GiSu Service & Onderhoud is een dynamisch en groeiend bedrijf dat zich specialiseert in installatietechnische werkzaamheden. Ondanks dat we een gevestigde naam zijn, blijven we ons ontwikkelen en innoveren. Ons team van ongeveer 25 energieke medewerkers zet zich dagelijks in om kwaliteit, veiligheid en efficiëntie te waarborgen. We onderscheiden ons door onze klantgerichte aanpak en betrouwbaarheid.
Onze diensten variëren van werkzaamheden voor waterleidingmaatschappijen en energiebedrijven tot diensten voor gemeentelijke instellingen, woningbouwcorporaties en particulieren in Noordoost Nederland. We zijn trots op onze certificeringen, waaronder NEN-ISO-9001 en VCA(*), die getuigen van onze toewijding aan kwaliteit en veiligheid.
Bij GiSu zijn we altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren en te innoveren. We zijn voortdurend bezig met het ontwikkelen van nieuwe technieken en methoden om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.
We nodigen u uit om de kwaliteit en betrouwbaarheid van GiSu Service & Onderhoud zelf te ervaren. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte en ontdek hoe we u kunnen helpen met uw installatietechnische behoeften.
Expertise
GarantieGasleidingenReparatieVerleggen & VervangenKeukenSanitairCentrale Verwarming (CV)LekkagesWaterleidingenAanleggenSpoedserviceCV of verwarmingSanitair, toilet of keukenIets andersAanleggen of plaatsenVerleggen of vervangenOntstoppen of reinigenAndere klusOntstoppenReiniging (preventief)Toilet of WCKeukenafvoer of vaatwasserBadkamer of doucheRiolering (in kruipruimte of ondergronds)Ander soort afvoerMontagewerkInstallatiewerkReparatiesOnderhoudSchoonmaak en opruimklussenOverige klussen
Loading Title
Loading Content Row
Loading Content Row
Loading Content Row
Foto's
Openingstijden
Openingstijden onbekend
Ervaring & vakmanschap
timelapse22 jaar in bedrijfstar17 reviewspeople_outline3 medewerkers
Lid van
Techniek Nederland
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
BENMAN ZXL11starstarstarstarstar
1 dec. 2023 google
Gisu, you were working for Hitogami this whole time?
Steven Smidstarstarstarstarstar
1 okt. 2023 google
In mijn werkzame leven hebben wij gewerkt voor Gisu Assen met een aantal van onze medewerkers. Wat er toen speelde is heden ten dage nog steeds van toepassing. Hele strakke planning met teveel adressen. Gisu plaatste bij mij een nieuwe watermeter in van Waterbedrijf Groningen. De werkzaamheden verliepen heel soepel en ik kreeg inzicht in de planning, dat was voor mij een Flash back. Te veel adressen tot laat in de avond en zie maar dat je het klaarmaakt.
engelsstar_halfstarstarstarstar
20 jun. 2023 klantenvertellen.nl
Hysterische telefoniste verbreekt verbinding - Letterlijk schreeuwende hysterische telefoniste ( heb het gesprek opgenomen) scheld mij uit omdat ik ( volledig wettig) weiger mijn telefoonnummer te geven, en aangeef per mail en post bereikbaar te zijn.
Ze gaat zó tekeer dat mijn dochter er ontzet van begint te huilen, roept dat ze mij als meterweigeraar zal noteren en verbreekt pardoes te verbinding.
Beslíst geen visitekaartje voor Gisu, zo'n telefoniste! Ik zal dit hogerop spelen want krijg uiteraard gewoon een gratis nieuwe watermeter van Waterbedrijf Groningen.