Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Wij komen langs op locatie om vrijblijvend een offerte uit te brengen met daarin een werkschema op basis van uw wensen.
In de startperiode zorgen wij dat het vaste aanspreekpunt van onze klant, ook wel de leidinggevende over onze medewerkers, eerst zelf de schoonmaak uitvoert. Hierdoor weet hij of zij alle ins en outs en kan er direct worden geschakeld als de klant contact opneemt. Hierna zorgen wij dat er een vaste medewerker(s) bij elke klant staat en dat de kwaliteit hoog is/blijft. Denk hier bij aan een goede inwerkperiode en regelmatig bezoek op locatie voor een kwaliteitscontrole. Naast onze vaste medewerker(s) wordt er ook een vaste vervanger(s) aangewezen, zodat wij bij ziekte of verlof direct een vervanger kunnen inzetten.
In de startperiode zorgen wij dat het vaste aanspreekpunt van onze klant, ook wel de leidinggevende over onze medewerkers, eerst zelf de schoonmaak uitvoert. Hierdoor weet hij of zij alle ins en outs en kan er direct worden geschakeld als de klant contact opneemt. Hierna zorgen wij dat er een vaste medewerker(s) bij elke klant staat en dat de kwaliteit hoog is/blijft. Denk hier bij aan een goede inwerkperiode en regelmatig bezoek op locatie voor een kwaliteitscontrole. Naast onze vaste medewerker(s) wordt er ook een vaste vervanger(s) aangewezen, zodat wij bij ziekte of verlof direct een vervanger kunnen inzetten.
Leveren jullie ook de schoonmaakspullen?
Ja. De schoonmaak producten en spullen zoals een stofzuiger en dweil leveren wij en zitten in de prijs inbegrepen.
Wat gebeurd er als de vaste medewerker met vakantie is of ziek is?
Er wordt altijd een vaste vervanger aangewezen in het geval van ziekte en verlof.
Krijgen wij een vast aanspreekpunt?
Ja. Het vaste aanspreekpunt zal eerst zelf de schoonmaak uitvoeren bij jullie op locatie zodat zij alle ins en outs weet en jullie elkaar ook direct leren kennen. Uit ervaring merken wij dat de communicatie hierdoor erg fijn verloopt.