Hoe werkt de niet-goed-geld-terug-garantie voor websites of webshops?
Bij Lifino Digital Agency bieden we een “Niet tevreden? Geld terug”-garantie bij het laten maken van een website. Als de website binnen 14 dagen na oplevering aantoonbaar niet aan de afgesproken eisen voldoet en we minstens één keer de kans hebben gekregen om dit te corrigeren, kom je in aanmerking voor een terugbetaling. De garantie geldt niet bij wijzigingen na oplevering, subjectieve voorkeuren buiten de afspraken, of externe factoren zoals hostingproblemen. We beoordelen elke claim zorgvuldig en bieden bij terechte gevallen een gedeeltelijke of volledige terugbetaling of een alternatieve oplossing. Vragen? Mail naar info@lifino.nl.
Hoe werkt de niet-goed-geld-terug-garantie voor online marketing?
Bij Lifino Digital Agency werken we met een transparant "Niet goed, geld terug"-model voor online marketing. Samen met de klant bepalen we vooraf meetbare doelstellingen en worden pas betaald als deze behaald zijn. We stellen een tijdsframe vast en evalueren de voortgang op een afgesproken moment. Wordt de doelstelling niet gehaald? Dan ontvang je het geld van de structurele fase terug. Opstartkosten en advertentiebudgetten worden niet vergoed, omdat deze essentieel zijn voor de campagne-uitvoering. De garantie vervalt bij onvoldoende medewerking of externe factoren buiten onze controle. Bij een terechte claim volgt een volledige terugbetaling van de structurele abonnementsvorm of een alternatieve oplossing.