Bekijk ook de Top 10 keukenspecialisten in Dordrecht
arrow_backNaar Top 10 keukenspecialisten in Dordrecht
+
Belmar Kitchens and Bathrooms
8,9
(69 reviews)
place
Stevensweg 322, Dordrecht
timelapse41 jaar in bedrijf
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Belmar Keukens en Badkamers is een toonaangevende specialist in Dordrecht met meer dan 30 jaar ervaring in het leveren van hoogwaardige keukens en badkamers. Of uw stijl nu landelijk, modern, stijlvol of klassiek is, bij Belmar is alles mogelijk. Wij bieden een breed scala aan diensten, van het ontwerpen van uw droomkeuken of badkamer tot de vakkundige montage door onze professionals.
Onze deskundige adviseurs staan klaar om u te begeleiden bij het kiezen van de perfecte keuken of badkamer die past bij uw wensen en behoeften. Wij luisteren aandachtig naar uw ideeën en bieden persoonlijk advies om uw visie tot leven te brengen. Onze ervaren monteurs zorgen voor een vlekkeloze installatie, zodat u kunt genieten van uw nieuwe ruimte zonder zorgen.
Bij Belmar streven we ernaar om de nieuwste trends en innovaties op het gebied van keuken- en badkamerdesign aan te bieden. Ons assortiment bestaat uit zorgvuldig geselecteerde producten van gerenommeerde merken die bekend staan om hun kwaliteit en vakmanschap.
Of u nu op zoek bent naar een nieuwe keuken, een badkamerrenovatie of deskundig advies, Belmar Keukens en Badkamers is uw betrouwbare partner. Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende offerte en laat ons u helpen uw droomkeuken of -badkamer te realiseren.
Expertise
KranenSanitairkeukenapparatuurKeukenbladKeukenmontageKeukenrenovatieShowroomKeukenverkoopNieuwe keukenKeukenontwerpRenovatie keukenkastjes en -deurtjesVervanging van keukenbladPlaatsing van keukenapparatuurOverige keukenwerkzaamheden
Loading Title
Loading Content Row
Loading Content Row
Loading Content Row
Trustoo Awards
info_outline
Top Score 2022
Foto's
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op donderdag om 09:00
expand_more
Maandag
-
09:00 tot 17:30
Dinsdag
-
09:00 tot 17:30
Woensdag
-
09:00 tot 17:30
Donderdag
-
09:00 tot 21:00
Vrijdag
-
09:00 tot 17:30
Zaterdag
-
09:30 tot 17:00
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse41 jaar in bedrijfstar69 reviewspeople_outline14 medewerkers
Lid van
CBW-erkend
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLidmaatschap CBW deze maand geverifieerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Lena Aarnoudsestarstarstarstarstar
1 mrt. 2025 google
Belmar heeft ons geholpen aan een prachtige keuken
We wonen nu een half jaar in ons nieuwe huis en genieten nu elke dag van onze droomkeuken
Ben nog steeds zo blij met deze keuken!
De keuken is geplaatst door Edwin
Een vakman die keurig werk aflevert
Belmar hartstikke bedankt voor jullie goede service
Vriendelijke groet Lena Aarnoudse
Nicoline Lamfersstarstarstarstarstar
6 dec. 2024 google
Nog steeds erg blij met de badkamer. Het ontwerpen en uitzoeken ging goed en we werden goed geholpen. Tijdens de verbouwing en erna nooit meer wat gehoord van Belmar.... Meerdere meldingen gemaakt van problemen. Kreeg bij mijn telefonischemelding een dame die niet blij was met mijn melding. Reageerde erg geïrriteerd en was niet echt bereid me te helpen. Hoe lang het al niet was en of ik het niet al eerder had gemeld. Ja dat had ik, maar geen reactie op gehad. Daarom bel ik maar even.... Ze heeft het doorgezet naar de mensen die het horen op te lossen zei ze. De ow zooo goede service waar meneer (de directeur) het over had tijdens de verkoop is totaal niets van waar....
Helaas een half jaar later.... Nog steeds geen actie!
Tja, wat zal ik eens zeggen... Uiteindelijk niets meer gebeurd/ondernomen door Belmar. Ik heb het opgegeven om actie vanuit hun te krijgen.
Mark Scharringastarstarstarstarstar
1 dec. 2024 google
Bijzonder matige ervaring met Belmar. Wij hebben in 2021 een Rotpunkt keuken en vloer bij ze gekocht maar de verf laat regelmatig los. Volgens Belmar komt dit door water. Naar onze mening moet een keuken zeker tegen een spatje water kunnen.
