Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Jij snapt dat marketing een doorlopende activiteit is. Dat er structuur in moet zitten, waardoor je gericht aan duurzaam succes werkt.
Wij ontwikkelen de marketing van jouw bedrijf vanaf de basis. We doen eerst een nulmeting. Ben je al verder? Dan slaan we stappen over of vullen enkel de ontbrekende punten in. We werken vervolgens stap-voor-stap, onderbouwd, op basis van prioriteit, aan jouw marketing.
Hoe we de beste keuzes maken? Door te valideren. Dat betekent eerst op kleine schaal meerdere opties testen. De meest winstgevende aanpak? Die schalen we op.
Zo sluiten we onzekerheden over investeringen uit.
Lees de omschrijving en infographic bij de foto's voor onze volledige werkwijze.
We werken in de volgende maandelijkse vormen:
1. Advies (v.a. €270,- p.m)
2. Begeleiding (v.a. €540,- p.m.)
3. (Gedeeltelijke) uitbesteding (v.a. €1200,- p.m.)
Spreekt deze vorm jou aan? Plan dan via de contactpagina op onze website een gratis adviesgesprek van een half uur.
Wij ontwikkelen de marketing van jouw bedrijf vanaf de basis. We doen eerst een nulmeting. Ben je al verder? Dan slaan we stappen over of vullen enkel de ontbrekende punten in. We werken vervolgens stap-voor-stap, onderbouwd, op basis van prioriteit, aan jouw marketing.
Hoe we de beste keuzes maken? Door te valideren. Dat betekent eerst op kleine schaal meerdere opties testen. De meest winstgevende aanpak? Die schalen we op.
Zo sluiten we onzekerheden over investeringen uit.
Lees de omschrijving en infographic bij de foto's voor onze volledige werkwijze.
We werken in de volgende maandelijkse vormen:
1. Advies (v.a. €270,- p.m)
2. Begeleiding (v.a. €540,- p.m.)
3. (Gedeeltelijke) uitbesteding (v.a. €1200,- p.m.)
Spreekt deze vorm jou aan? Plan dan via de contactpagina op onze website een gratis adviesgesprek van een half uur.
Hoeveel ervaring heb je in deze branche?
Acht volle jaren. Met grafische vormgeving meegerekend? Twaalf. Waarvan drie jaar gericht op het starten en begeleiden van startups.
Waarom ben je begonnen met dit type werk?
Ik ben erin gerold. Ik startte als grafisch designer, waar ik opgemerkt werd voor mijn concepten. Zo ben ik bij management communicatie terechtgekomen. Ik was altijd al gefascineerd door neuropsychologie. Mijn passie daarover werd opgemerkt door het grootste MKB netwerk in NL (BeUnited).
Wat er toe leidde dat ik door heel Nederland presentaties gaf over de Neuropsychologie toepassen in marketing. Het innovatienetwerk vroeg me vervolgens workshops te geven voor Start-ups. Een wereld waarin websites en marketing een grote rol spelen.
Zo ben ik daar in gerold. In marketing, teksten, communicatie en innovaties kan ik mijn kennis over neuropsychologie goed toepassen voor betere resultaten. De laatste 2 jaar ben ik als logisch vervolg verder gerold in de niche SEO (zoekmachine marketing).
Uiteindelijk heb ik deze kennis gebundeld in pakket vorm. Waarbij ik werk volgens principes uit de start-up wereld i.c.m. neuropsychologie en de nieuwste inzichten uit het marketing landschap.
Wat er toe leidde dat ik door heel Nederland presentaties gaf over de Neuropsychologie toepassen in marketing. Het innovatienetwerk vroeg me vervolgens workshops te geven voor Start-ups. Een wereld waarin websites en marketing een grote rol spelen.
Zo ben ik daar in gerold. In marketing, teksten, communicatie en innovaties kan ik mijn kennis over neuropsychologie goed toepassen voor betere resultaten. De laatste 2 jaar ben ik als logisch vervolg verder gerold in de niche SEO (zoekmachine marketing).
Uiteindelijk heb ik deze kennis gebundeld in pakket vorm. Waarbij ik werk volgens principes uit de start-up wereld i.c.m. neuropsychologie en de nieuwste inzichten uit het marketing landschap.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Dat hoeven ze niet. Ik moedig klanten aan te vergelijken. Elke online marketing bureau heeft zijn eigen werkwijze. Een werkwijze die bij jou als individu moet passen.
De opbouw van onze werkwijze en onderbouwing? Die lees je in de omschrijving. De maandelijkse marketeer is geen 'quick-fix' voor een Facebook of LinkedIn campagne. Mensen die hier voor kozen? Die kiezen nu juist voor ons. Ze geven aan 'alles geprobeerd te hebben', maar wat zij merken is dat essentiële vragen voor marketingsucces zoals: "Welke waarde creëer je voor de klant?" nooit gesteld zijn.
