Wat voor soort ondernemers kunnen terecht bij Administratiekantoor Groot Meierij B.V.?
Administratiekantoor Groot Meierij is de perfecte partner voor zzp-ers, eenmanszaken, maatschappen, Vof's en B.V.'s Wij richten ons op kleine en middelgrote bedrijven in allerlei branches. Wij hebben klanten in de bouw, de zorg, e-commerce en webshops, communicatie, marketing, IT, transport en horeca.
Wat doen jullie voor startende ondernemers?
Ook als startende ondernemer bij je bij ons aan het juiste adres. Wij begrijpen heel goed dat er als startende ondernemer een hoop op je af komt. Bijvoorbeeld de KvK afspraak, zakelijk bankrekeningnummer, omzetbelasting en aftrekposten. Daarom helpen we jou als startende ondernemer helemaal op weg. Je hoeft je niet bezwaard te voelen als je veel vragen hebt en wij rekenen daar geen extra kosten voor. Dit zit allemaal bij onze standaard dienstverlening inbegrepen. Overigens niet alleen voor startende ondernemers, maar voor iedere ondernemer. Wij halen er plezier uit om jou op weg te helpen, te adviseren en jouw vragen te beantwoorden.
Wat zijn de kosten en wat krijg ik daarvoor?
Onze tarieven zijn gebaseerd op vaste prijzen aan de hand van het aantal in- en verkoopfacturen dat je per jaar hebt. Hoe minder facturen je hebt, hoe lager jou tarief. En als je meer facturen hebt, dan betaal je ook iets meer.
Zo is ons laagste tarief goed voor 150 facturen op jaarbasis en daarmee kun je gebruik maken van alle voordelen die wij bieden.
Bij jouw abonnement zit altijd het volgende inbegrepen:
- vast contactpersoon
- digitale aanlevering via mail/app/koppeling
- maandelijkse rapportage en het bespreken van de rapportage
- aangiftes omzetbelasting
- jaarrapportage.
Daarnaast bieden wij nog verschillende aanvullende diensten met een vaste lage prijs zoals aangifte inkomstenbelasting, opstellen en deponeren jaarrekening, aangifte vpb en de salarisadministratie.
Zo is ons laagste tarief goed voor 150 facturen op jaarbasis en daarmee kun je gebruik maken van alle voordelen die wij bieden.
Bij jouw abonnement zit altijd het volgende inbegrepen:
- vast contactpersoon
- digitale aanlevering via mail/app/koppeling
- maandelijkse rapportage en het bespreken van de rapportage
- aangiftes omzetbelasting
- jaarrapportage.
Daarnaast bieden wij nog verschillende aanvullende diensten met een vaste lage prijs zoals aangifte inkomstenbelasting, opstellen en deponeren jaarrekening, aangifte vpb en de salarisadministratie.
Kan ik gelijk bij jullie van start en hoe zit het met aansluit- of overstapkosten?
Wij hanteren geen aansluit- of overstapkosten.
Als je een startende ondernemer bent, kun je inderdaad gelijk bij ons beginnen. Dat kan op het moment zodra je bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in de aanloop naar jouw inschrijving.
Bestaat jouw onderneming al een tijdje, dan stemmen we samen met jou af wat het beste moment is voor de overstap.
Als je de boekhouding altijd zelf hebt gedaan, maar daar wegens drukte niet meer aan toe komt, kunnen wij per direct jouw administratie overnemen.
Als jouw administratie op dit moment gedaan wordt door een ander boekhoudkantoor, dan zullen wij samen een moment voor de overstap bepalen. Dit kan per boekjaar zijn, maar bijvoorbeeld ook per kwartaal of per maand. Wij vragen alle stukken op bij jouw huidige boekhouder zodat jij verder kan met ondernemen
Als je een startende ondernemer bent, kun je inderdaad gelijk bij ons beginnen. Dat kan op het moment zodra je bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in de aanloop naar jouw inschrijving.
Bestaat jouw onderneming al een tijdje, dan stemmen we samen met jou af wat het beste moment is voor de overstap.
Als je de boekhouding altijd zelf hebt gedaan, maar daar wegens drukte niet meer aan toe komt, kunnen wij per direct jouw administratie overnemen.
Als jouw administratie op dit moment gedaan wordt door een ander boekhoudkantoor, dan zullen wij samen een moment voor de overstap bepalen. Dit kan per boekjaar zijn, maar bijvoorbeeld ook per kwartaal of per maand. Wij vragen alle stukken op bij jouw huidige boekhouder zodat jij verder kan met ondernemen
Wat verwachten jullie van mij?
Wij zien het bijhouden van de administratie als een samenwerking tussen de ondernemer en het administratiekantoor. Wij kunnen ons werk pas goed doen, als wij beschikken over de juiste gegevens. Het enige wat wij daarvoor van jou vragen is om maandelijkse de facturen en bonnen naar ons op te sturen. Onze softwareprogramma's en wij doen de rest.
Zit ik bij jullie vast aan een jarenlang contract?
Wij doen niet aan langlopende contracten. Onze abonnementen lopen tot het einde van het boekjaar en worden daarna met 1 jaar verlengd. Indien je om welke reden dan ook geheel stopt met jouw onderneming, loopt het contract door tot de uitschrijvingsdatum bij de Kamer van Koophandel, ook al is dat midden in het boekjaar.
Kan ik bij jullie maandelijks betalen?
Jazeker, wij doen niet aan vooruit betalen. Bij ons betaal je maandelijks voor je abonnement.