trustoo.nl logo.png
De beste 800+ boekhouders voor jou
ContactOver onsErvaringReviewsFAQ

Helmer Finance B.V.

Reageert binnen 1 uur
Tweelingenlaan 4, Apeldoorn
5 jaar in bedrijf
TOP PRO
10,0score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_full (60)
Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij Helmer Finance B.V.
Gratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Of neem contact op via:
Of neem contact op via:

Over Helmer Finance B.V.:

Helmer Finance B.V. is een kleinschalig en persoonlijk administratiekantoor in Apeldoorn. Wij kunnen 100% digitaal werken en onze klanten zijn dan ook door heel Nederland gevestigd (ZZP, VOF en BV).

We starten het contact altijd met een gratis kennismakingsgesprek via telefoon, Google Meet (videobellen) of bij ons op kantoor in Apeldoorn.

Tijdens de kennismaking vertellen we wie wij zijn en hoe wij werken. Na het in kaart brengen van de werkzaamheden brengen wij via e-mail een offerte uit die je online kan doornemen en digitaal kan ondertekenen bij een akkoord.

Nadat je de offerte hebt ondertekend plannen we een onboardingssessie van 60 minuten in (videocall of bij ons op kantoor) en bespreken we samen met jou onze opstartchecklist. Hierna kan je starten met het uploaden van de administratie in ons eenvoudige opleverportaal.

Omdat wij veel op afstand werken, zijn wij ook goed bereikbaar via Whatsapp. Ook hebben wij een aparte videobelruimte op ons kantoor ingericht waarbij we op afstand mee kunnen kijken óf ons scherm kunnen delen voor uitleg.

Indien er sprake is van spoed, kan je dit aangeven bij de aanvraag. Wij hebben veel ervaring met spoedwerkzaamheden en kunnen indien beschikbaar meerdere medewerkers inzetten.

Wij kijken uit naar jouw offerteaanvraag!

Ryan Helmer
Helmer Finance B.V. | Digitaal, Bereikbaar & Verzorgd
Lees meer...

Trustoo Top Pro

Top Pro’s leveren consistent geweldige kwaliteit, waardoor ze tot de allerbeste dienstverleners op Trustoo behoren.

top_pro
top_score

Vorige awards

info_outline
top_score_2023
Top Score 2023

Expertise

Volledige administratie
Jaarrekening
BTW (omzetbelasting)
Vennootschapsbelasting
Dividendbelasting
Startersbegeleiding
Eenmanszaak
VOF
BV
Inkomstenbelasting
Loonadministratie
Contracten
Advisering
e-Boekhouden
Achterstanden
Schulden
Administratietraining
Aftrekpostenboek
Erfbelasting
Nalatenschappen
Volledige boekhouding
Eenmanszaak / ZZP
VOF / Maatschap / CV
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op vrijdag om 09:00
Maandag
-
09:00 tot 17:00
Dinsdag
-
09:00 tot 17:00
Woensdag
-
09:00 tot 17:00
Donderdag
-
09:00 tot 17:00
Vrijdag
-
09:00 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten

Waarom voor ons kiezen?

Gratis kennismakingsgesprek
Vaste prijsafspraak
Bereikbaar via Whatsapp
100% digitaal mogelijk
Startersbegeleiding

Ervaring & vakmanschap

Ervaring

5 jaar in bedrijf
60 reviews
3 medewerkers
11 jaar ervaring

Lid van

Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen

Opleidingen en certificaten

Accountancy
Boekhouden
Belastingrecht

Reviews over Helmer Finance B.V.

info_outline
Uitstekend 5,0
starstarstarstarstar
60 reviews uit 2 bronnen

FAQ - veelgestelde vragen aan Helmer Finance B.V.

Wat moet ik zelf nog doen?
Elke maand ontvang je van ons een oplevermail. Jij zorgt ervoor dat alle opgevraagde gegevens elke maand óf elk kwartaal wordt geüpload in het klantenportaal. Wij verzorgen jouw administratie, belastingen, de jaarrekeningen en zijn bereikbaar voor vragen en/of advies.
Kan ik op elk moment opzeggen?
Omdat wij veel tijd besteden aan het opstarten en begeleiden van nieuwe cliënten en het inrichten van de administratie en software hebben wij een minimale looptijd van 12 maanden. Hierna is het contract bij ons maandelijks opzegbaar.
Kunnen jullie ook achterstanden bijwerken?
Wij hebben veel ervaring met het bijwerken van achterstanden in de administratie en belastingen. Soms tot wel 7 jaar terug. Wij brengen altijd eerst de achterstallige werkzaamheden in kaart en sturen jou vervolgens een offerte toe per e-mail. Zo weet je vooraf wat het bijwerken van de achterstanden jou precies gaat kosten. Neem gerust contact met ons op.
Zijn er verborgen kosten?
Bij ons is er geen sprake van verborgen kosten. We sturen vooraf altijd een offerte toe met een duidelijke inhoud van jouw dienstverleningspakket bij ons. Indien er sprake is van meerwerk dat niet in de algemene voorwaarden is geregeld, communiceren wij eventuele bijkomende kosten altijd vooraf.
Krijg ik een factuur voor iedere vraag die ik stel?
Al onze dienstverleningspakketten zijn voorzien van 6 uur per jaar voor vragen en/of advies over de zakelijke administratie en belastingen. 6 uur per jaar is voldoende voor 95% van de ondernemers. De tijd die we besteden aan het opstarten en het inrichten van de administratie wordt niet meegerekend hierin.
Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij Helmer Finance B.V.
Gratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend

Vergelijkbare boekhouders in de buurt