In Admindo vindt u een klein administratiekantoor waar u voor al uw administratieve zaken terecht kunt. Bij ons krijgt u persoonlijke aandacht en een goede en snelle service. Welke werkzaamheden kunnen wij u uit handen nemen: • Het volledig verzorgen van uw financiële boekhouding. • Het volledig verzorgen van uw loonadministratie. • Het afhandelen van alle personeelszaken, denk hierbij onder andere aan het opstellen van arbeidsovereenkomsten en afsluiten van pensioenen. • Het opstellen van jaarrekeningen en rapportages. • Het verzorgen van o.a. de aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, dividendenbelasting, loonheffingen, successieaangifte, aangifte van schenking. • Wij helpen startende ondernemers op weg zodat uw onderneming volgens de juiste wettelijke richtlijnen van start gaat. • Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor het advies van financiële en fiscale aard. Ook kunnen wij u helpen met uw eigen administratieve taken, om u werk uit handen te nemen, denk hierbij aan: • Opmaken en verzenden van uw verkoopfacturen. • Betalingsherinneringen verzenden aan uw klanten. • Automatische incasso’s voor u verwerken. Waarom kiest u voor Admindo: Wij zijn een klein kantoor met de juiste kennis. Bij ons krijgt u persoonlijke aandacht en een goede en snelle service. Wij zijn gevestigd aan de Van de Reijtstraat 50 te Breda, gemakkelijk bereikbaar en u kunt bij ons gratis parkeren voor de deur. Spreekt bovenstaande u aan, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op voor een kosteloos kennismakingsgesprek. Lees meer...