Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Iedereen heeft zo zijn redenen om voor een bedrijf te kiezen , zelf persoonlijk vind ik het belangrijk dat er een goede band ontstaat , en dat er naar je wensen word geluister, of iemand komt met een goed advies. Deze vorm van toegankelijkheid probeer ik ook in mijn bedrijf toe te passen, dit is misschien wel een van redenen waarom veel mensen kiezen voor mijn bedrijf.
Op welke recente opdracht ben je trots en waarom?
Alle opdrachten zijn voor mij altijd even belangrijk , of het nu gaat om het schilderen van een plafond tot en met het aanbrengen van een mooi Marmo stuc is een badkamer of keuken mijn streven is altijd om mensen gelukkig en tevreden te maken.
Waarom ben je begonnen met dit type werk?
Marmo stuc aanbrengen op achterwanden van keukens en badkamer is iets wat niet iedere vak schilder beheerst.
Door een hoge mate van trainen, en het volgen van nieuwe opleidingen is dit voor mij een uitdaging geworden waar ik veel plezier aan beleef, ook het uitproberen van nieuwe materialen en nieuwe patronen vind ik geweldig om te doen, je moet inderdaad een beetje een vak gek zijn.
Door een hoge mate van trainen, en het volgen van nieuwe opleidingen is dit voor mij een uitdaging geworden waar ik veel plezier aan beleef, ook het uitproberen van nieuwe materialen en nieuwe patronen vind ik geweldig om te doen, je moet inderdaad een beetje een vak gek zijn.
Hoeveel ervaring heb je in deze branche?
Ik heb 42 jaar ervaring, en ik moet eerlijk bekennen dat het echt een geweldig vak is.
Welk advies zou je geven aan klanten die op zoek zijn naar een bedrijf uit jouw branche?
Mijn advies is probeer een bedrijf te zoeken die goed met u overlegd , een heldere offerte opstelt, en gedegen vakkennis heeft.
Vakmensen zijn allemaal verschillen en dus is schilderwerk geen standaard product, bij een sectie is de eerste indruk vaak al genoeg.
Voor de particuliere markt is uw onderbuik gevoel vaak al veel zeggend.
Vakmensen zijn allemaal verschillen en dus is schilderwerk geen standaard product, bij een sectie is de eerste indruk vaak al genoeg.
Voor de particuliere markt is uw onderbuik gevoel vaak al veel zeggend.