Wij richten ons op een stevige fundering, gevolgd door korte sprints ter validatie. Winstgevende campagnes? Die schalen we op. Dat geeft zekerheid bij elke stap én op termijn, maar duurt langer aan de start.
We werken lang samen met klanten. Er moet daarom een wederzijdse klik zijn. De visie moet matchen.
Laten we het vergelijken met een huis. Als een klant geen goede fundering wil? Dan bouwen we geen huis.
De opbouw van onze werkwijze en onderbouwing? Die lees je in de omschrijving. De maandelijkse marketeer is geen 'quick-fix' voor een Facebook of LinkedIn campagne. Mensen die hier voor kozen? Die kiezen nu juist voor ons. Ze geven aan 'alles geprobeerd te hebben', maar wat zij merken is dat essentiële vragen voor marketingsucces zoals: "Welke waarde creëer je voor de klant?" nooit gesteld zijn.
Wij richten ons op een stevige fundering, gevolgd door korte sprints ter validatie. Winstgevende campagnes? Die schalen we op. Dat geeft zekerheid bij elke stap én op termijn, maar duurt langer aan de start.
We werken lang samen met klanten. Er moet daarom een wederzijdse klik zijn. De visie moet matchen.
Laten we het vergelijken met een huis. Als een klant geen goede fundering wil? Dan bouwen we geen huis.
Welke relevante opleidingen of trainingen heb je gevolgd?
Grafische vormgeving (Sint Lucas)
Management Communicatie (Fontys)
Digital marketing academy (Beeckestijn Business school)
Schrijven voor het brein (Beeckestijn Business school)
Basis + gevorderde certificaten voor SEO Beeckestijn Business school
White hat SEO (High Voltage SEO)
Google workshop certificaat
Basis + gevorderde certificaten voor SEMrush (SEO) - zoekmachine marketing Google.
Management Communicatie (Fontys)
Digital marketing academy (Beeckestijn Business school)
Schrijven voor het brein (Beeckestijn Business school)
Basis + gevorderde certificaten voor SEO Beeckestijn Business school
White hat SEO (High Voltage SEO)
Google workshop certificaat
Basis + gevorderde certificaten voor SEMrush (SEO) - zoekmachine marketing Google.
Wat is handig om te weten over je prijzen (kortingen of extra kosten)?
Prijzen voor tools / campagnes worden vooraf duidelijk gecommuniceerd. We richten ons op klein testen, valideren en succesvolle toepassingen opschalen.
Je hebt altijd eerst een gratis advies gesprek van een half uur. Hierin kan je al jouw vragen stellen. Deze kan je plannen via de agenda module op de contactpagina van De maandelijkse marketeer.
Vervolgens start je altijd met "stap 1". De inventarisatie i.c.m. met een check van je businessmodel. Hierin worden; sterktes, zwaktes, risico's en kansen duidelijk. Je ontvangt direct de eerste adviezen in een adviesrapport met plan van aanpak. Deze stap kost €800,-.
Is de sessie na tevredenheid afgerond? Kies dan óf en hoe je verder wilt. Wij bepalen de stappen. jij bepaalt de snelheid en vorm.
Kies maandelijkse vorm:
1. Advies (v.a. €270,- p.m)
2. Begeleiding (v.a. €540,- p.m.)
3. (Gedeeltelijke) uitbesteding (v.a. €1200,- p.m.)
€90,- p.u.
Prijzen dalen bij:
Commitment 6 maanden: min. 10u p.m.
Commitment 12 maanden min. 20u p.m.
Je hebt altijd eerst een gratis advies gesprek van een half uur. Hierin kan je al jouw vragen stellen. Deze kan je plannen via de agenda module op de contactpagina van De maandelijkse marketeer.
Vervolgens start je altijd met "stap 1". De inventarisatie i.c.m. met een check van je businessmodel. Hierin worden; sterktes, zwaktes, risico's en kansen duidelijk. Je ontvangt direct de eerste adviezen in een adviesrapport met plan van aanpak. Deze stap kost €800,-.
Is de sessie na tevredenheid afgerond? Kies dan óf en hoe je verder wilt. Wij bepalen de stappen. jij bepaalt de snelheid en vorm.
Kies maandelijkse vorm:
1. Advies (v.a. €270,- p.m)
2. Begeleiding (v.a. €540,- p.m.)
3. (Gedeeltelijke) uitbesteding (v.a. €1200,- p.m.)
€90,- p.u.
Prijzen dalen bij:
Commitment 6 maanden: min. 10u p.m.
Commitment 12 maanden min. 20u p.m.
