Bij Keizer Installatietechniek zijn we trots op onze expertise in het realiseren van complete werktuigbouwkundige installaties voor zowel nieuwbouw als renovatieprojecten. Ons team van ervaren monteurs is altijd op zoek naar nieuwe talenten die affiniteit hebben met installatietechniek. We bieden een totaalpakket aan werktuigbouwkundige installaties, waaronder centrale verwarming, airconditioning, loodgieterswerk, sanitair, riool, badkamers, luchtbehandeling, dak- en zinkwerk en warmtepompen.
Onze klanten waarderen ons om onze technische kennis en de kwaliteit van onze diensten. We zijn er trots op dat we een betrouwbare partner zijn voor zowel particulieren als bedrijven. Onze focus ligt op het leveren van hoogwaardige diensten tegen concurrerende tarieven, en we streven ernaar om elke klus, groot of klein, met dezelfde toewijding en aandacht voor detail te benaderen.
We zijn ook gespecialiseerd in de installatie van airconditioning en warmtepompen, en we kunnen u adviseren over de beste keuze voor uw specifieke behoeften. Onze geavanceerde technieken zorgen voor een aangename omgeving om in te wonen en werken, en voor een betere nachtrust.
Bij Keizer Installatietechniek zijn we toegewijd aan het leveren van uitstekende service en kwaliteit. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen om te ontdekken hoe we u kunnen helpen met uw installatiebehoeften. Vraag vandaag nog een gratis offerte aan!
Expertise
ReparatieGasleidingenAfvoerRioleringOntstoppenKeukenSanitairLekkagesWaterleidingenCentrale Verwarming (CV)LekdetectieSpoedservice24-uur serviceVerleggen & VervangenAanleggenRiolering of afvoerCV of verwarmingSanitair, toilet of keukenIets andersAanleggen of plaatsenVerleggen of vervangenOntstoppen of reinigenReiniging (preventief)Toilet of WCKeukenafvoer of vaatwasserBadkamer of doucheRiolering (in kruipruimte of ondergronds)Ander soort afvoer
Loading Title
Loading Content Row
Loading Content Row
Loading Content Row
Foto's
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 08:30
expand_more
Maandag
-
08:30 tot 17:00
Dinsdag
-
08:30 tot 17:00
Woensdag
-
08:30 tot 17:00
Donderdag
-
08:30 tot 17:00
Vrijdag
-
08:30 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse6 jaar in bedrijfstar18 reviewspeople_outline8 medewerkers
Lid van
Techniek NederlandEchte Installateur
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLidmaatschap InstallQ deze maand geverifieerd.
Reviews
info_outline
Reviews van andere bronnen
info_outline
Lex de boerrrstarstarstarstarstar
9 jun. 2025 google
Zeer ontevreden over afhandeling lekkage en service door Keizer
In eerste instantie dachten we dat we met een topbedrijf te maken hadden. In januari heb ik gemeld dat mijn cv-ketel, die pas twee jaar oud is, last heeft van waterdrukverlies. De monteur die toen langs is geweest, heeft enkel regulier onderhoud uitgevoerd. Er is verder niets gedaan aan de leidingen of het opsporen van de oorzaak van het drukverlies. Zelfs aan de cv-ketel zelf is nauwelijks iets gedaan – er werd een sticker opgeplakt en dat was het.
Twee maanden later heb ik opnieuw contact opgenomen met Keizer om te vragen of er inmiddels iets bekend was over de oorzaak van het waterverlies. Dit was niet het geval. Ik heb toen aangegeven dat mijn zwager met een warmtecamera had gekeken en daarbij had gezien dat er waarschijnlijk onder de vloer iets mis was.
Op vrijdag 4 april zijn er twee monteurs van Keizer geweest: één ging onder de vloer, de ander stond op de uitkijk. Na nog geen vijf minuten kwam de monteur onder de vloer alweer naar boven met de mededeling: “Het is oud, maar er lekt niets.” Vervolgens is er verder gekeken en werd er een roestige leiding onder het dak gevonden. Deze is vervangen – kosten: €400. Probleem opgelost, zou je denken...
Helaas. Sinds 4 april hebben we de cv-ketel inmiddels al vier keer opnieuw moeten bijvullen. Dus weer contact opgenomen met Keizer. Aan de telefoon kregen we iemand die totaal geen begrip toonde voor onze situatie. De dame vertelde dat de ketel dan onder druk gezet moest worden, maar dat hier opnieuw kosten aan verbonden zijn. Hoe dan?! We hebben al €400 betaald voor de vorige ingreep, plus €150 voor een servicecontract.
Ik heb toen gevraagd of het goed was als een kennis van ons nogmaals onder de vloer zou kijken. Dat was geen probleem. Deze kennis is daadwerkelijk goed onder de vloer geweest (niet vijf minuten) en constateerde wél rotte leidingen en roestige koppelstukken – zeer waarschijnlijk de oorzaak van de lekkage. Volgens hem is dit gewoon over het hoofd gezien door de monteur van Keizer. Dat kan gebeuren, we zijn allemaal mensen.
Ik heb Keizer daarna gebeld en gevraagd of ze – uit coulance – bereid zouden zijn om de twee roestige koppelstukken alsnog te vervangen. We hebben inmiddels al meer dan €500 betaald. Wat denk je? Drie dagen lang geen reactie. Daarna maar weer zelf gebeld. Uiteindelijk kregen we een mail met “hoge urgentie” (die langer was dan deze review), waarin werd gesteld dat ze dit niet uit service gaan doen en dat het gewoon weer geld gaat kosten – omdat er opnieuw twee monteurs onder de vloer moeten.
Maar dit had de eerste keer al gezien moeten worden! We hebben vervolgens 30 minuten aan de telefoon gehangen met een medewerkster die simpelweg alles herhaalt en geen enkel begrip toont. Geen enkel moment werd gezegd: “Goh, wat goed van jullie kennis en wat vervelend dat onze monteurs dit niet gezien hebben. We gaan het voor jullie oplossen zodat jullie na drie jaar eindelijk van de lekkage af zijn.”
Wij zijn helemaal klaar met Keizer. We zijn nog maar net klant en dachten een betrouwbare partij gevonden te hebben, met goed jaarlijks onderhoud en service voor de komende 30 jaar. Helaas is het tegenovergestelde waar: we zijn ruim €500 lichter en moeten nog steeds iedere week de cv-ketel bijvullen.