Leuk dat je op ons profiel kijkt!
Wij zijn een persoonlijk en bereikbaar administratiekantoor in Apeldoorn met een focus op administraties van zzpers tot kleine BV’s met 10 medewerkers. 100% digitaal werken is bij ons mogelijk.
Ons kantoor werkt veel met apps, tools en handige software, waaronder:
1. Boekhoudpakket (inclusief facturatie, offerte en urenregistratie)
2. Klantenportaal (web & appversie voor uploaden van facturen en bonnen)
3. Rapportagetools
4. Dashboards
5. Automatiseringstools
We laten je graag zien hoe wij werken in een korte demo. De demo bestaat uit 6 onderdelen:
1. Uitleg over hoe je bestanden naar ons kan toesturen via laptop of telefoon.
2. Korte rondleiding in ons boekhoudpakket (factureren, offertes maken, etc.)
3. Demonstratie van welke sjablonen, tools en apps je als klant tot je beschikking krijgt.
4. Uitleg over onze werkwijze (stappen van oplevering tot jaarrekening/aangiften).
5. Informatie over met welke vragen of adviespunten je bij ons terecht kan.
6. Bespreken van de inhoud van onze dienstverleningspakket en het bijbehorende tarief.
Wij kijken uit naar jouw offerteaanvraag!
Ryan Helmer
Helmer Finance
Trustoo Top Pro
Top Pro’s leveren consistent geweldige kwaliteit, waardoor ze tot de allerbeste dienstverleners op Trustoo behoren.
Vorige awards
info
Top Pro 2024
Top Score 2024
Top Score 2023
Expertise
Btw-aangifte
Inkomstenbelasting
Jaarrekening
Vennootschapsbelasting
Dividendbelasting
Volledige loonadministratie
E-boekhouden
Zenvoices
MijnKantoor (klantenportaal)
Visionplanner
Rapportages
Dashboards
Volledige boekhouding
Eenmanszaak / ZZP
VOF / Maatschap / CV
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 09:00
expand_more
Maandag
-
09:00 tot 17:00
Dinsdag
-
09:00 tot 17:00
Woensdag
-
09:00 tot 17:00
Donderdag
-
Gesloten
Vrijdag
-
09:00 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Waarom voor ons kiezen?
check_circleVeel apps, tools & slimme software
check_circleEigen klantenportaal met 50+ handige sjablonen
check_circleRapportages & dashboards
check_circle100% digitaal mogelijk
check_circleBereikbaar via Whatsapp
Ervaring & vakmanschap
Ervaring
timelapse6 jaar in bedrijf
star75 reviews
people_outline4 medewerkers
timeline12 jaar ervaring
Lid van
Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen
Opleidingen en certificaten
schoolAccountancy
schoolBoekhouden
schoolBelastingrecht
Reviews over Helmer Finance B.V.
info_outline
Uitstekend • 5,0
starstarstarstarstar
75 reviews uit 2 bronnen
Reviews van andere bronnen
Mrbixx Van heuvenstarstarstarstarstar
19 jan. 2025 op google
Net bij ryan geweest. We zijn net klant, echter alles ziet,voelt,hoort zeer vertrouwd. Gebruikt de nieuwste en handigste software om alles helder makkelijk te kunnen stroomlijnen en zo de klant het zo makkelijk mogelijk te maken. Een echte aanrader. Lees meer
Magnetic perfect nails Emiyrestarstarstarstarstar
12 jan. 2025 op google
Voor degene die een goede start willen maken met een betrouwbare boekhouder, kan ik Ryan en zijn team van harte aanbevelen. Afgelopen week ben ik voor de tweede keer bij Ryan geweest. Als nieuwe klant voel ik me erg op mijn gemak. Alles wordt duidelijk uitgelegd, en het proces is makkelijk en transparant. Een echte aanrader! Lees meer
Jeroen Bouwmansstarstarstarstarstar
12 jan. 2025 op google
Korte lijnen, vakkundig, snel. Even tussen de bedrijven door via Whatsapp een vraag stellen, snel en vakkundig antwoord. Vriendelijk personeel, handige online portal. Een boekhoudkantoor van deze tijd! Lees meer
Aafke Thumannstarstarstarstarstar
16 dec. 2024 op google
Ryan en zijn team zijn top. Staan altijd klaar voor je als er vragen zijn, alles word snel opgepakt en opgelost. Vriendelijke mensen en denken altijd met je mee. Lees meer
Khadija Bouananistarstarstarstarstar
11 dec. 2024 op google
Super Fijne Boekhouder het voelde echt snel al vertrouwt het systeem waar hij mee werkt is ook echt makkelijk en praktisch ik raad hem zeker aan en ook zijn Team helpt snel met alles regen Thankyou Chemene en Ryan Lees meer
Toon bronnenexpand_more
FAQ - veelgestelde vragen aan Helmer Finance B.V.
Wat moet ik zelf nog doen?
Elke maand ontvang je van ons een oplevermail. Jij zorgt ervoor dat alle opgevraagde gegevens elke maand óf elk kwartaal wordt geüpload in het klantenportaal. Wij verzorgen jouw administratie, belastingen, de jaarrekeningen en zijn bereikbaar voor vragen en/of advies.
Kan ik op elk moment opzeggen?
Omdat wij veel tijd besteden aan het opstarten en begeleiden van nieuwe cliënten en het inrichten van de administratie en software hebben wij een minimale looptijd van 12 maanden. Hierna is het contract bij ons maandelijks opzegbaar.
Kunnen jullie ook achterstanden bijwerken?
Wij hebben veel ervaring met het bijwerken van achterstanden in de administratie en belastingen. Soms tot wel 7 jaar terug. Wij brengen altijd eerst de achterstallige werkzaamheden in kaart en sturen jou vervolgens een offerte toe per e-mail. Zo weet je vooraf wat het bijwerken van de achterstanden jou precies gaat kosten. Neem gerust contact met ons op.
Zijn er verborgen kosten?
Bij ons is er geen sprake van verborgen kosten. We sturen vooraf altijd een offerte toe met een duidelijke inhoud van jouw dienstverleningspakket bij ons. Indien er sprake is van meerwerk dat niet in de algemene voorwaarden is geregeld, communiceren wij eventuele bijkomende kosten altijd vooraf.
Krijg ik een factuur voor iedere vraag die ik stel?
Al onze dienstverleningspakketten zijn voorzien van 6 uur per jaar voor vragen en/of advies over de zakelijke administratie en belastingen. 6 uur per jaar is voldoende voor 95% van de ondernemers. De tijd die we besteden aan het opstarten en het inrichten van de administratie wordt niet meegerekend hierin.
Gecontroleerd door Trustoo
checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.