Welke expertises hebben jullie in huis?
Claim Your Aim bedenkt, ontwerpt, filmt, print en promoot. Als conceptbureau zijn we er om het gedachtegoed van jouw merk, initiatief of organisatie te vertegenwoordigen. Zo compleet als maar kan.
Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Onze werkwijze bestaat uit drie fasen, nou eigenlijk vier.
Fase 1 / Claim
Waar gaat jouw idee over? Wat is de claim van jouw plan? Samen formuleren we jouw doelen en ambities.
Fase 2 / Your
Maak het van jou! We gaan aan de slag met jouw merkverhaal, huisstijl, website en overige middelen.
Fase 3 / Aim
Waar laten we jouw plan tot leven komen? Het is nu tijd om de boer op te gaan en jouw doelgroepen te bereiken.
(Fase 4 / Meten is weten)
We monitoren de vooruitgang, meten de resultaten en trekken conclusies. Zijn de gestelde doelen behaald? Is de doelgroep bereikt? Wat vindt de doelgroep van jouw merk? Stellen we een aangescherpte claim op om de fases nogmaals te doorlopen of zijn er intussen wellicht al nieuwe doelen te formuleren? Ga de uitdaging met ons aan richting rake realisatie.
Fase 1 / Claim
Waar gaat jouw idee over? Wat is de claim van jouw plan? Samen formuleren we jouw doelen en ambities.
Fase 2 / Your
Maak het van jou! We gaan aan de slag met jouw merkverhaal, huisstijl, website en overige middelen.
Fase 3 / Aim
Waar laten we jouw plan tot leven komen? Het is nu tijd om de boer op te gaan en jouw doelgroepen te bereiken.
(Fase 4 / Meten is weten)
We monitoren de vooruitgang, meten de resultaten en trekken conclusies. Zijn de gestelde doelen behaald? Is de doelgroep bereikt? Wat vindt de doelgroep van jouw merk? Stellen we een aangescherpte claim op om de fases nogmaals te doorlopen of zijn er intussen wellicht al nieuwe doelen te formuleren? Ga de uitdaging met ons aan richting rake realisatie.
Zetten jullie je ook maatschappelijk verantwoord in?
We vinden het belangrijk dat goede ideeën weerklank krijgen. Ook als daar een keer geen of nauwelijks budget voor is of als wij er intrinsiek graag aan bijdragen.
Vooral als het streven van de idee-eigenaar overeenkomt met dat van ons. Denk hierbij aan aandacht voor onrechtvaardigheid, zeldzame ziektes, het klimaat, slechte leefomstandigheden, maar ook voor verbinding en respect voor de handen die ons voeden.
Vooral als het streven van de idee-eigenaar overeenkomt met dat van ons. Denk hierbij aan aandacht voor onrechtvaardigheid, zeldzame ziektes, het klimaat, slechte leefomstandigheden, maar ook voor verbinding en respect voor de handen die ons voeden.