Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij Zon en Scherm Montage BV (geen showroom)
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Of neem contact op via:
Of neem contact op via:
Over Zon en Scherm Montage BV (geen showroom):
De grootste in Zonwering & Raamdecoratie!
ZONWERING EN RAAMDECORATIE SPECIALIST SINDS 2006.
Zonweringbedrijf Zon en Scherm is al sinds 2006 de grootste in A-merken Zonwering & Raamdecoratie. Verzeker uzelf van de beste kwaliteit, persoonlijk advies en profiteer vanwege ons inkoopvoordeel altijd geg
Expertise
Andere zonwering
Openingstijden
Vandaag geopend - Sluit om 17:00
expand_more
Maandag
-
08:30 tot 17:00
Dinsdag
-
08:30 tot 17:00
Woensdag
-
08:30 tot 17:00
Donderdag
-
08:30 tot 17:00
Vrijdag
-
08:30 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
Ervaring
timelapse6 jaar in bedrijf
star1169 reviews
people_outline2 medewerkers
Reviews over Zon en Scherm Montage BV (geen showroom)
info_outline
Zeer goed • 4,3
starstarstarstarstar_half
1169 reviews uit 2 bronnen
Reviews van andere bronnen
RBstarstarstarstar_halfstar
1 okt. 2024 op klantenvertellen.nl
Netjes opgehangen - Ik betaal 90 euro voor het opmeten, komt de monteurs 2-7 2024 hebben ze een tekorten ladder bij zich,en wordt meteen gezegd dan gaan we naar de volgende klant,ik moest een nieuw afspraak maken en kwamen ze eindelijk op 27 -09 2024 Dus ik heb de hele zomer in de zon gezeten door jullie Ik vind dat ik recht heb op een vergoeding voor het lange wachten, ,omdat het een fout is van jullie. Jullie hebben het opgemeten , en hebben een tekorte ladder meegenomen Lees meer
Claudiastarstarstarstarstar
1 okt. 2024 op klantenvertellen.nl
De reparatie had sneller gekund - 2 Monteurs kwamen een optrekband van een screen op de begane grond vervangen en zijn er erg lang mee bezig geweest omdat ze niet precies wisten hoe het moest (‘het kwam niet vaak voor en was al lang geleden dat ze het hadden gedaan’). Toen de band eindelijk zat was ‘ie gedraaid en moest weer worden los gemaakt, wat zomaar weer een kwartier extra duurde. Deze reparatie had zeker de helft sneller gekund en had ons dan ook minder gekost. Lees meer
Jaapstarstarstarstarstar
1 okt. 2024 op klantenvertellen.nl
Reparatie rolluik - Ik was zo slim om met een wijd open raam (achter de Luxaflex) het rolluik te laten zakken. Dat ging dus fout. De reparatie aangemeld en kreeg de boodschap dat reparatie ruim 7 weken zou gaan duren. Niet echt om blij van te worden maar ineens werd ik gebeld na 4 weken, dat er een ploeg monteurs in de regio zat en gelijk langs konden komen, en na 20 minuten stonden ze op de ladders. Rolluik werkt weer, dat is nog eens meedenken met de klant! Lees meer
J.G.star_halfstarstarstarstar
1 okt. 2024 op klantenvertellen.nl
Niet gedaan wat is afgesproken en toch faktuur gestuurd ! - Afgesproken was dat de vastzittende rolhor indien mogelijk gerepareerd zou worden en anders gedemonteerd en de maat genomen voor een nieuwe hordeur. De monteur zei direct dat niet gerepareerd kon worden en nam dus alleen de maat voor een nieuwe deur en heeft verder niets gedaan en toch krijg ik een factuur; dus alleen voor het inmeten voor een vrijblijvende offerte is een factuur gestuurd ! Uiteraard niet tevreden ! Lees meer
Chrisstarstarstarstarstar_half
1 okt. 2024 op klantenvertellen.nl
Snelle prettige en goede afhandeling - Het is een klein zaakje maar daarom niet minder . Nadat er een keuze was gemaakt legde hij alles nog even uit , diezelfde dag al afspraak gemaakt voor het inmeten op tijd wanneer wij konden. Levering binnen 2 weken .monteurs waren snel secuur en meedenkend . Ik had het eigenlijk ook in 1 woord kunnen zeggen"geweldig". Nogmaals bedankt allen van zo'n&scherm Lees meer
Frankstarstarstarstarstar
1 okt. 2024 op klantenvertellen.nl
Uitmuntend - Uitstekend geholpen, terwijl Uw mensen bij onze buren bezig waren. Het was maar een kleinigheid, maar het was wel irritant, daar wij met de afstandsbediening regelmatig het scherm uitzetten, maar dan klonk een enorm geluid van het schuren van de bedrading. Het was met een spuitbus zo verholpen. Lees meer
Ludo Swaapstarstarstarstarstar
1 okt. 2024 op klantenvertellen.nl
supercalifragilisticexpialidocious !! - Afspraken werden goed nagekomen, het product is helemaal naar mijn wens, het bezoek aan de showroom was erg prettig ( en de koffie is prima! ) en de monteurs, 3 man, waren tof, kundig, vriendelijk en werkten door. Lees meer
Gstarstarstarstarstar
1 okt. 2024 op klantenvertellen.nl
Prima en netjes geinstalleerd - Ondanks dat er een onderdeel er niet was, was er een nieuwe afspraak gemaakt. Via de mail is er aangegeven wanneer men kon komen. Lees meer
Frankstarstarstarstarstar
1 okt. 2024 op klantenvertellen.nl
Vakmensen plaatsten screen snel en vakkundig - Met inzicht werd de screen naar boven getakeld. daarna werd er vlot en deskundig de screen geplaatst. Nu werkt die perfect, zoals we bedoelden. Lees meer
Edithstarstarstarstarstar
1 okt. 2024 op klantenvertellen.nl
Prachtige screen - Prachtige screen. Bij de eerste afspraak om screen te plaatsen ging het helaas mis. Maar alles is heel netjes opgelost. Lees meer
André Reijkestarstarstarstarstar
18 sep. 2024 op google
Ondanks drukte en zieke medewerker 1week later van de oorspronkelijke afspraak de reparatie toch gedaan, zeker aanbevolen juist als je geen klant van dit bedrijf bent. Lees meer
Capo di Capistarstarstarstarstar
2 aug. 2024 op google
Zeer klantgerichte deskundige service en reparatie Lees meer
Julien Juriaansstarstarstarstarstar
1 jul. 2024 op google
Prima service, deskundige mensen; slechts een administratief foutje Lees meer
Rogerstarstarstarstarstar
1 apr. 2024 op google
De vorige eigenaar van het huis heeft hier zijn zonwering gekocht, ik zou met een grote boog om dit bedrijf lopen. Na wat heen en weer te hebben gebeld met Somfy, over het opnieuw koppelen van een Somfy kastje, gaven ze aan de motoren van de zonwering gereset moeten worden. Dit kan alleen door een somfy dealer gedaan worden. Omdat de vorige eigenaar bij dit bedrijf de rolluiken heeft gekocht, heb ik als eerste contact gezocht met dit bedrijf om te kijken of de reset mogelijk is. Ik heb gemaild met de oorspronkelijke mail van Somfy waarin duidelijk staat wat er moet gebeuren. Uiteindelijk blijkt dat de medewerker pas na 3 weken eens begrijpt wat er moet worden gereset. Duidelijk aangegeven dat wat er moet gebeuren, in een bijgevoegde mail zit. Enorm vermoeiend dat er pas na 3 weken even verder gelezen wordt… Uiteindelijk een afspraak gepland, het kost dus 80,- voor een halfuur werk. Aangezien de vorige eigenaar in 2020 de rolluiken voor ruim 1000 euro heeft laten plaatsen, had ik gehoopt dat dit bedrijf meedenkt, vanuit service oogpunt. Het apparaat is tenslotte hier aangeschaft. Tot mijn verbazing krijg ik een email waarin de medewerker uit het niets begint over garantie… Volgens haar bieden ze het “stukje service wel aan omdat wij u willen helpen met de reset.” Dit slaat natuurlijk nergens op. Ik betaal gewoon voor dat de reset uitgevoerd wordt! Ik betaal net als ieder ander, en krijg geen aangepaste prijs. 0 service en gewoon het volledige bedrag doorbelasten noemen ze service… Uiteindelijk is de vriendelijke monteur langsgeweest, en binnen 10 minuten was de reset gelukt. Hier ook een opleverbon van gekregen dat de monteur maar 10 minuten bezig was geweest. Op de factuur wordt gemeld dat er gerekend is met 30 minuten. Na gemaild te hebben waarom ik dus ga betalen voor iets waarvan ik geen gebruik heb gemaakt is het simpele antwoord: “Onze monteurs werken per 30min. tarief, wij kunnen hierdoor dus geen correctie geven op de arbeid van de monteur.” Al met al 6 weken verder voor een reset, wat door de werkwijze van dit bedrijf me alleen maar moeite heeft gekost. En uiteindelijk werkt het allemaal nog steeds half en met foutmeldingen. Iedereen in mijn omgeving heb ik afgeraden om hier iets aan te schaffen. Want als mensen artikelen kopen is er niets aan de hand, maar service verlenen en met klanten meedenken, ho maar. Ik ben niet de enige die dit zo ervaart als ik de reviews lees. Lees meer
Marcelstarstarstarstarstar
2 okt. 2023 op google
Ik heb een screen en twee rolluiken besteld via deze firma en ze hangen nu anderhalve week en ik ben tevreden. Ik lees in de andere reviews wat over inmeten, maar bij mij hoefden ze niet te meten omdat het voor een appartement in een flat is waar ze een 'bulkaanbieding' voor deden. Iedereen heeft dus dezelfde maten, dus daar kan ik niets over zeggen. Communicatie verliep goed (met André). Dit was prettig, ook vooraf toen hij kwamen kijken of een ouder screen kon blijven gebruikt worden met de nieuwe kozijnen. Bij het bestellen van de rolluiken had ik veel vragen over wel of niet met afstandsbediening en wel of niet helemaal tot beneden. Hij dacht ook actief mee over de beste kleur. Mijn vragen werden netjes (en geduldig) beantwoord. Bij het ophangen werken ze de snoeren netjes weg in kabelgootjes. De monteur heeft alleen het snoer (waar alle drie gevoed mee kunnen worden via een kabeldoosje) in de verkeerde kamer naar binnen geboord. Blijkbaar had hij mij niet goed begrepen. Dus als je speciale wensen heb, blijf dan toch maar even kijken als ze aan het werk zijn. Ik heb ter compensatie hiervoor een extra afstandsbediening gevraagd. Dit was geen probleem en snel in mijn bezit, dus vandaar toch een tevreden klant. Lees meer
Toon bronnenexpand_more
Gecontroleerd door Trustoo
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij Zon en Scherm Montage BV (geen showroom)