Iedere ondernemer krijgt er een keer mee te maken: slecht betalende debiteuren. Hoe kunt u hier het beste mee omgaan? U wilt wel betaald worden voor de geleverde diensten, maar u wilt uw klant-relatie niet verliezen. Het verliezen van een klant-relatie is waar veel ondernemers schrik voor hebben.
Het incasseren van onbetaalde facturen is een vak, een vakwaar we goed in zijn.
Samenwerken bespaart je tijd en levert je netto resultaat op.
Trustoo Top Score
Incassobureaus met een Top Score behoren, dankzij hun goede reputatie, tot de beste dienstverleners op Trustoo.
Vorige awards
info
Top Score 2024
Top Score 2023
Top Score 2022
Top Score 2021
Expertise
Zakelijk
Zakelijk - nationaal
Zakelijk - internationaal
Start incasso (aanmaning / minnelijke incasso)
Gerechtelijk incassotraject (start rechtszaak)
Executietraject (uitvoer vonnis / deurwaarder)
Huurvordering
Overige incassodienst
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op vrijdag om 08:30
expand_more
Maandag
-
08:30 tot 17:00
Dinsdag
-
08:30 tot 17:00
Woensdag
-
08:30 tot 17:00
Donderdag
-
08:30 tot 17:00
Vrijdag
-
08:30 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Waarom voor ons kiezen?
check_circlePersoonlijke aandacht en vriendelijk contact.
check_circleGeen vooraf onverwachte kosten.
check_circleNo cure no pay incasso.
check_circleProfessioneel debiteurenbeheer.
Ervaring & vakmanschap
Ervaring
timelapse23 jaar in bedrijf
star57 reviews
people_outline2 medewerkers
timeline17 jaar ervaring
Reviews over Het Debiteurenhuis BV
info_outline
Zeer goed • 4,4
starstarstarstarstar_half
57 reviews uit 2 bronnen
Reviews van andere bronnen
Marco Groenendijkstarstarstarstarstar
26 apr. 2025 op google
Wij werken al 10 jaar samen met Incassonet maar nu houden ze ondanks de gemaakte afspraken zonder overleg bijna 30% van het geincasseerde bedrag in. Eerst allemaal smoesjes over veranderende wetgeving en daarna wisten ze ineens niets meer van de gemaakte afspraken. De directeur maar ook zijn medewerkers reageren niet op mails en moet ik telkens reminders sturen. Terugbelverzoeken worden ook niet beantwoord. En als er dan toch een reactie komt worden vragen niet beantwoord. Incassobureau's hebben doorgaans al een slechte naam, maar deze maakt er echt een potje van. We zijn daarom per direct gestopt met deze partij. Zelfs de afwikkeling daarvan wordt nu gefrustreerd. Wat een kansloze vertoning. Lees meer
Emmy Van Maurikstarstarstarstarstar
3 mrt. 2025 op google
Heel fijn geholpen door Incassonet. Persoonsgericht en nemen de tijd om de situatie goed in kaart te brengen. Lees meer
Niels Mekelenkampstarstarstarstarstar
3 mei 2024 op google
Oplichters! De meeste reviews zijn nep. Zoals je ziet zijn de goede reviews allemaal achter elkaar geplaatst. De slechte reviews komen ervoor. --- Als ik minder dan 1 ster zou geven dan zou ik dat doen. Maak GEEN gebruik van deze partij. Ze liegen over 'No-cure-no-pay'. Ze insinueren dat je niets hoeft te betalen wanneer de klant niet betaald. Maar je krijgt een dikke factuur wanneer je er geen gerechtelijk proces van wilt maken. Tip: Kijk eens naar de Facebook reviews van deze partij. -- Edit: Omdat ik een 1 ster review achterlaat over de afhandeling van de onderstaande zaak, laten ze ook een 1 ster review achter over mijn bedrijf. Incassonet is de partij die gefaald heeft in dit geval. Niet mijn bedrijf Marketing voor Schoonheidssalons. Doe VOORAL geen zaken met Rob Beemer. Walgelijke praktijken. Absolute oplichters. Lees meer
Mathijs Stortelersstarstarstarstarstar
3 mei 2024 op google
verkeerde review geschreven bij de verkeerde partij. Excuus. Werd heel netjes door Incassonet gebeld met uitleg dat zij niet zo te werk gaan. Lees meer
Ramon Jagerstarstarstarstarstar
1 mei 2024 op google
Een klant boekte een uitje bij ons en annuleerde dit daarna. Vervolgens stelden wij een creditnota op en betaalden dit bedrag terug. Per ongeluk maakten wij het bedrag twee keer over. Toen we het geld terugvroegen, vertelde de klant dat ze het maar een keer had ontvangen. Na meerdere pogingen om het op een nette manier op te lossen, schakelden wij Incassonet in. Incassonet maakte direct werk van de dubbele creditering. Ik kreeg meteen het gevoel, dat zij dit voor mij gingen oplossen. En dat bleek ook zo. De klant betaalde binnen een week het bedrag aan ons terug. Wat ik verder heel goed vond, was dat je heel snel contact krijgt met de klantenservice en dat je via een portaal alle correspondentie kunt inzien. Lees meer
Toon bronnenexpand_more
Gecontroleerd door Trustoo
checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.