeld, maar die kon ik niet verstaan ivm de herrie op de achtergrond! (Lees: joelende kinderen op de achtergrond) Kreeg het verzoek om maandag terug te bellen... Op maandag niet in de gelegenheid om tijdens kantooruren terug te bellen ( ik werk 24/7 in ploegen) dus werd het weer vrijdag. Mijn vraag was of ik een monteur kon krijgen om m'n cv-plaat in de badkamer om te hangen. Nou...dát ging zomaar niet! Deze 'planner' moest eerst zelf langskomen om 'het werk op te nemen',daarna zou er een offerte volgen en als ik dáár mee akkoord ging...dán ging hij een monteur inplannen om langs te komen! Oké...als dit écht zó omslachtig moet; be my guest! De 'planner' is ongeveer 10 minuten binnen geweest om mij te vertellen dat ik dit zelf wel kon. En de benodigde onderdelen kon ik bij iedere bouwmarkt halen. Affijn, ik drie bouwmarkten langs,maar uiteindelijk heb ik 2 zgn staartstukken bij vd Bom gekocht omdat die dingen nergens los te verkrijgen zijn. t Was inderdaad zo gefixt. Krijg ik de week erop een rekening van €40,54...Advies,Arbeid en voorrijkosten! Veel succes,maar ik haak af!
Toon bronnenexpand_more
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend