chevron_left
Menu
close
ContactOver onsErvaringReviewsFAQ
arrow_forward_ios

Helmer Finance B.V.

Reageert binnen 1 uur
gradeNOAB Keurmerk
place
Tweelingenlaan 4, Apeldoorn
timelapse6 jaar in bedrijf
TOP PRO
(72)score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_full10,0
Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij Helmer Finance B.V.
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Of neem contact op via:
Of neem contact op via:

Over Helmer Finance B.V.:

Leuk dat je op ons profiel kijkt! Wij zijn een persoonlijk en bereikbaar administratiekantoor in Apeldoorn met een focus op administraties van zzpers tot kleine BV’s met 10 medewerkers. 100% digitaal werken is bij ons mogelijk. Ons kantoor werkt veel met apps, tools en handige software, waaronder: 1. Boekhoudpakket (inclusief facturatie, offerte en urenregistratie) 2. Klantenportaal (web & appversie voor uploaden van facturen en bonnen) 3. Rapportagetools 4. Dashboards 5. Automatiseringstools We laten je graag zien hoe wij werken in een korte demo. De demo bestaat uit 6 onderdelen: 1. Uitleg over hoe je bestanden naar ons kan toesturen via laptop of telefoon. 2. Korte rondleiding in ons boekhoudpakket (factureren, offertes maken, etc.) 3. Demonstratie van welke sjablonen, tools en apps je als klant tot je beschikking krijgt. 4. Uitleg over onze werkwijze (stappen van oplevering tot jaarrekening/aangiften). 5. Informatie over met welke vragen of adviespunten je bij ons terecht kan. 6. Bespreken van de inhoud van onze dienstverleningspakket en het bijbehorende tarief. Wij kijken uit naar jouw offerteaanvraag! Ryan Helmer Helmer Finance

Trustoo Top Pro

Top Pro’s leveren consistent geweldige kwaliteit, waardoor ze tot de allerbeste dienstverleners op Trustoo behoren.

top_pro
top_score

Vorige awards

info
top_score_2023
Top Score 2023

Expertise

Btw-aangifte
Inkomstenbelasting
Jaarrekening
Vennootschapsbelasting
Dividendbelasting
Volledige loonadministratie
E-boekhouden
Zenvoices
MijnKantoor (klantenportaal)
Visionplanner
Rapportages
Dashboards
Volledige boekhouding
Eenmanszaak / ZZP
VOF / Maatschap / CV
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 09:00
expand_more
Maandag
-
09:00 tot 17:00
Dinsdag
-
09:00 tot 17:00
Woensdag
-
09:00 tot 17:00
Donderdag
-
09:00 tot 17:00
Vrijdag
-
09:00 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten

Waarom voor ons kiezen?

check_circleVeel apps, tools & slimme software
check_circleEigen klantenportaal met 50+ handige sjablonen
check_circleRapportages & dashboards
check_circle100% digitaal mogelijk
check_circleBereikbaar via Whatsapp

Ervaring & vakmanschap

Ervaring

timelapse6 jaar in bedrijf
star72 reviews
people_outline4 medewerkers
timeline12 jaar ervaring

Lid van

Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen

Opleidingen en certificaten

schoolAccountancy
schoolBoekhouden
schoolBelastingrecht

Reviews over Helmer Finance B.V.

info_outline
Uitstekend 5,0
starstarstarstarstar
72 reviews uit 2 bronnen

FAQ - veelgestelde vragen aan Helmer Finance B.V.

Wat moet ik zelf nog doen?
Elke maand ontvang je van ons een oplevermail. Jij zorgt ervoor dat alle opgevraagde gegevens elke maand óf elk kwartaal wordt geüpload in het klantenportaal. Wij verzorgen jouw administratie, belastingen, de jaarrekeningen en zijn bereikbaar voor vragen en/of advies.
Kan ik op elk moment opzeggen?
Omdat wij veel tijd besteden aan het opstarten en begeleiden van nieuwe cliënten en het inrichten van de administratie en software hebben wij een minimale looptijd van 12 maanden. Hierna is het contract bij ons maandelijks opzegbaar.
Kunnen jullie ook achterstanden bijwerken?
Wij hebben veel ervaring met het bijwerken van achterstanden in de administratie en belastingen. Soms tot wel 7 jaar terug. Wij brengen altijd eerst de achterstallige werkzaamheden in kaart en sturen jou vervolgens een offerte toe per e-mail. Zo weet je vooraf wat het bijwerken van de achterstanden jou precies gaat kosten. Neem gerust contact met ons op.
Zijn er verborgen kosten?
Bij ons is er geen sprake van verborgen kosten. We sturen vooraf altijd een offerte toe met een duidelijke inhoud van jouw dienstverleningspakket bij ons. Indien er sprake is van meerwerk dat niet in de algemene voorwaarden is geregeld, communiceren wij eventuele bijkomende kosten altijd vooraf.
Krijg ik een factuur voor iedere vraag die ik stel?
Al onze dienstverleningspakketten zijn voorzien van 6 uur per jaar voor vragen en/of advies over de zakelijke administratie en belastingen. 6 uur per jaar is voldoende voor 95% van de ondernemers. De tijd die we besteden aan het opstarten en het inrichten van de administratie wordt niet meegerekend hierin.

Gecontroleerd door Trustoo

checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
checkmarkBankrekening geverifieerd.
Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij Helmer Finance B.V.
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend

Vergelijkbare boekhouders in de buurt