Hoe streeft Helm & Heus naar het beste resultaat?
Op sociale kanalen hebben wij gemiddeld 4 keer zoveel bereik en volgers als de rest van de grote makelaars. Via nieuwsbrieven kunnen wij zo’n 12.000 westlanders bereiken en onze website heeft meer dan 9000 unieke bezoekers iedere maand. Oftewel wij kennen de koper van jouw huis al, dit blijkt want nog voordat de woning op Funda staat hebben vrijwel altijd al bezichtigingen gepland.
Hoe waarborgen jullie transparantie?
Bij ons weet je waar je aan toe bent. We doen niet aan bonusstructuren en je weet altijd precies wat er gaande is rondom de verkoop van je huis. Uit data blijkt dat wij van alle makelaarskantoren de meest realistische vraagprijs vragen, deze vraagprijs komt namelijk het dichtst bij de daadwerkelijke verkoopprijs.
Hoe hoog staat deskundigheid in het vaandel?
We bestaan al meer dan 25 jaar, waarvan we de laatste 17 jaar marktleider zijn. Deze ervaring in combinatie met onze Westlandse roots zorgt voor de ideale verkoopervaring. Klanten geven mede daarom gemiddeld een 4,4 (van de 5) op Google en ruim een 9 op Funda voor onze dienstverlening.
Op welke manier garanderen jullie een persoonlijke aanpak?
Voor ieder aspect rondom woning verkoop of koop hebben wij een specialist of een
specialistisch bedrijf. Of het nu aankopen, verkopen, nieuwbouw of financieren gaat, het kan bij ons allemaal onder het Helm & Heus dak met een vast aanspreekpunt en een binnendienst die altijd bereikbaar is.
specialistisch bedrijf. Of het nu aankopen, verkopen, nieuwbouw of financieren gaat, het kan bij ons allemaal onder het Helm & Heus dak met een vast aanspreekpunt en een binnendienst die altijd bereikbaar is.