Op welke recente opdracht ben je trots en waarom?
Dat zijn er meerdere.
Zo werd ik vergeleken met meerdere reclamebureaus door de heren van Prestatie uit Den Haag. Ondanks de afstand en dat ik 'eenpitter' ben, kreeg ik alsnog de voorkeur boven gevestigde reclamebureaus door mijn manier van adviseren en onderbouwing.
In 8 maanden tijd hielp ik team Moonchildren (startende webshop en opleider binnen een niche) een autoriteitspositie te bemachtigen. Nu wordt de opleider gevraagd als auteur door grote platforms, krijgt ze interviews in magazines, heeft ze nummer 1 posities in Google voor de opleiding én werd het laatste Blog maar liefst 66x gedeeld in haar niche.
Elke blog zorgt nu voor min. 1-2 aanmelding voor de jaaropleiding. Dankzij deze groei breidt de webshop inmiddels maandelijks uit. Verder lukte het met creatieve psychologie toepassingen 900+ reacties uit te lokken op één post in een groep met iets meer dan 900 leden op dat moment. Inmiddels, enkele maanden later, zijn dat er zo'n 1.250 zónder promokosten.
Zo werd ik vergeleken met meerdere reclamebureaus door de heren van Prestatie uit Den Haag. Ondanks de afstand en dat ik 'eenpitter' ben, kreeg ik alsnog de voorkeur boven gevestigde reclamebureaus door mijn manier van adviseren en onderbouwing.
In 8 maanden tijd hielp ik team Moonchildren (startende webshop en opleider binnen een niche) een autoriteitspositie te bemachtigen. Nu wordt de opleider gevraagd als auteur door grote platforms, krijgt ze interviews in magazines, heeft ze nummer 1 posities in Google voor de opleiding én werd het laatste Blog maar liefst 66x gedeeld in haar niche.
Elke blog zorgt nu voor min. 1-2 aanmelding voor de jaaropleiding. Dankzij deze groei breidt de webshop inmiddels maandelijks uit. Verder lukte het met creatieve psychologie toepassingen 900+ reacties uit te lokken op één post in een groep met iets meer dan 900 leden op dat moment. Inmiddels, enkele maanden later, zijn dat er zo'n 1.250 zónder promokosten.
Welk advies zou je geven aan klanten die op zoek zijn naar een bedrijf uit jouw branche?
Wees alert op wat er gevraagd wordt.
Wordt er bijvoorbeeld gevraagd:
• Wie je doelgroep is en welke waarde je aan de doelgroep biedt?
• Of je als organisatie met personeel kosten wilt verlagen?
• Hoe jouw bedrijf rekening houdt met groeipijnen en voorbereidingen op groei?
• Wat je kansen, risico's en kritische aannames zijn?
• Wat je al gedaan hebt en waarom dat 'niet werkte'?
Overige:
• Worden er berekeningen gemaakt zonder dat deze gebaseerd zijn op tests?
• Snap jij wat er uitgelegd wordt? En wordt wat jij niet snapt duidelijk uitgelegd?
• Wordt er direct een oplossing gepresenteerd? Of wordt er doorgevraagd waarom je een bepaalde oplossing wilt? (Ofwel: Wordt de vraag achter de vraag achterhaald?)
• Wordt er met je meegepraat (ego gestreeld) of wordt je kritisch bevraagd?
• Als er gouden berg beloofd worden.. Waar zijn deze dan op gebaseerd?
Tot slot.
Kijk of het bedrijf en de visie bij je past en er een wederzijdse klik is. Dit is cruciaal in elke goede samenwerking.
Wordt er bijvoorbeeld gevraagd:
• Wie je doelgroep is en welke waarde je aan de doelgroep biedt?
• Of je als organisatie met personeel kosten wilt verlagen?
• Hoe jouw bedrijf rekening houdt met groeipijnen en voorbereidingen op groei?
• Wat je kansen, risico's en kritische aannames zijn?
• Wat je al gedaan hebt en waarom dat 'niet werkte'?
Overige:
• Worden er berekeningen gemaakt zonder dat deze gebaseerd zijn op tests?
• Snap jij wat er uitgelegd wordt? En wordt wat jij niet snapt duidelijk uitgelegd?
• Wordt er direct een oplossing gepresenteerd? Of wordt er doorgevraagd waarom je een bepaalde oplossing wilt? (Ofwel: Wordt de vraag achter de vraag achterhaald?)
• Wordt er met je meegepraat (ego gestreeld) of wordt je kritisch bevraagd?
• Als er gouden berg beloofd worden.. Waar zijn deze dan op gebaseerd?
Tot slot.
Kijk of het bedrijf en de visie bij je past en er een wederzijdse klik is. Dit is cruciaal in elke goede samenwerking.