checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

Administratiekantoor Groot Meierij B.V.

icon
Administratiekantoor Groot Meierij B.V..jpg
9,1
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_full
(5 reviews)
place
Koningshoeven 63, Den Dungen
timelapse4 jaar in bedrijf
Reageert binnen 1 uur
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviewsFAQ
Neem contact op via:
Introductie
In 2020 is Winfried samen met zijn dochter gestart met Administratiekantoor Groot Meierij B.V. met de gedachte om de boekhouding toegankelijk en inzichtelijk te maken voor iedere ondernemer. Sinds de zomer van 2024 is ook Jorn Wagener onderdeel van het administratiekantoor. Jorn is naast boekhouder een specialist in Vermogens- en pensioenopbouw en kan je dus bij dit belangrijke onderwerp begeleiden. Dat klinkt natuurlijk mooi, maar hoe bereiken wij dit dan? 1. Wij maken handig gebruik van automatisering: Facturen die je zelf via de mail krijgt of verstuurd kun je gelijk doorsturen naar een emailadres wat gekoppeld is aan jouw administratie, papieren facturen en bonnen kunnen via de app verstuurd worden en wij maken een koppeling met de bank, waardoor de af- en bijschrijvingen automatisch naar jouw administratie verstuurd worden. Dus geen gedoe met achteraf bankafschriften downloaden of facturen scannen en mailen. 2. Wij houden van laagdrempelig en persoonlijk contact: dus geen bandjes en keuzemenu's als je een vraag hebt over je boekhouding, maar rechtstreeks contact via de mail, telefoon of Whatsapp. En natuurlijk kun je ook altijd bij ons op kantoor langskomen en wij komen ook graag bij jou langs. Ook zijn wij buiten kantoortijden gewoon bereikbaar omdat we snappen dat jij als ondernemer overdag vaak op pad bent en je niet altijd tussen 09:00 en 17:00 aan de administratie toe komt. 3. Wij sturen ieder kwartaal een rapportage over jouw boekhouding: elke kwartaal ontvang je van ons een rapport met de boekhouding van de afgelopen perdiode. Daarnaast sturen we ook altijd een rapport mee waarin je kunt zien hoe je het hebt gedaan ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Naast dat je deze rapportage ontvangt, is er ook de mogelijkheid om deze samen door te nemen. We kijken dan naar de omzet en de kosten, maar ook de verschillende aftrekposten enbelastingen worden hier gelijk in meegenomen. En natuurlijk eventuele vragen die jij hebt. Wij denken dus proactief met jou en jouw bedrijf mee. Daarnaast is het voordeel van een maandelijkse rapportage dat je gelijk weet waar je aan toe bent. Je kunt gelijk beslissen of je die extra investering kunt doen of een extra personeelslid kunt aannemen zonder dat je hoeft te wachten op de kwartaal- of jaarcijfers. 4. Wij werken met een vaste prijs per maand: dus geen uurtje factuurtje en vervelende financiële verassingen achteraf, maar een vast tarief. En wanneer je toch een diepgaande vraag hebt die niet in de standaarddienstverlening zit (denk bijvoorbeeld aan een overname, verandering van bedrijfsvorm of het aanvragen van vergunningen), krijg je dit altijd van te voren te horen inclusief een prijsopgaaf. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent. Als je benieuwd bent naar onze verdere dienstverlening, onze tarieven of wil je even kennis maken, dan kun je gelijk een offerte aanvragen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op. Natuurlijk kun je ook altijd een kijkje nemen op onze website!
Expertise
Adviseren en begeleiden van startende ondernemersMaandelijkse rapportageFiscale vraagstukkenPro-actief meedenkenDe boekhouding duidelijk en begrijpelijk uitleggenLaagdrempelig contact via mailtelefoon of WhatsappTijdsbesparing door automatiseringBegeleiding rechtsvorm wijzigenDebiteurenbeheerSalarisadministratieKleine ondernemersregelingMargeregelingPensioenopbouwVermogensplanningVolledige boekhoudingEenmanszaak / ZZPBV / NVAangifte vennootschapsbelastingAangifte omzetbelasting / BTWJaarrekeningJaarrekening opstellen/controlerenBelastingadvies en -aangifteFinanciële analyse en advies