Bekijk ook de Top 10 financieel adviseurs in Sliedrecht
arrow_backNaar Top 10 financieel adviseurs in Sliedrecht
+
Univé Zuid-Nederland Sliedrecht
8,8
(333 reviews)
place
Kerkbuurt 68a, Sliedrecht
timelapse16 jaar in bedrijf
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Uw recht, onze zorg
Univé Rechtshulp biedt u alle juridische zekerheid die u nodig heeft. Bij conflicten die nu spelen en situaties die in de toekomst kunnen ontstaan. Als u verzekerd bent, maar ook via slimme diensten als Rechtshulp on demand. En natuurlijk met handige online informatie over allerlei juridische zaken.
Expertise
Hypotheek- en woningadviesPersoonlijk contact (op locatie)Digitaal contact (online / telefonisch)Eerste huis kopenAnder huis kopenHypotheek oversluitenHypotheek verhogenAdvies bij scheidingAndersGeen voorkeur
Loading Title
Loading Content Row
Loading Content Row
Loading Content Row
Trustoo awards
info_outline
Financieel adviseurs met een Top Score behoren, dankzij hun goede reputatie, tot de beste dienstverleners op Trustoo.
Vorige awards
Top Score 2024
Top Score 2023
Top Score 2022
Foto's
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 09:00
expand_more
Maandag
-
09:00 tot 17:00
Dinsdag
-
09:00 tot 17:00
Woensdag
-
09:00 tot 17:00
Donderdag
-
09:00 tot 17:00
Vrijdag
-
09:00 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse16 jaar in bedrijfstar333 reviewspeople_outline218 medewerkers
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Kimstarstarstarstarstar
28 apr. 2025 google
Het is ongekend hoe Univé jou als een stuk vuil behandeld. Mijn partner heeft in december een hartstilstand gehad in het buitenland waarbij hij in coma lag. Alsof dit al niet zwaar genoeg is, doet Univé er alles aan om de kosten niet terug te betalen en doen ze zo moeilijk mogelijk over alles. Ze houden je echt voor gek. Wij zijn al sinds januari de declaratie meerdere keren aan het indienen.Na aantal keer heb ik gebeld en zegt die doodleuk ‘oh ja is niet volledig doorgekomen want er zijn gekende problemen met de app’, via de website lukt het zeker! Na nogmaals 10 werkdagen wachten, was het weer niet in orde. Ookal zijn er problemen langs hun kant, ze zullen het niet begrijpen of je dossier afwerken. Het medisch verslag dat ik meerdere keren had doorgegeven, was WEER niet doorgekomen door een fout aan hun website. Hop. Weer 10 dagen wachten. Al 100 000 keer gecontacteerd en voor de gek gehouden. Ik begrijp niet wat er zo moeilijk is. Alsjeblieft wordt absoluut geen klant bij Univé want ze laten je echt aan je lot over. Klantgericht zijn ze echt helemaal niet, laat staan begripvol. Ik had nog liever geen ster gegeven. Krijg hieronder een reactie met medeleven en om een mail te sturen, maar ookal is er een mail gestuurd, krijg ik nog steeds geen reactie en wordt er niets verwerkt.
SirPrizeMFstarstarstarstarstar
7 mrt. 2025 google
Oplichters, geen ander woord voor. Ik heb een tijd geleden een conflict gehad met mijn verhuurder, voordat ik een rechtsbijstandsverzekering afsloot. Er zou een clausule worden opgenomen in het contract waarin dit conflict wordt uitgesloten van de verzekering. Niet meer dan redelijk. Nu, jaren later, heb ik een nieuw conflict met deze verhuurder. Rechtsbijstand blijkt dit niet te dekken, want de clausule sluit niet alleen het bestaande conflict uit, maar gewoon alle conflicten met deze verhuurder, ondanks dat mij werd gezegd dat het enkel om het bestaande conflict zou gaan (wat trouwens ook in de polisvoorwaarden staat: 6.1 Welke situaties zijn niet verzekerd?
De volgende situaties zijn niet verzekerd:
• als het conflict ontstond voor u de verzekering afsloot.). Lekker makkelijk geld verdienen zo, wel elke maand geld afschrijven. Zo kan ik ook geld verdienen.
Antwoord: Beste Bibi, ik heb mijn verzekering bij jullie gelijk geannuleerd. Ik heb blijkbaar al die tijd voor niks betaald namelijk, en ik heb nul komma nul vertrouwen meer dat jullie er wel voor me zijn in andere situaties. Ook werkelijk van de zotte dat dat er pas wat aan te doen is op het moment dat het negatief op jullie afstraalt. Jullie hadden redelijk moeten zijn op het moment dat er nog geen review was, toen hadden jullie nog een kans. Ik heb meermaals geprobeerd tot een oplossing te komen met de betreffende medewerker, maar die was glashard. Er kon helemaal niks. Dus nee dank u vriendelijk, ik betaal die advocaat zelf wel, en die ene ster is er eigenlijk al één te veel.
Daan Tstarstarstarstarstar
8 feb. 2025 google
Helaas is de manier van met klanten omgaan de laatste jaren erg hard achteruit gegaan.. ik heb jarenlang bij deze verzekeraar gezeten met mijn verzekeringen en een paar jaar geleden nog een handgeschreven kaartje gehad vanuit de vestiging Sliedrecht. Nu in 2024/5 word je onvriendelijk behandeld en in mijn ogen niet eens meer serieus genomen. Bij een probleem wordt er naar jou gewezen als boosdoener ipv samen gedacht in oplossingen. Ook bij het indienen van een klacht en daarin een vraag om hulp met een issue, krijg je geen enkele reactie.
Verzekeringen en verzekeraars kunnen een lastig landschap zijn voor vele consumenten, hierbij zou ik je zeker aanraden om Univé over te slaan.
Ik heb er wel voor gekozen om mijn verzekeringen elders onder te brengen.
Greetje Korevaarstarstarstarstarstar
8 jan. 2025 google
Na vele keren te hebben ingelogd. Telefonisch contact opgenomen 20 minuten in de wacht gestaan verbinding verbroken de vragen over de zorgverzekering zijn hierdoor niet beantwoord.
Ik ervaar dit als heel frustrerend na bijna twee bijna 2 uur nog geen antwoord.