Wat kost het?
Op onze tarieven (www.ortaq.nl/tarieven) pagina staan de tarieven met de bijbehorende mutaties beschreven. In de abonnementen zijn al deze werkzaamheden tegen een vast bedrag.
Kan ik ook klant worden met een B.V.?
Ja, dat kan. Voor iedere ondernemer, groot of klein een passend pakket. Neem contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen.
Hoe is de bereikbaarheid?
Ortaq vindt het belangrijk om in contact te blijven met onze klanten. Wij hanteren hiervoor meerdere communicatiekanalen. Je kunt telefonisch contact opnemen op werkdagen tussen 08:30 t/m 17:00 uur. Daarnaast hebben wij de beschikking tot een Bedrijfs-Whatsapp nummer. Hierdoor zijn wij beter bereikbaar voor onze klanten. Uiteraard kunt u ook mailen naar contact@ortaq.nl voor uw vragen of een afspraak inplannen om op bezoek op locatie af te spreken.
Kan ik halverwege het jaar overstappen naar Ortaq?
Ja, het is mogelijk om halverwege het jaar over te stappen naar Ortaq administratie. We helpen je met onze overstapservice. Heel eenvoudig!