checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

Administratiekantoor Kamp B.V.

icon
Administratiekantoor Kamp B.V..jpg
9,2
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_full
(28 reviews)
place
Robertus Nurksweg 7, Haarlem
timelapse47 jaar in bedrijf
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviewsFAQ
Neem contact op via:
Introductie
Wij zijn uw administratie- en belastingadvies kantoor in de regio Haarlem, welke de administratieve en fiscale zaken behartigt voor u als MKB-er en u als particulieren. Wij werken met een team van vakbekwame administrateurs, accountants, belastingadviseurs en fiscalisten. Zo ondersteunen of ontlasten wij u met uw bedrijfsmatige administratie, jaarcijfers, uw diverse belastingaangiftes en bieden wij ondersteunen aan met uw personeelsadministratie, waaronder uw arbeidscontracten, pensioenen, loonstroken en loonheffingsaangiften. U kunt met elk denkbare vraag bij ons terecht, het team zal u ondersteunen bij elk denkbare situatie in uw onderneming. Of dit nu met uw administratie, personeel of fiscale zaken te maken heeft, wij staan altijd direct voor u klaar. Vraag vrijblijvend een offerte aan of maak een vrijblijvende afspraak met ons zodat wij u kunnen inlichten over welke werkzaamheden wij uit handen kunnen nemen voor u als ondernemer
Expertise
BelastingaangifteBelastingadviesAdministratiekantoorJaarrekeningAccountantParticulierMKBBVLoonstrokenPersoneelsadministratieFiscaal AdviesAangifte inkomstenbelastingBelastingadviseurFiscalistFiscaalInkomstenbelastingVennootschapsbelastingToeslagOnline boekhoudenVolledige boekhoudingEenmanszaak / ZZPVOF / Maatschap / CVBV / NVAangifte vennootschapsbelastingAangifte omzetbelasting / BTWAangifte loonheffingen (loonaangifte)Belasting overigSalarisadministratieBtw-adviesLoonheffingen & sociale verzekeringenJaarrekening opstellenToeslagen aanvragenSchenk- & erfbelastingZakelijk (voor bedrijf / ZZP)Persoonlijk contact (op locatie)Digitaal contact (online / telefonisch)Geen voorkeur
Trustoo awards
info_outline
Belastingadviseurs met een Top Score behoren, dankzij hun goede reputatie, tot de beste dienstverleners op Trustoo.
top_score
Vorige awards
top_score_2024
Top Score 2024
top_score_2023
Top Score 2023
top_score_2022
Top Score 2022
Foto's
belastingadviseur_haarlem_Administratiekantoor_Kamp_B.V._2.jpgbelastingadviseur_haarlem_Administratiekantoor_Kamp_B.V._3.jpgbelastingadviseur_haarlem_Administratiekantoor_Kamp_B.V._4.jpgbelastingadviseur_haarlem_Administratiekantoor_Kamp_B.V._5.jpgbelastingadviseur_haarlem_Administratiekantoor_Kamp_B.V._6.jpg
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op donderdag om 09:00
expand_more
Maandag
-
09:00 tot 17:00
Dinsdag
-
09:00 tot 17:00
Woensdag
-
09:00 tot 17:00
Donderdag
-
09:00 tot 17:00
Vrijdag
-
09:00 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Waarom voor ons kiezen?
check_circleHuiselijke sfeer en persoonlijk contact met cliënten.
check_circleOndersteuning bij elk financieel en fiscaal vraagstuk.
check_circleVerzorgen van volledige administratie en jaarrekeningen.
check_circleVerzorgen van salarisadministratie.
check_circleOndersteuning bij investeringen en voorraden.
Ervaring & vakmanschap
timelapse47 jaar in bedrijfstar28 reviewspeople_outline8 medewerkerstimeline46 jaar ervaring
Opleidingen en certificaten
schoolbelastingadviseurschoolboekhouderschooladministrateurschoolloonadministrateur
Checklist
info_outline
checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Reviews
info_outline
Zeer goed4,2
starstarstarstarstar
28 reviews uit 5 bronnen

Cor Steenkiststarstarstarstarstar
4 mei 2025 Trustoo.nl
Het afgeven van de map t b v afdracht BTW verliep prima. Daarna info van afdracht BTW per e mail ontvangen.

