checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

Feenstra Verwarming B.V.

Feenstra Verwarming B.V..jpg
8,5
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_half
(332 reviews)
place
Kopersteden 12, Enschede
timelapse36 jaar in bedrijf
grade
Lid van Techniek Nederland
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er écht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.
Expertise
GarantieSpoedservice24-uur serviceReinigingReparatieVerleggen & VervangenAanleggenGasleidingenKeukenSanitairRioleringAfvoerOntstoppenLekkagesWaterleidingenCentrale Verwarming (CV)DakbedekkingKlimaatbeheersingBedrijvenInstallatieParticulierenVerkoopAirconditioningVentilatieOnderhoudMontagemateriaalHuren van zonnepanelenInstallatie van zonnepanelenOnderhoud van zonnepanelenVerkoop van zonnepanelenLucht/water warmtepompLucht/lucht warmtepompRiolering of afvoerCV of verwarmingSanitair, toilet of keukenDakbedekking of dakgootIets andersAanleggen of plaatsenVerleggen of vervangenOntstoppen of reinigenAndere klusAirco InstallatieAirco Reparatie en OnderhoudLuchtbehandeling & KlimaatbeheersingParticulierZakelijkVolledig elektrische warmtepomp (geen cv)Hybride warmtepomp (i.c.m. cv)Weet ik nog niet, adviseer mijReiniging (preventief)Toilet of WCKeukenafvoer of vaatwasserBadkamer of doucheRiolering (in kruipruimte of ondergronds)Ander soort afvoer
Foto's
rioolservice_enschede_Feenstra_Verwarming_B.V._2.jpgrioolservice_enschede_Feenstra_Verwarming_B.V._3.jpgrioolservice_enschede_Feenstra_Verwarming_B.V._4.jpgrioolservice_enschede_Feenstra_Verwarming_B.V._5.jpgrioolservice_enschede_Feenstra_Verwarming_B.V._6.jpg
Openingstijden
Vandaag geopend
expand_more
Maandag
-
24 uur geopend
Dinsdag
-
24 uur geopend
Woensdag
-
24 uur geopend
Donderdag
-
24 uur geopend
Vrijdag
-
24 uur geopend
Zaterdag
-
24 uur geopend
Zondag
-
24 uur geopend
Ervaring & vakmanschap
timelapse36 jaar in bedrijfstar332 reviewspeople_outline73 medewerkers
Lid van
Techniek NederlandEchte Installateur
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLidmaatschap InstallQ deze maand geverifieerd.
Reviews
info_outline
Goed3,8
starstarstarstarstar
332 reviews uit 2 bronnen

Reviews van andere bronnen
info_outline
Joopstarstarstarstarstar
29 apr. 2025 google
Goed geholpen nadat we hadden aangegeven dat e.e.a. geoxideerd was bij de aansluitingen van de ketel.

Abbie van Ekstarstarstarstarstar
29 apr. 2025 google
Ik ben erg blij met de medewerking van Feenstra. Ze kwamen snel bij me langs en binnen enkele minuten had ik weer verwarming.

Mendy Wilbrinkstarstarstarstarstar
29 apr. 2025 google
*Aanvulling zie onder 18-02-2025 (04-02-2025) Waardeloos bedrijf! De cv-ketel maakt kortsluiting dus in de ochtend direct gebeld. Er word toegezegd dat er voor 17:00 uur een monteur komt. 2 uur later word je gebeld; er is toegezegd dat we zouden komen maar we hebben helaas niet voldoende capaciteit voor vandaag, mensen met een onderhoudscontract hebben voorrang dus u moet wachten tot morgen. Buiten 1 graden, ziek kind op de bank hebben ze allemaal geen boodschap aan. Wij hebben in oktober de ketel (toen hebben ze zelfs nog onderhoud gepleegd) overgenomen toen we deze woning kochten en de ketel ineens afbetaald want het onderhoudscontract overnemen was geen mogelijkheid... de ketel is toch betaald? Dan ben ik toch ook gewoon een klant... maar we zitten wel letterlijk in de kou nu! Geen goed woord over voor dit bedrijf! Aanvulling 18-02-2025 Op 05-02-2025 is er een monteur geweest om bovenstaand probleem op te lossen. De monteur constateerde dat bij het vorige onderhoud (augustus 2024) de schroeven niet goed waren aangedraaid door de monteur. Dit heeft er voor gezorgd dat er een lekkage is ontstaan en zo is onze ketel helemaal blank komen te staan. Water en elektra gaan natuurlijk niet samen, dit heeft dus voor de kortsluiting gezorgd. De monteur heeft dit netjes vermeld op de werkbon en genoteerd dat er geen kosten berekend moesten worden. Heel fijn natuurlijk maar ook niet meer dan normaal lijkt mij. Afgelopen weekend begonnen de problemen opnieuw. De verwarming slaat de hele tijd af en komt niet meer op temperatuur. Zal dan toch het water meer schade hebben aangericht dan vorige week gezien kon worden? De monteur had het over de pomp en de printplaat...? Maandagochtend meteen maar weer gebeld en het verhaal uitgelegd. Aangegeven dat de monteur had gezegd mocht je nu toch nog weer problemen hebben, direct bellen want er heeft wel veel water in gestaan. Ze komen dan aan de telefoon doodleuk vertellen '' u word binnen 5 dagen terug gebeld, u hebt geen contract meer bij ons dus meer kunnen we niet doen.'' Het antwoord wat ik kreeg via de webcare mail was helemaal bij het schandalige af! De zin waar ik het meest van schrok was, en ik citeer: Wij zijn vanaf onze kant ook al schappelijk geweest vanwege de losse schroeven door deze kosten niet te berekenen. Serieus??? schappelijk? Het was een fout van jullie hoor, met alle gevolgen van dien!

Theo Grothuesstarstarstarstarstar
5 apr. 2025 google
Vakkundig geholpen door deskundige en vriendelijke monteur.
Toon bronnenexpand_more
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend