VerbouwSloopwerkRenovatieUitbouwAanbouwTuinhuisOverkappingSchuurKlussen in en rondom het huisRenovatie / VerbouwingUitbouw / Aanbouw / OpbouwBeide (schuin & plat dak of dakkapel)
timelapse22 jaar in bedrijfstar11 reviewspeople_outline3 medewerkerstimeline25 jaar ervaring
Checklist
info_outline
checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLanger dan 1 jaar Premium Partner.checkmarkBankrekening geverifieerd.
Reviews
info_outline
Uitstekend•4,6
starstarstarstarstar_half
11 reviews uit 4 bronnen
Conny en Henk van den Boschstarstarstarstarstar
23 sep. 2022 Trustoo.nl
Wij wilden kozijnen vervangen en ook het dak van de schuur is vervangen en geïsoleerd. Tom kwam om te kijken wat wij wilden laten doen en toen hij vroeg wanneer keken wij elkaar aan. Meestal is er een lange wachttijd. Tom had echter een uitvaller en de volgende week begon hij. Het werk ik zeer goed uitgevoerd en de mensen waren heel aardig in de omgang. Kortom TOP! Zeer tevreden.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Hussein S.starstarstarstarstar
7 jun. 2024 google
Ik wou dat ik een betere ervaring kon delen, maar helaas heeft deze aannemer ons enorm in de steek gelaten. In het begin leek alles soepel te verlopen; hij kwam regelmatig langs en dacht actief met ons mee over het bouwproces. We hadden vertrouwen in zijn diensten en zagen uit naar het resultaat. Maar net voor de bouwvak begon het gedoe: hij nam plots zijn telefoon niet meer op en verdween volledig van de radar. We waren hierdoor genoodzaakt om met spoed een andere aannemer te zoeken, wat natuurlijk extra stress en kosten met zich meebracht. Dit is absoluut geen professioneel gedrag en ik raad anderen aan om twee keer na te denken alvorens met deze aannemer in zee te gaan. Echt een gemiste kans en een teleurstelling voor ons.
Als reactie hieronder: Ik waardeer de reactie van Tom en begrijp dat ook aannemers drukke tijden kunnen hebben, zeker in de aanloop naar de bouwvak. Inderdaad, voordat ik met Tom in zee ging, had een andere aannemer ons in de steek gelaten. Daarom waren we des te blijer toen Tom ons wilde helpen, ondanks zijn drukke schema. Het klopt dat we op een gegeven moment meer bedenktijd nodig hadden, en dat dit tot enige vertraging heeft geleid. Wat echter teleurstellend was, is dat de communicatie daarna vanuit zijn kant volledig stopte. Ik had graag gezien dat er duidelijker over deze zaken was gecommuniceerd, zodat we samen naar een oplossing hadden kunnen zoeken. Ons vertrouwen was er in het begin, maar door de abrupte stilte en het gebrek aan communicatie voelden we ons uiteindelijk in de kou gezet.