Hoeveel ervaring heb je in deze branche?
We hebben een ruime ervaring (de eigenaar is bijvoorbeeld al 20 jaar actief in de online marketing wereld) en hebben klanten geholpen die variëren van Fortune500 bedrijven als AkzoNobel, Webshops tot aan kleinere eenpitters. Onze core doelgroep is MKB omdat we daar het meeste resultaat behalen. Dit zit hem vooral in het feit dat we daadwerkelijk onderdeel van het team worden en als een partner kunnen acteren.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Jullie kiezen voor ons omdat we drie kernwaarden hanteren:
1. Klantgericht
2. Altijd in ontwikkeling
3. Extreem eigenaarschap
Met Klik Digital ga je voor een bureau dat gemiddeld haar klanten 2,5-3 jaar aan boord weet te houden. Daarnaast investeert men een significant gedeelte van haar winst in maatschappelijk betrokken projecten waardoor de klanten van Klik Digital ook indirect een maatschappelijke bijdrage leveren.
1. Klantgericht
2. Altijd in ontwikkeling
3. Extreem eigenaarschap
Met Klik Digital ga je voor een bureau dat gemiddeld haar klanten 2,5-3 jaar aan boord weet te houden. Daarnaast investeert men een significant gedeelte van haar winst in maatschappelijk betrokken projecten waardoor de klanten van Klik Digital ook indirect een maatschappelijke bijdrage leveren.