Wat kun je vertellen over je werkwijze?
No-nonsense. Geen ingewikkeld jargon, helder en effectief. Cliënt(e) staat centraal en hem/haar proberen wij zo goed mogelijk te begeleiden.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Wij zijn goed in wat wij doen: wij focussen ons niet alleen op de inhoud van de zaak, maar bieden cliënten ook een luisterend oor en zijn vooral benieuwd naar de wensen van cliënten. Als je de feiten en de wensen van cliënten goed op een rijtje hebt, kun je oplossingsgericht te werk gaan en een optimaal resultaat bereiken.
Wat is handig om te weten over je prijzen (kortingen of extra kosten)?
Eerste gesprek is kosteloos en vrijblijvend. Wij zijn niet opdringerig, het gaat erom dat de cliënt(e) met iemand in zee gaat bij wie hij/zij een goed gevoel heeft.
Op welke recente opdracht ben je trots en waarom?
Een dame werd stelselmatig door haar leidinggevende gekleineerd en vernederd in het bijzijn van andere collega's. Het vervelende was bovendien dat de opmerkingen niet werkinhoudelijk waren. De dame in kwestie werd hier letterlijk ziek van. Niemand in het bedrijf durfde er wat van te zeggen. Zij benaderde ons en wij zijn toen na een goed gesprek direct voor haar aan de slag gegaan. Wij begrepen al gauw dat de klachten van de dame in kwestie logischerwijs met haar werk te maken hadden en zij op deze manier niet terug kon naar werk. Wij zijn in contact getreden met de werkgever, hebben een excuusbrief gekregen, goede transitievergoeding, een positief getuigschrift en een ruime opzegtermijn (met vrijstelling van werkzaamheden) waardoor zij op haar gemak tot rust kon komen en op zoek kon gaan naar een andere baan. En uiteraard zijn al deze afspraken verwoord in een WW-proof vaststellingsovereenkomst. En onze kosten? Die verhaalden wij op de werkgever. Dus kosteloos voor de werknemer.