Waarom ben je begonnen met dit type werk?
Ik zie nog steeds teveel bedrijven die kansen missen omdat ze de basisregels van het huidige communicatielandschap niet begrijpen. Dat is logisch, want een schoenmaker verkoopt ook geen worst.
Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Ik voer altijd een goed gesprek om de kernvraag boven water te krijgen. Hierna stellen we doelen vast en als de persoonlijke klik er is gaan we na goedkeuring van de offerte aan de slag.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Klanten moeten niets. Maar als ze al langer dan zes maanden zeggen: "Misschien moeten we ook eens een Instagram account aanmaken", dan mogen ze mij bellen.
Wat is handig om te weten over je prijzen (kortingen of extra kosten)?
Ik vertrek vanuit het standpunt dat als een klant kwaliteit en rendement wil over zijn geïnvesteerde marketing euro's, ik daar een prijs bij kan leggen waar we beiden blij van worden. Dat zal bij een traject van een jaar anders zijn dan bij het maken van een flyer, maar vertrekt vanaf een uurtarief van 65,-.
Welk advies zou je geven aan klanten die op zoek zijn naar een bedrijf uit jouw branche?
Kijk naar bureaus en mensen die snel reageren, laten merken dat ze aanvoelen wat je wilt en die net zo lang doorvragen tot ze snappen wat je doet en wat je wilt communiceren. En: een website kan tegenwoordig binnen twee weken klaar zijn en hoeft niet meer dan 1200,- te kosten...
Op welke recente opdracht ben je trots en waarom?
Het is alweer iets langer geleden dat ik een basisschool mocht helpen met het maken van video's. Door deze serie kwamen er ouders binnen die aan de directeur vertelden dat ze hun kind kwamen opgeven voor deze school. Ze hadden namelijk van die leuke video's voorbij zien komen op Facebook...