checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

ProAdmin Xaviera

icon
ProAdmin Xaviera.jpg
8,3
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_half
(1 review)
place
Beekstraat 55, Almelo
timelapseOpgericht in 2025
local_offer
Direct beschikbaar
Reageert snel
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviewsFAQ
Neem contact op via:
Introductie
Ik leg de focus op maatwerk en daarom noem ik geen prijzen vooraf. Elke onderneming is anders en dat geld ook voor de boekhouding. Daarbij vind ik het belangrijk om eerst inzicht te hebben wat er allemaal bij een onderneming komt kijken. Door vooraf samen het hele proces op administratief gebied door te nemen zal duidelijk worden wat er nodig zal zijn om uiteindelijk tot een correcte boekhouding te komen. Daarna kunnen we overleggen wat je eventueel zelf wilt doen en wat je aan mij over wilt laten. En dan pas kan er een prijs overlegd worden waar we ons allebei in kunnen vinden. Deze prijs zal ongeveer tussen € 75,- en €125,- per maand uitkomen. Ook vind ik het belangrijk dat de ondernemer zelf goed op de hoogte is van regels en taken die bij de ondernemer zelf liggen. Daar kan ik ook ondersteuning in geven zonder extra kosten. Ik wil niet zomaar een boekhouder zijn, mijn doel is om ook ondersteuning te bieden daar waar nodig is. Voordat je een boekhouder probeert te vinden is het belangrijk om al voor jezelf na te gaan hoe jouw onderneming eruit ziet: - Werk je in de bouw, dit kan een simpele boekhouding zijn. - Heb je een praktijk aan huis, hier komt al meer bij kijken. - Verkoop je producten en koop je de voorraad ook zelf in, dit kan al heel complex worden. Maar ook bij bovenstaande kan weer veel verschil inzitten en dat heeft invloed op de boekhouding. Daarom geef ik geen vaste prijzen vooraf maar gaat alles in overleg. Op deze manier zullen ook irritaties en onduidelijkheden achteraf minimaal zijn. Welke hulp heb ik te bieden? Let op: alleen voor ZZP-ers en eenmanszaken! - Complete boekhouding, inkoop- en verkoopfacturen, alle overige boekingen en mutaties, aangifte omzetbelasting, aangifte inkomstenbelasting, urenregistratie, km registratie, rapportages leveren indien gewenst, maandelijkse controles na de periodeafsluiting. - Alle administratieve werkzaamheden: facturatie, voorraadadministratie, planning, mails behandelen, inkopen (voorraad), klantcontacten, data invoeren, debiteurenadministratie, crediteurenadministratie of indien gewenst andere taken. - Hulp bij inrichten software (boekhoudprogramma, webshop, nodige koppelingen) - Hulp bij het opstarten van je onderneming - Hulp bij beginnende problemen, achterstanden, belasting e.d. - Alle overige hulp die nodig is maar wel haalbaar moet zijn voor mij. Ook wanneer ik zelf iets niet weet zal ik mijn best doen om het uit te zoeken. Maar weet ik vooraf dat ik er niks mee kan dan hoor je dat ook gelijk. Tot slot: Ik hou van mijn werk en wil er zijn voor de ondernemer en de onderneming, het gaat mij niet om hoge verdiensten. Het eerste gesprek is geheel vrijblijvend en daarna ben jij diegene die beslist.
Expertise
Veelzijdige hulp kunnen bieden dat verder gaat dan alleen de boekhoudingHulp bij beginnende (financiële) problemen of achterstanden waarbij advies of begeleiding gratis is voor bestaande klantenAls klant altijd gratis advies en/of begeleiding indien nodig of gewenst m.b.t. je ondernemingIk probeer zo veel mogelijk bereikbaar te zijn, ook 's avonds en in het weekend. Zelfs wanneer een fysiek gesprek nodig is.Volledige boekhoudingEenmanszaak / ZZPAangifte inkomstenbelastingAangifte omzetbelasting / BTW