Ingrid Broekman-Tinga, eigenaar van Made in Uden, is in 2012 gestart met haar bedrijf. Daarvoor is ze lange tijd werkzaam geweest als manager in diverse branches. Van het bankwezen tot de kinderopvang… Met een bedrijfskundige opleiding als achtergrond weet ze hoe ondernemersvragen vertaald kunnen worden in communicatie .
Made in Uden (MIU) is ontstaan uit de wens om ondernemers te helpen bij het mooi maken van hun communicatie. Bij de start van MIU waren er direct een aantal klanten die mede door de persoonlijke aanpak verrast waren van de mogelijkheden die MIU kon bieden. Al snel ontstond er een gevarieerde klantenkring die allerlei zaken op het gebied van Grafisch ontwerp, Webdesign en Social media geregeld wilden hebben.
Snelheid en accuratesse zijn twee woorden die haar manier van zakendoen omschrijven. De kracht in haar aanpak is het vertalen van de klantwens in een exact passende uiting. Of dit nu Grafisch gedrukt of online via Sociale netwerken of websites is. U als klant staat centraal!
Inmiddels spreken de bovenstaande portfolio’s voor zich. En de klantenkring breidt zich nog bijna dagelijks uit.
Bent u binnenkort ook een tevreden klant van Made in Uden?