Wat houdt het uurtje bij ons in?
Dit is letterlijk een uurtje bij ons op kantoor! Wij kijken live mee in de marketingprestaties van jou en je concurrent!
Zo ontdek je of je jouw marketingbudget en tijd optimaal benut. Dit doen we in een ontspannen setting: geen gelikte uitgebreide presentaties! Jij wordt meegenomen in onze tools, zodat we tijdens het uurtje bij ons gelijk jouw vragen kunnen beantwoorden.
Wij geloven sterk in het belang van het grijpen van kansen wanneer ze zich voordoen. Een uurtje bij ons biedt inzicht in die kansen!
Tijdens het uurtje bij ons maken we gebruik van onze tools om jou inzicht te geven. Voorbeelden zijn:
- Eigen SEO-prestaties
- SEO-prestaties van de concurrentie
- Wat de advertentiestrategie is van je concurrent
- Hoe gezond jouw website is
- Bereik social media
Zo ontdek je of je jouw marketingbudget en tijd optimaal benut. Dit doen we in een ontspannen setting: geen gelikte uitgebreide presentaties! Jij wordt meegenomen in onze tools, zodat we tijdens het uurtje bij ons gelijk jouw vragen kunnen beantwoorden.
Wij geloven sterk in het belang van het grijpen van kansen wanneer ze zich voordoen. Een uurtje bij ons biedt inzicht in die kansen!
Tijdens het uurtje bij ons maken we gebruik van onze tools om jou inzicht te geven. Voorbeelden zijn:
- Eigen SEO-prestaties
- SEO-prestaties van de concurrentie
- Wat de advertentiestrategie is van je concurrent
- Hoe gezond jouw website is
- Bereik social media
Begrijpen jullie mijn markt wel?
Deze vraag krijgen wij erg vaak!
Ja, absoluut. Altijd Bekend neemt de tijd om jouw markt écht te leren begrijpen.
We starten altijd met een strategiesessie waarin we samen jouw markt, doelen en uitdagingen verkennen. Daarna verdiepen we ons in jouw branche, concurrenten en doelgroep, zodat we precies weten wat er speelt.
Op die manier bouwen we geen strategie op aannames, maar op écht inzicht
Ja, absoluut. Altijd Bekend neemt de tijd om jouw markt écht te leren begrijpen.
We starten altijd met een strategiesessie waarin we samen jouw markt, doelen en uitdagingen verkennen. Daarna verdiepen we ons in jouw branche, concurrenten en doelgroep, zodat we precies weten wat er speelt.
Op die manier bouwen we geen strategie op aannames, maar op écht inzicht