Andere zaken die mis gingen tijdens de montage:
Het proberen te laten tekenen van een nieuwe offerte op de dag dat het werk moest beginnen. En dat is vreemd omdat we hebben afgesproken met verkoper dat alles via Belmar zou verlopen. Er werd gepoogd meer te laten betalen ondanks dat we al een getekende order bevestiging hadden en hadden betaald.
-de onbereikbaarheid van verkoper (het was fijn geweest wanneer hij dan voor een ander contactpersoon had gezorgd. Dit was niet met ons gecommuniceerd)
-In de eerste week dat de monteur startte heeft hij 2 uur gewerkt. een uur schoonmaken en een uur voorstrijk. In de week erna heeft de monteur gemiddeld de halve week gewerkt. Hierdoor hebben we voor ons gevoel een week extra zonder keuken gezeten (en dat was echt heel vervelend!)
-De monteur rekende een veel te hoog bedrag voor egaline en voorstrijk (2 keer zo veel van wat het in werkelijkheid kost). Pas nadat ikzelf had uitgezocht wat egaline en voorstrijk kost, werd het afgewimpeld als een rekenfoutje???
-Discussies over extra werkzaamheden met monteur.
-Monteur is continue weg van het werk naar een andere klus of staat te bellen.
-Continue proberen het leggen van de vloer op een makkelijke manier af te maken. Doordat ik thuis was vanwege Corona herstel kon hij gelukkig steeds ingrijpen.
- Doorschuiven van werk van de ene monteur naar de andere met discussies.
- Kromme plinten, die hierdoor niet goed geplakt konden worden en achteraf met schroeven moesten worden vastgezet
- Afkitten moest extra worden betaald (a 120 euro?). Afkitten van vloer en plinten zou er toch bij moeten zitten.
- Vloer werd niet vrij gemaakt van cement sluier. Dit moesten we maar zelf doen ( 6 keer moeten schoonmaken met azijn: dat is meer dan een halve dag werk)
- Monteurs namen hun eigen afval niet mee. Na veel aandringen heeft Belmar dit zelf opgehaald.
- Inkorten deuren. Eindeloze discussies wie het nu ging doen. Na veel wikken en wegen heeft de monteur een klusjesman (een hele goede) laten komen. Had dit niet in de offerte moeten staan en geregeld moeten zijn door Belmar? Het was ons volstrekt onduidelijk dat de deuren ingekort moesten worden en dat we dit zelf moesten regelen. Een klant kan toch niet zelf deuren gaan inkorten? We hadden op een gegeven moment de vrees dat dit niet zou gebeuren en we achtergelaten zouden worden met vier losse deuren in de woonkamer.
- Geen enkele coördinatie van Belmar.
- Muren raakte beschadigd tijdens werkzaamheden zonder herstel
- Muren zaten onder spetters voorstrijk en lijm waardoor compleet opnieuw witten in de woonkamer noodzakelijk was.
- Er zit een lelijk gat zit in de wand van 1 van de lades om ruimte te maken voor de luchtafvoer. Had dit echt niet anders gekund?
- Administratie stuurt steeds geen bijlagen en twee keer bijlagen die bedoeld waren voor anderen. Dat is best wel slordig. Er wordt de kant van de monteurs gekozen in de mailwisseling en niet de kant van de klant. Dat er alsnog een factuur van 251 euro wordt gestuurd, waarvan we niet weten waarvoor we die nog zouden moeten betalen.
- Kwaliteit van Rotpunkt is matig. Onlangs 10 jaar garantie worden deurtjes niet meer vervangen omdat ze nat zijn geworden. Spetters op een deur zijn te verwachten in een keuken zeker bij de spoelbak.
Ad Olivierstarstarstarstarstar
10 sep. 2024 google
Onze woning reeds 27 jaar in bezit, en na koop destijds badkamer aangeschaft bij Belmar. Omdat we uitermate tevreden waren over het resultaat óók een keuken laten plaatsen na een paar jaar. Héél lang plezier van gehad, maar dit jaar toch écht toe aan een nieuwe badkamer! Deze laten plaatsen door Rob Soeteman Tegelwerken en zijn professionele team! Deze vakmannen hebben ons zeer nuttige tips gegeven, waardoor er last minute kleine aanpassingen zijn uitgevoerd, waardoor het nóg mooier is geworden! Dus wat ons betreft Topbedrijf met Klasse aannemers