Bekijk ook de Top 10 boekhouders in Groningen
Finovion Groningen.jpgBelastingaangifte Groningen.jpgBelastingadvies Groningen.jpg
+
ContactOver onsErvaringReviewsFAQ
arrow_forward_ios

OpSave

Reageert snel
gradeNOAB Keurmerk
place
Rouaanstraat 18, Groningen
timelapse22 jaar in bedrijf
(4)score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_full9,0
Kom in contact met OpSave
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Of neem contact op via:
Of neem contact op via:

Over OpSave:

Welkom bij Administratiekantoor OpSave! Bij ons staat persoonlijke aandacht voorop, samen met handige online tools die het administratieve werk vereenvoudigen. Of je nu een kleine zelfstandige bent of een groter bedrijf hebt, we zijn er om je te helpen met al je administratieve taken. We maken gebruik van slimme apps die het beheren van je financiën super makkelijk maken. Met deze apps heb je altijd toegang tot je administratie, waar je ook bent. En het mooie is, we zijn er niet alleen online voor je. Ons vriendelijke team staat klaar om je persoonlijk te helpen bij al je vragen en uitdagingen, ook op fiscaal gebied. Met onze expertise op onder andere fiscaal gebied kunnen we je helpen diverse voordelen te behalen en belastingoptimalisatie te realiseren. Kortom, met ons administratiekantoor hoef je je geen zorgen meer te maken over ingewikkelde administratieve taken. Wij nemen de stress van je over, zodat jij je kunt richten op wat echt belangrijk is: het laten groeien van je bedrijf. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe we je kunnen helpen met je administratie, financiën en fiscale vraagstukken.

Expertise

Online Boekhouding
Belastingadvies
Loonadministratie
Jaarrekening
Inkomstenbelasting
Btw
VPB
BV
Persoonlijke aandacht
Volledige boekhouding
Boekhouding overig
Eenmanszaak / ZZP
VOF / Maatschap / CV
BV / NV
Aangifte inkomstenbelasting
Aangifte vennootschapsbelasting
Aangifte omzetbelasting / BTW
Aangifte loonheffingen (loonaangifte)
Salarisadministratie
Jaarrekening opstellen/controleren
Belastingadvies en -aangifte
Salarisadministratie (payroll)
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 08:30
expand_more
Maandag
-
08:30 tot 17:00
Dinsdag
-
08:30 tot 17:00
Woensdag
-
08:30 tot 17:00
Donderdag
-
08:30 tot 17:00
Vrijdag
-
08:30 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten

Waarom voor ons kiezen?

check_circleDirect beschikbaar. Persoonlijk contact.

Video's

Ervaring & vakmanschap

Ervaring

timelapse22 jaar in bedrijf
star4 reviews
people_outline4 medewerkers
timeline21 jaar ervaring

Lid van

Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen

Opleidingen en certificaten

schoolMBO Administrateur
schoolFiscale praktijk voor gevorderden

Reviews over OpSave

info_outline
Uitstekend 4,8
starstarstarstarstar
4 reviews

Reviews van andere bronnen

Karin KaKoKA starstarstarstarstar
5 jan. 2024 op google
We werken al een paar jaar samen met OpSave. Als je op zoek bent naar een Administratiekantoor dan raden we OpSave zeker aan: betrouwbaar, korte lijntjes, snel schakelen, goed advies, meedenkers en ze leveren wat ze beloven. Werken snel en plezierig samen. Goede service en betaalbaar. #aanrader #Groningen
Lees meer
Toon bronnenexpand_more

FAQ - veelgestelde vragen aan OpSave

Ik heb een vaste accountant, kan ik toch samenwerken met OpSave?
Jazeker, sterker nog, wij hebben speciaal een pakket samengesteld voor de ondernemer die zijn boekhouding graag goedkoper en sneller wil laten verwerken maar wel met zijn eigen accountant wil blijven samenwerken. Zie onze pakketten.
Heb ik persoonlijk contact met OpSave, of zit er een geautomatiseerd systeem achter?
Ons kleinschalig team bestaat uit ervaren medewerkers op de diverse financiële en fiscale gebieden. Wij proberen als online dienstverlener wel zoveel mogelijk geautomatiseerd te werken, maar we zijn ervan overtuigd dat er altijd een mens van
vlees en bloed aan te pas blijft komen. Uw persoonlijke situatie is nu eenmaal uniek
en verdient daarom persoonlijke aandacht.
Hoe werkt het online boekhouden bij OpSave?
Wij verwerken de boekhouding welke u zelf hebt aangeleverd. Deze aanlevering dient rechtstreeks en digitaal in de boekhouding te gebeuren. Nadat u persoonlijke
inloggegevens hebt gekregen kunt u beginnen met uploaden van de facturen, bonnen
en bankafschriften in de boekhouding. Dat doet u via een app op uw telefoon of via email. Wij krijgen daar gelijk een bericht van en kunnen de documenten direct boekhoudkundig gaan verwerken.
De bankafschriften kunnen misschien ook volledig automatisch worden ingelezen. Dat kan als u een zakelijke rekening heeft afgesloten bij de ABN Amro, ING Bank, KNAB of Rabobank bijvoorbeeld.
Kan ik mijn boekhouding ook zelf doen, zodat OpSave alleen hoeft te controleren?
Helaas niet. Onze filosofie is dat de ideale samenwerking ontstaat wanneer de ondernemer een aantal standaard zaken inricht en aanlevert en wij als specialist de boekhouding en advisering verzorgen. U richt zich dus op uw specialisme en wij doen waar wij goed in zijn.
Wat is handig om te weten over je prijzen (kortingen of extra kosten)?
Wij zijn niet het goedkoopste en ook niet het duurse kantoor in de regio. Maar bij ons tarief zitten in principe altijd alle telefoontjes, e-mails en appjes inbegrepen. Ook de koffie en persoonlijke aandacht is bij ons tarief inbegrepen.

Onze werkwijze zorgt er daarnaast voor dat uzelf veel minder tijd kwijt bent aan de administratie, en dat is ook zeker wat waard.

Gecontroleerd door Trustoo

checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
checkmarkLanger dan 1 jaar Premium Partner.
checkmarkBankrekening geverifieerd.
Kom in contact met OpSave
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend