Over Administratiekantoor Kamp B.V.:
Wij zijn uw administratie- en belastingadvies kantoor in de regio Haarlem, welke de administratieve en fiscale zaken behartigt voor u als MKB-er en u als particulieren. Wij werken met een team van vakbekwame administrateurs, accountants, belastingadviseurs en fiscalisten.
Zo ondersteunen of ontlasten wij u met uw bedrijfsmatige administratie, jaarcijfers, uw diverse belastingaangiftes en bieden wij ondersteunen aan met uw personeelsadministratie, waaronder uw arbeidscontracten, pensioenen, loonstroken en loonheffingsaangiften.
U kunt met elk denkbare vraag bij ons terecht, het team zal u ondersteunen bij elk denkbare situatie in uw onderneming. Of dit nu met uw administratie, personeel of fiscale zaken te maken heeft, wij staan altijd direct voor u klaar.
Vraag vrijblijvend een offerte aan of maak een vrijblijvende afspraak met ons zodat wij u kunnen inlichten over welke werkzaamheden wij uit handen kunnen nemen voor u als ondernemer
Lees meer...
Top Score 2023
Top Score 2022
Expertise
Belastingaangifte
Belastingadvies
Administratiekantoor
Jaarrekening
Accountant
Particulier
MKB
BV
Loonstroken
Personeelsadministratie
Fiscaal Advies
Aangifte inkomstenbelasting
Belastingadviseur
Fiscalist
Fiscaal
Inkomstenbelasting
Vennootschapsbelasting
Toeslag
Online boekhouden
Volledige boekhouding
Boekhouding overig
Eenmanszaak / ZZP
VOF / Maatschap / CV
BV / NV
Aangifte vennootschapsbelasting
Aangifte omzetbelasting / BTW
Aangifte loonheffingen (loonaangifte)
Belasting overig
Salarisadministratie
Zakelijk (voor bedrijf / ZZP)
Btw-advies
Toeslagen aanvragen
Schenk- & erfbelasting
Loonheffingen & sociale verzekeringen
Jaarrekening opstellen
Persoonlijk contact (op locatie)
Digitaal contact (online / telefonisch)
Geen voorkeur
OpeningstijdenVandaag geopend - Sluit om 17:00
Donderdag
-
09:00 tot 17:00
Waarom voor ons kiezen?
Huiselijke sfeer en persoonlijk contact met cliënten.
Ondersteuning bij elk financieel en fiscaal vraagstuk.
Verzorgen van volledige administratie en jaarrekeningen.
Verzorgen van salarisadministratie.
Ondersteuning bij investeringen en voorraden.
Ervaring & vakmanschap
Ervaring
46 jaar in bedrijf
19 reviews
8 medewerkers
45 jaar ervaring
Opleidingen en certificaten
belastingadviseur
boekhouder
administrateur
loonadministrateur
Reviews over Administratiekantoor Kamp B.V.
Zeer goed • 4,4
starstarstarstarstar_half
19 reviews uit 4 bronnen
FAQ - veelgestelde vragen aan Administratiekantoor Kamp B.V.
Waarom kiezen voor Administratiekantoor Kamp B.V.
Ruim 45 jaar zorgen wij al voor het zorg dragen van administratieve en fiscale handelingen voor ondernemers in het MKB.
Ons team bied uitmuntende service tegen strakke afgesproken tarieven.
Ondernemers weten bij ons waar ze aan toe zijn.
Ben ik verplicht om mijn eigen facturen te boeken?
Nee, als je er voor kiest dit niet zelf te willen doen, dan nemen wij deze werkzaamheden graag op ons. Je hebt immers zelf de volledige controle over de service die je van ons wenst.
Met welke prijstarief moet ik rekening houden?
Dit is de meest gestelde vraag, want wat kost het nou om je administratieve en fiscale last uit handen te geven. Het tarief kan per ondernemer verschillen, dit verschil komt door de druk en de duur van de werkzaamheden. Een ZZP-er met 50 facturen per jaar zal een stuk minder betalen dan een Besloten Vennootschap met 50.000 facturen.
Om hier een duidelijk antwoord op te geven kan je het beste een geheel vrijblijvende gepersonaliseerde offerte bij ons opvragen, dan weet je binnen een werkdag waar je aan toe bent!