checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

Helmer Finance B.V.

icon
Helmer Finance B.V..jpg
10,0
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_full
(79 reviews)
TOP PROTOP PRO
place
Tweelingenlaan 4, Apeldoorn
timelapse15 jaar in bedrijf
local_offer
Gratis kennismakingsgesprek
Reageert binnen 1 uur
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviewsFAQ
Neem contact op via:

Introductie
Leuk dat je op ons profiel kijkt! Wij zijn een persoonlijk en bereikbaar administratiekantoor in Apeldoorn met een focus op administraties van zzpers tot kleine BV’s met 25 medewerkers. 100% digitaal werken is bij ons mogelijk. Ons kantoor werkt veel met apps, tools en handige software, waaronder: 1. Boekhoudpakket (inclusief facturatie, offerte en urenregistratie) 2. Klantenportaal (web & appversie voor uploaden van facturen en bonnen) 3. Rapportagetools 4. Dashboards 5. Automatiseringstools We laten je graag zien hoe wij werken in een korte demo. De demo bestaat uit 6 onderdelen: 1. Uitleg over hoe je bestanden naar ons kan toesturen via laptop of telefoon. 2. Korte rondleiding in ons boekhoudpakket (factureren, offertes maken, etc.) 3. Demonstratie van welke sjablonen, tools en apps je als klant tot je beschikking krijgt. 4. Uitleg over onze werkwijze (stappen van oplevering tot jaarrekening/aangiften). 5. Informatie over met welke vragen of adviespunten je bij ons terecht kan. 6. Bespreken van de inhoud van onze dienstverleningspakket en het bijbehorende tarief. Volgende dienstverlening bieden wij NIET aan: - Eenmalige werkzaamheden - Losse adviesgesprekken - Administratie van vastgoed- en pensioenBV's - Administratie & belastingen van dropshipbedrijven - Werkzaamheden voor particulieren - Administraties & belastingen van bedrijven die aan particulieren buiten Nederland leveren Wij kijken uit naar jouw offerteaanvraag! Ryan Helmer Helmer Finance
Expertise
Btw-aangifteInkomstenbelastingJaarrekeningVennootschapsbelastingDividendbelastingVolledige loonadministratieE-boekhoudenZenvoicesMijnKantoor (klantenportaal)VisionplannerRapportagesDashboardsEenmanszaakZZPBVVOFKwartaalcijfersPrognoseInkomensverklaringICP-opgaafSalarisadministratieDiverse partnersFacturatiesoftwareOffertesoftwareUrenregistratiesoftwareStartersbegeleidingBoekhoudingADVIESOmzetting eenmanszaak of VOF naar BVWerkBVholding BVControleAPI-koppelingenOnline boekhoudenAutomatische bankkoppelingenBoekhoudsoftware koppelingenA-Z boekhoudingAccountantFiscalistOprichting B.V.BelastingaangifteBtw-adviesVPB-adviesOverigTussentijdse cijfersOndernemersadviesSparringpartnerDigitaal contactWhatsappEigen klantenportaalEigen apps & linksMijnKantoorScan & HerkenVolledige boekhoudingEenmanszaak / ZZPVOF / Maatschap / CVBV / NVAangifte inkomstenbelasting
Trustoo awards
info_outline
Top Pro’s leveren consistent geweldige kwaliteit, waardoor ze tot de allerbeste dienstverleners op Trustoo behoren.
top_protop_score
Vorige awards
top_pro_2024
Top Pro 2024
top_score_2024
Top Score 2024
top_score_2023
Top Score 2023
Foto's
boekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._2.jpgboekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._3.jpgboekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._4.jpgboekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._5.jpgboekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._6.jpgboekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._7.jpg
Openingstijden
Vandaag geopend - Sluit om 17:00
expand_more
Maandag
-
09:00 tot 17:00
Dinsdag
-
09:00 tot 17:00
Woensdag
-
09:00 tot 17:00
Donderdag
-
09:00 tot 17:00
Vrijdag
-
09:00 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Waarom voor ons kiezen?
check_circleVeel apps, tools & slimme software
check_circleEigen klantenportaal met 50+ handige sjablonen
check_circleRapportages & dashboards
check_circle100% digitaal mogelijk
check_circleBereikbaar via Whatsapp
Ervaring & vakmanschap
timelapse15 jaar in bedrijfstar79 reviewspeople_outline5 medewerkerstimeline12 jaar ervaring
Opleidingen en certificaten
schoolAccountancyschoolBoekhoudenschoolBelastingrecht
Lid van
Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen default
Checklist
info_outline
checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLanger dan 1 jaar Premium Partner.checkmarkBankrekening geverifieerd.checkmark5 of meer goede reviews in de laatste 2 maanden.
Reviews
info_outline
Uitstekend5,0
starstarstarstarstar
79 reviews uit 3 bronnen
Klanten over dit bedrijf:
+

Vriendelijke en vakkundige accountants (5)

+

Duidelijke en begrijpelijke boekhouding (4)

+

Makkelijke en snelle communicatie (4)

+

Overzichtelijke en efficiënte software (3)


Soufianstarstarstarstarstar
9 jan. 2024 Trustoo.nl
Ik ben altijd zeer tevreden over de snelle en efficiënte service die ik ontvang. Bij vragen word ik prompt geholpen en ontvang ik direct een nauwkeurig en uitgebreid antwoord. Hierdoor blijft er niets onduidelijk, wat mijn vertrouwen in de dienstverlening van mijn boekhouder alleen maar versterkt.

Renzo Schefferstarstarstarstarstar
2 dec. 2023 Trustoo.nl
Keurige prijzen en fantastische service! Helmer Finance heeft mij begeleid bij zowel de start van mijn bedrijf als de overgang van Eenmanszaak naar Besloten Vennootschap en dat hebben ze super gedaan! De samenwerking is altijd goed en duidelijk, ze zijn goed bereikbaar en reageren snel, hebben alles professioneel ingericht én alles kan volledig online. Een echte aanrader!

Brittstarstarstarstarstar
21 nov. 2023 Trustoo.nl
Erg professioneel. Als je vragen hebt wordt je altijd meteen en heel vriendelijk geholpen . Ik zou ze zeker aanraden .
Reviews van andere bronnen
info_outline
Maarten Hesselinkstarstarstarstarstar
29 okt. 2025 google
Sinds begin 2024 heb ik mijn boekhouding ondergebracht bij Helmer Finance B.V. Het is een fijne partij om mee te werken met moderne zelf ontwikkelde online tools die mij goed inzicht geven in de mogelijkheden. Tevens geven ze mij goed advies als ik met een vraagstuk zit. Kortom, een aanrader.

Mike Roelofsstarstarstarstarstar
29 okt. 2025 google
We worden hier heel goed geholpen. Boekhouden is ons ding niet, maar het is nu wel echt op orde. Helmer is altijd snel en makkelijk te bereiken voor vragen. We hebben nu inzicht in kwesties waar we dat eerst niet hadden. En: dit scheelt ons geld.

jessica vande Pavertstarstarstarstarstar
29 okt. 2025 google
Zeer prettige samenwerking met een betrokken en professionele houding. Team reageert snel op vragen, geeft heldere uitleg en denkt actief mee in oplossingen. Ik ben ondernemer in de zorg en de specialisatie in de zorgsector is een duidelijke meerwaarde door kennis van specifieke regelgeving. Communicatie verloopt efficiënt via WhatsApp en een gebruiksvriendelijke app voor documenten en sjablonen. Betrouwbare partner voor iedere ondernemer!

Peter Ambagtsheerstarstarstarstarstar
29 okt. 2025 google
we zijn bijzonder tevreden met de aanpak. Een boekhoudpakket dat goed aansluit bij onze manier van werken, met bijvoorbeeld integratie in de personeelsadministratie. Veel aandacht voor specifieke veranderingen in onze organisatie en een begeleiding heel 'dicht op de bal' die borgt dat er niks over het hoofd wordt gezien. Regelmatige updates, persoonlijke begeleiding en diverse communicatiemogelijkheden zorgen dat we goed bij blijven. We kunnen Helmer advies van harte aanbevelen.
Toon bronnenexpand_more
FAQ - veelgestelde vragen aan Helmer Finance B.V.
Wat moet ik zelf nog doen?
Elke maand ontvang je van ons een oplevermail. Jij zorgt ervoor dat alle opgevraagde gegevens elke maand óf elk kwartaal wordt geüpload in het klantenportaal. Wij verzorgen jouw administratie, belastingen, de jaarrekeningen en zijn bereikbaar voor vragen en/of advies.
Kan ik op elk moment opzeggen?
Omdat wij veel tijd besteden aan het opstarten en begeleiden van nieuwe cliënten en het inrichten van de administratie en software hebben wij een minimale looptijd van 12 maanden. Hierna is het contract bij ons maandelijks opzegbaar.
Kunnen jullie ook achterstanden bijwerken?
Wij hebben veel ervaring met het bijwerken van achterstanden in de administratie en belastingen. Soms tot wel 7 jaar terug. Wij brengen altijd eerst de achterstallige werkzaamheden in kaart en sturen jou vervolgens een offerte toe per e-mail. Zo weet je vooraf wat het bijwerken van de achterstanden jou precies gaat kosten. Neem gerust contact met ons op.
Zijn er verborgen kosten?
Bij ons is er geen sprake van verborgen kosten. We sturen vooraf altijd een offerte toe met een duidelijke inhoud van jouw dienstverleningspakket bij ons. Indien er sprake is van meerwerk dat niet in de algemene voorwaarden is geregeld, communiceren wij eventuele bijkomende kosten altijd vooraf.
Krijg ik een factuur voor iedere vraag die ik stel?
Al onze dienstverleningspakketten zijn voorzien van 6 uur per jaar voor vragen en/of advies over de zakelijke administratie en belastingen. 6 uur per jaar is voldoende voor 95% van de ondernemers. De tijd die we besteden aan het opstarten en het inrichten van de administratie wordt niet meegerekend hierin.
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend