Bekijk ook de Top 10 badkamer installateurs in Den Haag
arrow_backNaar Top 10 badkamer installateurs in Den Haag
+
De studio keukens & bad (The studio kitchen & bath)
8,5
(49 reviews)
place
Wolga 3, Den Haag
timelapse12 jaar in bedrijf
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Bij De Studio Keukens & Bad in Den Haag zijn we gespecialiseerd in het ontwerpen en realiseren van design keukens en complete badkamers. Als premium dealer van diverse A-merken in sanitair, bieden we een breed assortiment aan. Onze expertise strekt zich uit van het ontwerp tot de oplevering van een volledig geïnstalleerde keuken of badkamer. We streven ernaar om uw droomkeuken en badkamer tot leven te brengen, met aandacht voor elk detail.
In onze showroom kunt u meer dan 25 badkameropstellingen bekijken en inspiratie opdoen. We hebben een ruime collectie tegels in verschillende stijlen, van klassiek tot modern. Onze adviseurs helpen u graag bij het kiezen van de juiste tegels en het berekenen van de benodigde hoeveelheid.
Bij De Studio Keukens & Bad begrijpen we dat elke keuken uniek is. We nemen de tijd om te bespreken waar u de keuken voornamelijk voor gebruikt en welke functies u nodig heeft. Met ons nieuwe 3D tekenprogramma geven we u direct een indruk van hoe uw nieuwe keuken eruit komt te zien.
We zijn trots op onze uitstekende service en streven ernaar om ons te onderscheiden als de beste keuken- en badkamerleverancier in Den Haag en omstreken. Bent u klaar om uw droomkeuken of badkamer te realiseren? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.
timelapse12 jaar in bedrijfstar49 reviewspeople_outline1 medewerkers
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
H bilzenstarstarstarstarstar
28 apr. 2025 google
Dankzij de studio hebben we een hele mooie badkamer. Fijne begeleiding tijdens het uitzoeken, goede installateurs en een heel mooi eindresultaat. We zijn er erg blij mee
n0r080tstarstarstarstarstar
28 apr. 2025 google
De Studio Keukens & Bad heeft voor ons een nieuwe badkamer en een nieuw toilet gerealiseerd. We zijn zeer tevreden. En dat vanaf het begin tot en met de oplevering.
De mooie en uitgebreide showroom heeft ons veel ideeën gegeven en aan de zijde van De Studio Keukens & Bad was geen moeite teveel om er verschillende catalogi bij te pakken, om zaken uit te pluizen bij de leveranciers of het ontwerp nog eens aan te passen.
Wij hebben gedurende het gehele proces veel persoonlijke aandacht gehad inclusief de inzet van gedegen monteurs.
We genieten van onze nieuwe badkamer en het aparte toilet. Kortom: wij zouden De Studio Keukens & Bad zeker aanraden!
hans van der vorststarstarstarstarstar
6 feb. 2025 google
Vriendelijk bedrijf en goed geholpen al ging het maar om een wastafel meubel ook hier wordt even de tijd voor genomen. enorm bedankt
Piotrstarstarstarstarstar
6 jan. 2025 google
Toch vreemd dat je verder niet meer in kunt gaan op een reactie van DeStudio Den Haag, die dus een reactie op mijn initiële post plaatste.
Maar goed hier komt het alsnog.
Dit heeft niet van doen van een "gefrustreerde" doe het zelver.
Alle afwijkende tegelmaten zitten er gewoon in!
Het tot twee keer toe foutief geleverd bad (zowel in afmeting als ook in niet in het lood staan van afvoer t.o.v overloop) zit er prima in!
De verkeerd geleverde spiegel hangt er prima bij!
- De kwalitatief magere toiletpot (de merknaam vervaagt) hangt zoals het hoort!
- De gebroken (hoekpunt) wastafel is prima opgehangen!
- Alle leidingwerk goed helemaal prima.
De verkeerd geleverde regendouche hebben we maar niet opgehangen. Dat gaat immers niet zo makkelijk als je badaansluiting hebt.
Daarom ook maar niet het badscherm bevestigd, want een instapruimte van 45 cm getuigt niet van het meedenken met de klant.
Dus in het "doe het zelven" daar ligt het probleem niet.
Typisch dat daar naar verwezen wordt terwijl onze initiële klacht/slechte review daar niets over melde.
Wij begrijpen dat dit natuurlijk wel wat doet met dit zwakke in paniek opgeschreven reactie vanuit DeStudio op Google.
De beloofde kwaliteit is NIET aanwezig. Wat wij ons vervolgens afvroegen is wat wij eigenlijk betaald hebben voor deze goederen.
Wij hebben verzocht om een uiteenzetting dan wel specificatie vande betaalde bedragen en tot op heden niets ontvangen.
De contractueel overeengekomen goederen zijn of foutief geleverd (bad, tegels, een zwarte badkussen in een matwitte badkamer: hoe verzin je het, regendouche, douchescherm) danwel met schade geleverd (wastafel).
Alle argumenten van DeStudio komen áltijd uit op dat het ligt bij de klant.
De voorstellen waarvan jullie menen dat die ons aangeboden zijn, zijn niet representatief voor wat wij ten tijde van het opstellen van de opdracht met elkaar overeen zijn gekomen.
Wat het nog onfatsoenlijke maakt, is dat wij daar nog eens extra voor moeten betalen, terwijl alle goederen hierboven beschreven die foutief danwel kapot zijn niet in onze invloedssfeer ligt.
DeStudio beroept zich op een brief waarin zij de verantwoordelijk willen neerleggen bij de klant. Hier wordt mee bedoeld dat alles binnen 48 uur gecontroleerd moet worden door de klant.
Als jij minimaal anderhalve week bezig bent met het regelen van een juist bad dan red je deze 48 uur niet.
Dit is wel erg éénzijdig allemaal en ontslaat DeStudio niet van hen eigen verantwoordelijk om álle goederen te controleren op juistheid (conform contractueel overeengekomen producten) én kwaliteit.
Wat Destudio wél doet is een tegenvoorstel doen wat de klant extra kost. Een medewerker die de opdracht op alle fronten (behalve kleuren van tegels en kranen) verkeerd interpreteerd wordt voor het gemak even niet benoemd.
Het bad wat foutief geleverd werd heeft ons weken hoofdpijn opgeleverd en zijn van het kastje naar de muur gestuurd.
Erg jammer dat dit zo wordt uitgelegd door een bedrijf die claimt en zekere expertise te hebben. Maar over de gehele linie vaardig is in het anders uitleggen wat de wensen behoeften zijn van klanten.
Álle mailwisselingen hebben wij opgeslagen waarin duidelijk naar voren komt dat men bij DeStudio altijd antwoord op een mail, maar de inhoud ervan De Studio altijd ontslaat van het nemen van verantwoordelijkheid.
Ook wat bekenden van ons zijn bij DeStudio geweest en ons gevraagd of zij ook een wat dwingende medewerker gesproken hebben. Ja dus.
Deze mensen hebben dus de bestelling afgebroken.
Wij adviseren dan ook om drie keer na te denken voordat je dit bedrijf binnen loopt.
Echter blijft dit altijd op eigen verantwoordelijkheid.
Wij lopen er in ieder geval met een grote boog omheen.
Dus beste DeStudio, wij hoeven jullie beste wensen niet. Het is niet oprecht, net zoals jullie omgang met mensen. Wij willen tot slot DeStudio nog wel iets meegeven.
Al is de leugen nog zo snel. De waarheid achterhaald hem wel