Ton Gombaultstarstarstarstarstar
25 apr. 2025 Trustoo.nl
uiteindelijk heb ik geen contact met hun gehad.

Olav van der Stadstarstarstarstarstar
12 feb. 2024 Trustoo.nl
Vriendelijk, en belangrijk in deze tijden 😜, flexibel en meedenken 👍
Reviews van andere bronnen
info_outline
Ibrahim Saygistarstarstarstarstar
18 dec. 2024 google
Heel fijn kantoor om werk aan uit te besteden, ze werken correct en accuraat. Communicatie gaat ook soepel en nemen uitgebreid de tijd voor je en denken actief mee. Het contact is doorgaans met Joyce. Dus met name dank aan Joyce tot zover.

Nima Xaniar Mohammadistarstarstarstarstar
5 dec. 2024 google
Na een bijzonder negatieve ervaring bij een ander administratiekantoor, kwamen wij anderhalf jaar geleden bij Administratiekantoor Kamp BV terecht. Vanaf het eerste contact waren we aangenaam verrast door de professionaliteit en toewijding van Joyce. Ze neemt de tijd om alles helder uit te leggen, denkt actief mee en toont een diepgaande kennis van zaken. Het team van Administratiekantoor Kamp gaat verder dan alleen het standaard werk; ze zijn bereid dat extra stapje te zetten om ervoor te zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is. Hun persoonlijke benadering en oog voor detail geven ons het vertrouwen dat onze administratie in goede handen is. Wij zijn ontzettend tevreden en kunnen dit kantoor van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en professionele partner voor hun administratie.

Maris Maria Rennestarstarstarstarstar
15 nov. 2024 google
Ben al jaren een tevreden klant en voor de gekste, kleinste of zelfs last minute spoedvragen word ik altijd door iedereen uit het team heel vriendelijk en vrolijk te woord gestaan en geholpen.

Nancy Sijmonsstarstarstarstarstar
9 nov. 2024 google
Wat zijn we blij dat we overgestapt zijn naar jullie kantoor. Alles verliep soepel. Gezellige meiden! Ze leggen alles goed uit. En ze zijn altijd te bereiken. Top bedrijf!
Toon bronnenexpand_more
FAQ - veelgestelde vragen aan Administratiekantoor Kamp B.V.
Waarom kiezen voor Administratiekantoor Kamp B.V.
Ruim 45 jaar zorgen wij al voor het zorg dragen van administratieve en fiscale handelingen voor ondernemers in het MKB.
Ons team bied uitmuntende service tegen strakke afgesproken tarieven.
Ondernemers weten bij ons waar ze aan toe zijn.
Ben ik verplicht om mijn eigen facturen te boeken?
Nee, als je er voor kiest dit niet zelf te willen doen, dan nemen wij deze werkzaamheden graag op ons. Je hebt immers zelf de volledige controle over de service die je van ons wenst.
Met welke prijstarief moet ik rekening houden?
Dit is de meest gestelde vraag, want wat kost het nou om je administratieve en fiscale last uit handen te geven. Het tarief kan per ondernemer verschillen, dit verschil komt door de druk en de duur van de werkzaamheden. Een ZZP-er met 50 facturen per jaar zal een stuk minder betalen dan een Besloten Vennootschap met 50.000 facturen.
Om hier een duidelijk antwoord op te geven kan je het beste een geheel vrijblijvende gepersonaliseerde offerte bij ons opvragen, dan weet je binnen een werkdag waar je aan toe bent!
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend