checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

Helmer Finance B.V.

icon
Helmer Finance B.V..jpg
10,0
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_full
(77 reviews)
TOP PROTOP PRO
place
Tweelingenlaan 4, Apeldoorn
timelapse10 jaar in bedrijf
local_offer
Gratis demo
Reageert snel
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviewsFAQ
Neem contact op via:

Introductie
Leuk dat je op ons profiel kijkt! Wij zijn een persoonlijk en bereikbaar administratiekantoor in Apeldoorn met een focus op administraties van zzpers tot kleine BV’s met 25 medewerkers. 100% digitaal werken is bij ons mogelijk. Ons kantoor werkt veel met apps, tools en handige software, waaronder: 1. Boekhoudpakket (inclusief facturatie, offerte en urenregistratie) 2. Klantenportaal (web & appversie voor uploaden van facturen en bonnen) 3. Rapportagetools 4. Dashboards 5. Automatiseringstools We laten je graag zien hoe wij werken in een korte demo. De demo bestaat uit 6 onderdelen: 1. Uitleg over hoe je bestanden naar ons kan toesturen via laptop of telefoon. 2. Korte rondleiding in ons boekhoudpakket (factureren, offertes maken, etc.) 3. Demonstratie van welke sjablonen, tools en apps je als klant tot je beschikking krijgt. 4. Uitleg over onze werkwijze (stappen van oplevering tot jaarrekening/aangiften). 5. Informatie over met welke vragen of adviespunten je bij ons terecht kan. 6. Bespreken van de inhoud van onze dienstverleningspakket en het bijbehorende tarief. Volgende dienstverlening bieden wij NIET aan: - Eenmalige werkzaamheden - Losse adviesgesprekken - Administratie van vastgoed- en pensioenBV's - Administratie & belastingen van dropshipbedrijven - Werkzaamheden voor particulieren - Administraties & belastingen van bedrijven die aan particulieren buiten Nederland leveren Wij kijken uit naar jouw offerteaanvraag! Ryan Helmer Helmer Finance
Expertise
Btw-aangifteInkomstenbelastingJaarrekeningVennootschapsbelastingDividendbelastingVolledige loonadministratieE-boekhoudenZenvoicesMijnKantoor (klantenportaal)VisionplannerRapportagesDashboardsVolledige boekhoudingEenmanszaak / ZZPVOF / Maatschap / CVBV / NV
Trustoo awards
info_outline
Top Pro’s leveren consistent geweldige kwaliteit, waardoor ze tot de allerbeste dienstverleners op Trustoo behoren.
top_protop_score
Vorige awards
top_pro_2024
Top Pro 2024
top_score_2024
Top Score 2024
top_score_2023
Top Score 2023
Foto's
boekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._2.jpgboekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._3.jpgboekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._4.jpgboekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._5.jpgboekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._6.jpgboekhouder_apeldoorn_Helmer_Finance_B.V._7.jpg
Openingstijden
Vandaag geopend - Sluit om 17:00
expand_more
Maandag
-
09:00 tot 17:00
Dinsdag
-
09:00 tot 17:00
Woensdag
-
09:00 tot 17:00
Donderdag
-
09:00 tot 17:00
Vrijdag
-
09:00 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Waarom voor ons kiezen?
check_circleVeel apps, tools & slimme software
check_circleEigen klantenportaal met 50+ handige sjablonen
check_circleRapportages & dashboards
check_circle100% digitaal mogelijk
check_circleBereikbaar via Whatsapp
Ervaring & vakmanschap
timelapse10 jaar in bedrijfstar77 reviewspeople_outline5 medewerkerstimeline12 jaar ervaring
Opleidingen en certificaten
schoolAccountancyschoolBoekhoudenschoolBelastingrecht
Lid van
Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen
Checklist
info_outline
checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLanger dan 1 jaar Premium Partner.checkmarkBankrekening geverifieerd.
Reviews
info_outline
Uitstekend5,0
starstarstarstarstar
77 reviews uit 3 bronnen

Soufianstarstarstarstarstar
9 jan. 2024 Trustoo.nl
Ik ben altijd zeer tevreden over de snelle en efficiënte service die ik ontvang. Bij vragen word ik prompt geholpen en ontvang ik direct een nauwkeurig en uitgebreid antwoord. Hierdoor blijft er niets onduidelijk, wat mijn vertrouwen in de dienstverlening van mijn boekhouder alleen maar versterkt.

Renzo Schefferstarstarstarstarstar
2 dec. 2023 Trustoo.nl
Keurige prijzen en fantastische service! Helmer Finance heeft mij begeleid bij zowel de start van mijn bedrijf als de overgang van Eenmanszaak naar Besloten Vennootschap en dat hebben ze super gedaan! De samenwerking is altijd goed en duidelijk, ze zijn goed bereikbaar en reageren snel, hebben alles professioneel ingericht én alles kan volledig online. Een echte aanrader!

Brittstarstarstarstarstar
21 nov. 2023 Trustoo.nl
Erg professioneel. Als je vragen hebt wordt je altijd meteen en heel vriendelijk geholpen . Ik zou ze zeker aanraden .
Reviews van andere bronnen
info_outline
Marcus de Jongstarstarstarstarstar
14 aug. 2025 google
Ryan en Chemène zijn vriendelijke en vakkundige accountants die je boekhouding overzichtelijk en begrijpelijk voor je maken. Communicatie verloopt makkelijk en snel en hun ontworpen software en documenten maakt het aanleveren van je administratie een fluitje van een cent. Wij zijn bij ze gekomen met een achterstallige administratie en ze hebben ons compleet ontzorgd

Charmaine Douglasstarstarstarstarstar
7 aug. 2025 google
Nadat Helmer Finance mij werd aangeraden, heb ik direct contact met ze opgenomen. Ik ben snel te woord gestaan en na een goed gesprek direct alles in werking gezet om mijn boekhouding over te zetten. Ryan & Chemène zijn goed bereikbaar en geven veel inzicht, overzicht, tools en daarmee een hoop rust. Ik ben heel erg tevreden met hun service en zou het zeker aanraden!

Magnetic perfect nails Emiyrestarstarstarstarstar
28 jan. 2025 google
Voor degene die een goede start willen maken met een betrouwbare boekhouder, kan ik Ryan en zijn team van harte aanbevelen. Afgelopen week ben ik voor de tweede keer bij Ryan geweest. Als nieuwe klant voel ik me erg op mijn gemak. Alles wordt duidelijk uitgelegd, en het proces is makkelijk en transparant. Een echte aanrader!

Mrbixx Van heuvenstarstarstarstarstar
6 jan. 2025 google
Net bij ryan geweest. We zijn net klant, echter alles ziet,voelt,hoort zeer vertrouwd. Gebruikt de nieuwste en handigste software om alles helder makkelijk te kunnen stroomlijnen en zo de klant het zo makkelijk mogelijk te maken. Een echte aanrader.
Toon bronnenexpand_more
FAQ - veelgestelde vragen aan Helmer Finance B.V.
Wat moet ik zelf nog doen?
Elke maand ontvang je van ons een oplevermail. Jij zorgt ervoor dat alle opgevraagde gegevens elke maand óf elk kwartaal wordt geüpload in het klantenportaal. Wij verzorgen jouw administratie, belastingen, de jaarrekeningen en zijn bereikbaar voor vragen en/of advies.
Kan ik op elk moment opzeggen?
Omdat wij veel tijd besteden aan het opstarten en begeleiden van nieuwe cliënten en het inrichten van de administratie en software hebben wij een minimale looptijd van 12 maanden. Hierna is het contract bij ons maandelijks opzegbaar.
Kunnen jullie ook achterstanden bijwerken?
Wij hebben veel ervaring met het bijwerken van achterstanden in de administratie en belastingen. Soms tot wel 7 jaar terug. Wij brengen altijd eerst de achterstallige werkzaamheden in kaart en sturen jou vervolgens een offerte toe per e-mail. Zo weet je vooraf wat het bijwerken van de achterstanden jou precies gaat kosten. Neem gerust contact met ons op.
Zijn er verborgen kosten?
Bij ons is er geen sprake van verborgen kosten. We sturen vooraf altijd een offerte toe met een duidelijke inhoud van jouw dienstverleningspakket bij ons. Indien er sprake is van meerwerk dat niet in de algemene voorwaarden is geregeld, communiceren wij eventuele bijkomende kosten altijd vooraf.
Krijg ik een factuur voor iedere vraag die ik stel?
Al onze dienstverleningspakketten zijn voorzien van 6 uur per jaar voor vragen en/of advies over de zakelijke administratie en belastingen. 6 uur per jaar is voldoende voor 95% van de ondernemers. De tijd die we besteden aan het opstarten en het inrichten van de administratie wordt niet meegerekend hierin.
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend