Bekijk ook de Top 10 kozijnen specialisten in Enschede
arrow_backNaar Top 10 kozijnen specialisten in Enschede
+
Benitech Kozijnen BV
8,8
(1689 reviews)
place
G.J. van Heekstraat 79, Enschede
timelapse21 jaar in bedrijf
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Benitech biedt woningeigenaren de totaaloplossing voor klasse A kunststof kozijnen en deuren inclusief montage. Montage door onze eigen, Nederlands sprekende, vakmensen. We regelen de renovatie van uw woning met aandacht en perfectie. Kiest u voor Benitech dan kiest u voor 20 jaar service & garantie. Betalen doet u pas NA montage of in lage maandelijkse termijnen.
Kozijnen specialisten met een Top Score behoren, dankzij hun goede reputatie, tot de beste dienstverleners op Trustoo.
Vorige awards
Top Score 2024
Top Score 2023
Top Score 2022
Foto's
Openingstijden
Vandaag geopend - Sluit om 20:30
expand_more
Maandag
-
09:00 tot 20:30
Dinsdag
-
09:00 tot 20:30
Woensdag
-
09:00 tot 20:30
Donderdag
-
09:00 tot 20:30
Vrijdag
-
09:00 tot 20:30
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse21 jaar in bedrijfstar1689 reviewspeople_outline1 medewerkers
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Mehdistarstarstarstarstar
11 apr. 2025 google
Beste Team Benitech Kozijnen,
Aangezien ik niet op uw reactie kan reageren, doe ik dat hier.
Graag wil ik reageren op uw opmerking dat uw collega’s “zich steeds hebben ingezet om dit voor ons op te lossen.”
Helaas komt deze bewering niet overeen met onze ervaringen.
Gedurende de vier maanden waarin het probleem met de kozijnen bleef aanhouden, hebben wij herhaaldelijk telefonisch en per e-mail contact gezocht om een oplossing te vinden. Bij onze verzoeken om een monteur te sturen, werd telkens aangegeven dat het was doorgestuurd naar d desbetreffende afdeling waar wij lang hebben moeten wachten op een reactie. Als uw medewerkers daadwerkelijk betrokken waren, dan neem ik aan dat wij eerder geholpen zouden zijn. Deze voortdurende vertraging en het gebrek aan communicatie hebben ons veel tijd, stress en ongemak bezorgd. Het was dus niet de inzet van uw team die dit probleem opgelost heeft, maar eerder onze voortdurende pogingen om enige actie te krijgen.
U vermeldt dat het kozijn uiteindelijk werd vervangen, maar dit was geen extra service. Het vervangen van het verkeerde kleur kozijn was een noodzakelijke correctie van een gemaakte fout. Wij hadden recht op het ontvangen van het juiste product, en het is vanzelfsprekend dat het werk naar behoren wordt uitgevoerd.
Wat betreft de montage: er werd aangegeven dat er vier medewerkers zouden komen in december 2024, maar uiteindelijk arriveerden er drie monteurs die geen Nederlands spraken. Dit maakte effectieve communicatie over de werkzaamheden en het controleren van de kwaliteit onmogelijk. Daarnaast was er bij de reparatie geen overeenstemming over wat de service- of inspectiemonteur bij een eerder bezoek had geconstateerd. Het is nu afwachten of het probleem opnieuw zal optreden. Een betere planning en afstemming vooraf had deze situatie kunnen voorkomen.
Daarnaast willen we een voorval aansteken waarbij een van uw mede-eigenaren ons op een onprofessionele manier benaderde. Toen ik aangaf dat ik overwoog een review te plaatsen vanwege de aanhoudende problemen, reageerde hij op een wijze die wij als zeer intimiderend en onacceptabel ervaarden. Hij suggereerde dat hij tien advocaten in dienst had en dat hij ons 'kapot zou maken'. Deze manier van communiceren getuigt van een totaal gebrek aan respect voor klanten en is absoluut niet wat we verwachten van een bedrijfshoofd.
U erkent als bedrijf dat er fouten zijn gemaakt en dat sommige medewerkers niet langer deel uitmaken van uw team. Hoewel dit positief is, blijft het belangrijk om eerlijk en transparant te zijn over de feitelijke gang van zaken. Het erkennen van fouten moet gepaard gaan met een open en eerlijke reflectie op wat er misging en hoe dit de klant heeft beïnvloed.
Met vriendelijke groet,
Mehdi
Melanie starstarstarstarstar
9 apr. 2025 klantenvertellen.nl
Goede levering - De artikelen waren erg goed en kwalitatief.
De levering ging ook snel.
Mehdistarstarstarstarstar
9 apr. 2025 google
In de eerste week van december 2024 heeft Benitech bij ons drie kozijnen vervangen. Het kitwerk vanuit binnenhuis zag er netjes uit, maar aan de buitenkant was bij alle kozijnen sprake van zwevende compribanden. Daarnaast had Benitech twee kozijnenvleugels in de verkeerde kleur geleverd.
Twee dagen later begon het te regenen, en vanaf dat moment hadden we bij elke regenbui last van lekkage. Dit probleem bleef aanhouden tot afgelopen vrijdag, toen er na vier maanden wachten eindelijk een andere montageteam langskwam om het op te lossen. Nu afwachten of er bij de volgende regenbui geen lekkage is.
De kozijnvleugels in de juiste kleur zijn inmiddels ingeleverd, maar de problemen met de compribanden van andere kozijnen nog steeds niet opgelost door gebrek aan effectieve interne communicatie en onderlinge afstemming binnen het bedrijf.
In die vier maanden hebben we meerdere keren flinke regenbuien gehad, waardoor we handdoeken op de vensterbank moesten leggen om het binnenstromende water op te vangen. Op nachten met hevige regen moesten we zelfs opstaan om doorweekte handdoeken te vervangen wat onze nachtrust ernstig verstoorde.
Omdat we deze situatie zo snel mogelijk opgelost wilden hebben, vroegen we om een gesprek met de leiding van Benitech over het herstellen van de lekkage. Dit gesprek verliep echter allesbehalve prettig. In plaats van een oplossing aan te bieden, liet hij ons vier maanden lang met zorgen en stress achter bij elke slecht weervoorspelling.
Wat een waardeloze ervaring.
Boaz van den Helderstarstarstarstarstar
5 apr. 2025 google
Irritante ongevraagde post. Het is 2025, niet 1995.
Duurzame kozijnen aanprijzen, maar een bedrijf uit Enschede dat reclame maakt 100km verderop.
Toon bronnenexpand_more
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Duurzaamheid & installatie: specialisten in Enschede