Bekijk ook de Top 10 boekhouders in Haarlem
Administratiekantoor Kamp B.V..jpgHH Finance B.V..jpgVan Passe.jpg
+
ContactOver onsErvaringReviewsFAQ
arrow_forward_ios

Administratiekantoor Kamp B.V.

place
Robertus Nurksweg 7, Haarlem
timelapse47 jaar in bedrijf
(27)score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_full9,2
Kom in contact met Administratiekantoor Kamp B.V.
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Of neem contact op via:
Of neem contact op via:

Over Administratiekantoor Kamp B.V.:

Wij zijn uw administratie- en belastingadvies kantoor in de regio Haarlem, welke de administratieve en fiscale zaken behartigt voor u als MKB-er en u als particulieren. Wij werken met een team van vakbekwame administrateurs, accountants, belastingadviseurs en fiscalisten. Zo ondersteunen of ontlasten wij u met uw bedrijfsmatige administratie, jaarcijfers, uw diverse belastingaangiftes en bieden wij ondersteunen aan met uw personeelsadministratie, waaronder uw arbeidscontracten, pensioenen, loonstroken en loonheffingsaangiften. U kunt met elk denkbare vraag bij ons terecht, het team zal u ondersteunen bij elk denkbare situatie in uw onderneming. Of dit nu met uw administratie, personeel of fiscale zaken te maken heeft, wij staan altijd direct voor u klaar. Vraag vrijblijvend een offerte aan of maak een vrijblijvende afspraak met ons zodat wij u kunnen inlichten over welke werkzaamheden wij uit handen kunnen nemen voor u als ondernemer

Trustoo Top Score

Boekhouders met een Top Score behoren, dankzij hun goede reputatie, tot de beste dienstverleners op Trustoo.

top_score

Vorige awards

info
top_score_2024
Top Score 2024
top_score_2023
Top Score 2023
top_score_2022
Top Score 2022

Expertise

Belastingaangifte
Belastingadvies
Administratiekantoor
Jaarrekening
Accountant
Particulier
MKB
BV
Loonstroken
Personeelsadministratie
Fiscaal Advies
Aangifte inkomstenbelasting
Belastingadviseur
Fiscalist
Fiscaal
Inkomstenbelasting
Vennootschapsbelasting
Toeslag
Online boekhouden
Volledige boekhouding
Boekhouding overig
Eenmanszaak / ZZP
VOF / Maatschap / CV
BV / NV
Aangifte vennootschapsbelasting
Aangifte omzetbelasting / BTW
Aangifte loonheffingen (loonaangifte)
Belasting overig
Salarisadministratie
Btw-advies
Loonheffingen & sociale verzekeringen
Jaarrekening opstellen
Toeslagen aanvragen
Schenk- & erfbelasting
Zakelijk (voor bedrijf / ZZP)
Persoonlijk contact (op locatie)
Digitaal contact (online / telefonisch)
Geen voorkeur
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op donderdag om 09:00
expand_more
Maandag
-
09:00 tot 17:00
Dinsdag
-
09:00 tot 17:00
Woensdag
-
09:00 tot 17:00
Donderdag
-
09:00 tot 17:00
Vrijdag
-
09:00 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten

Waarom voor ons kiezen?

check_circleHuiselijke sfeer en persoonlijk contact met cliënten.
check_circleOndersteuning bij elk financieel en fiscaal vraagstuk.
check_circleVerzorgen van volledige administratie en jaarrekeningen.
check_circleVerzorgen van salarisadministratie.
check_circleOndersteuning bij investeringen en voorraden.

Ervaring & vakmanschap

Ervaring

timelapse47 jaar in bedrijf
star27 reviews
people_outline8 medewerkers
timeline46 jaar ervaring

Opleidingen en certificaten

schoolbelastingadviseur
schoolboekhouder
schooladministrateur
schoolloonadministrateur

Reviews over Administratiekantoor Kamp B.V.

info_outline
Zeer goed 4,2
starstarstarstarstar
27 reviews uit 4 bronnen

Reviews van andere bronnen

Nima Xaniar Mohammadi starstarstarstarstar
5 dec. 2024 op google
Na een bijzonder negatieve ervaring bij een ander administratiekantoor, kwamen wij anderhalf jaar geleden bij Administratiekantoor Kamp BV terecht. Vanaf het eerste contact waren we aangenaam verrast door de professionaliteit en toewijding van Joyce. Ze neemt de tijd om alles helder uit te leggen, denkt actief mee en toont een diepgaande kennis van zaken.

Het team van Administratiekantoor Kamp gaat verder dan alleen het standaard werk; ze zijn bereid dat extra stapje te zetten om ervoor te zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is. Hun persoonlijke benadering en oog voor detail geven ons het vertrouwen dat onze administratie in goede handen is.

Wij zijn ontzettend tevreden en kunnen dit kantoor van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en professionele partner voor hun administratie.
Lees meer
Nancy Sijmons starstarstarstarstar
5 dec. 2024 op google
Wat zijn we blij dat we overgestapt zijn naar jullie kantoor. Alles verliep soepel. Gezellige meiden! Ze leggen alles goed uit. En ze zijn altijd te bereiken. Top bedrijf!
Lees meer
Ibrahim Saygi starstarstarstarstar
3 dec. 2024 op google
Heel fijn kantoor om werk aan uit te besteden, ze werken correct en accuraat. Communicatie gaat ook soepel en nemen uitgebreid de tijd voor je en denken actief mee. Het contact is doorgaans met Joyce. Dus met name dank aan Joyce tot zover.
Lees meer
Maris Maria Renne starstarstarstarstar
1 dec. 2024 op google
Ben al jaren een tevreden klant en voor de gekste, kleinste of zelfs last minute spoedvragen word ik altijd door iedereen uit het team heel vriendelijk en vrolijk te woord gestaan en geholpen.
Lees meer
Michiel Westerhuijs starstarstarstarstar
8 sep. 2024 op google
Heel fijn, betrouwbaar en competent administratie kantoor. Korte lijnen!
Lees meer
Toon bronnenexpand_more

FAQ - veelgestelde vragen aan Administratiekantoor Kamp B.V.

Waarom kiezen voor Administratiekantoor Kamp B.V.
Ruim 45 jaar zorgen wij al voor het zorg dragen van administratieve en fiscale handelingen voor ondernemers in het MKB.
Ons team bied uitmuntende service tegen strakke afgesproken tarieven.
Ondernemers weten bij ons waar ze aan toe zijn.
Ben ik verplicht om mijn eigen facturen te boeken?
Nee, als je er voor kiest dit niet zelf te willen doen, dan nemen wij deze werkzaamheden graag op ons. Je hebt immers zelf de volledige controle over de service die je van ons wenst.
Met welke prijstarief moet ik rekening houden?
Dit is de meest gestelde vraag, want wat kost het nou om je administratieve en fiscale last uit handen te geven. Het tarief kan per ondernemer verschillen, dit verschil komt door de druk en de duur van de werkzaamheden. Een ZZP-er met 50 facturen per jaar zal een stuk minder betalen dan een Besloten Vennootschap met 50.000 facturen.
Om hier een duidelijk antwoord op te geven kan je het beste een geheel vrijblijvende gepersonaliseerde offerte bij ons opvragen, dan weet je binnen een werkdag waar je aan toe bent!

Gecontroleerd door Trustoo

checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Kom in contact met Administratiekantoor Kamp B.V.
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend

Vergelijkbare boekhouders in de buurt